Selamlaar.Bölümü okumadan önce slow bir şeyler açın ki duygusal bir bölümmüş gibi olsun açxöşaxaöwxkxawmxnahw
18.06.2020
Arkın*
Önce yanımdaki Ufuk'a baktım.Daha sonra ise ağır bir şekilde arkamı döndüm.Herkeste az da olsa şaşkınlık vardı.Fakat Zeynep'in bir sürü duygu içerisinde olduğu barizdi.Kızgındı,pişmandı,çaresizdi.
Ne diyeceğimi bilemedim.Dalgalar kıyıya vurdu,yaşlı bir çift yanımızdan geçti,kimse konuşmadı.
"Neden?" Dedim.Asıl soru kesinlikle buydu.
Neden mutlu olmamı istedin?
Neden beni kandırmak istedin?
Neden kıza sevdiğim birinin olduğunu söyledin?
Neden böyle bir oyuna gerek duydun?
Sadece baktı.İlk defa bu kadar uzun bir süre birbirimize bakmış olduk.
Hafifçe güldüm.
"İntikam mıydı Zeynep?Oyunumun intikamını oyunla mı almak istedin?"
"Hayır,hayır Arkın bak.Aklımdan asla böyle bir şey geçmedi."
"Neden o zaman?" Aklımdan geçenleri söylemek istedim ama o kadar karışıktılar ki.Ne düşünmem gerektiğinden emin değildim.
Ben Zeynep'i kandıramamıştım ama o beni kandırmıştı.
Üstelik bunu tek başına da yapmamıştı.Ufuk da,adını bile bilmediğim kız da işin içindeydi.
Ben yine tektim.
"Olanlardan sonra çok üzgündün nedenini anlayamadığım bir şekilde.Hayatında bir şeyler değişirse eskisi gibi olursun sandım.Mutlu ol istedim sadece." Başımı salladım.
"Güzel oyuncu bulmuşsun yalnız.Hiçbir şeyi anlamadım."
"Oyuncu değilmiş anlaşılan.Seviyor seni." Omuzlarını silkti.
"Neden sevdiğim biri olduğunu söyledin?Madem mutlu olmamı istiyordun,o zaman neden kızın karşıma çıkmasına izin vermedin?"
"Çünkü," Sarp'a baktı fakat o yeri izlemekle meşguldü.
"Kalbin zaten kırıktı.Bir de aşık olup kalbin kırılmasın istedim." Denize baktım.
"Bencillik bu.Onun kalbimi kırmayacağını nereden bilebilirdin?" Cevap vermedi.
"Büyütüyorsun bence Arkın.Tamam,yanlış bir yol seçmiş ama kötü bir amacı yokmuş ki." Yanımdaki Ufuk'a çevirdim bakışlarımı.
"Üstelik işe yaramadı mı?Kız seni mutlu etti abi,ne var bunda?" Kafam çok karıştı.Kötü değil miydi gerçekten bu?
"Bak,şu ana kadar bu olayı ben de onaylamadım.Sen de biliyorsun bunu." Ben Arkın'ın,tesadüfen,plansız,aniden birini sevmesinden yanayım.Böyle değil.
"Ama Zeynep'i bu konuda suçlamanın da doğru olmadığını düşünüyorum." Başımı salladım.
"Ayrıca," Bakışlarını üçümüzde de dolaştırdı.
"Sizin aranızda ne geçti,biri açıklayacak mı artık?" Sarp konuşmanın başından beri ilk defa yüzüme baktı.Omuzlarım çöktü istemsizce.Ağır ağır başımı salladım.Elimi Ufuk'un omzuna koydum.
"Asıl oyunu benim oynadığımı anlatsınlar sana." Hepsine son bir kez bakıp arkamı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yine gelir bahar|texting
Short StoryDeceive|Texting'den Arkın'ın hikayesi. 05..:Yine gelir bahar Arkın,endişelenme.