SESSİZ

28 12 1
                                    

Umut var oldukça sevgilim,

Gözlerine  bakacağım, koşacağım ucu bucağı olmayan kurak topraklarda,

Göz yaşlarımla sulayacağım kurak toprakları

Çiçekler açtıracağım..

Ve sevgilim umut var oldukça

Hep dolu dolu seveceğim seni

Acını acım yapacağım,

Mutluluğunu mutluğum yapacağım,

Biliyor musun sevgilim

Seni bana katacağım...

"Nazdar"

*************

Bu gözler ile ikinci karşılaşmamdı, bir tesadüf müydü yoksa kader diyebilirmiydim buna bilmiyordum.

Kokusu ciğerimi mest ederken, gözlerim kehribar gözler de gezintiye çıkmıştı başım kalbinin hizasına anca varmıştı ya ben çok kısaydım ya o çok uzundu.

Kendimi hızla geri çekip gözlerimi utançla kaçırdım, elimi ayağımı nereye koyacağımı bilmiyordum.

Ne yapmalıyım?

Nefes alsam fena olmaz.

Evet evet ciğerim isyan ediyordu heyecandan nefes almayı unutmuştum.

Derin bir nefes alıp gözlerimi yavaşça ona çevirdim, dikkatle beni süzüyordu yüzü ifadesizdi sert çehresi köşeli yüzü ve o gözleri ile tamamlanmış kaşı kipriği bu adamı fena yakışıklı yapıyordu, uzun vücudunu saran kahverengi bir pantolon kumaşı değişik bir kumaştı ama çok yakıştığı bir gerçekti, yine aynı kumaştan  bir palto onun altında ceket ve gergin kaslarını belli eden bir düğmesi açık olan beyaz gömlek ile tamamlanmıştı.

Bir adama takım elbise bu kadar yakışabilirmiydi,

Ah ne güzel daha ne kadar kendimi rezil edebilirdim acaba!

Adamı gözlerimle yemiştim resmen.

"Kusura bakmayın ben biraz ac-el-em var-dı da"

Çok rezildim tanrım!!

Önce gözleri kısıldı sonra hafif kafa sallayıp kokusunu  arkasında ki rüzgarla bana ulaştırıp merdivenleri çıkıp gözden kayboldu.

Bu adam kimdi?

Onu kütüphanede de görmüştüm..
 

Yok yok benim kesinlikle hava almam ve kafamı toplamam gerekiyordu..

Kafamı iki yana sallayıp adımlarımı biraz önce onun girdiği kapıya yönlendirip dışarı attım kendimi..

Gözlerimi geniş ve büyük bahçede gezdirdim kendime sakin bir köşe arıyordum,ama sakin bir yer gözükmüyordu burda, adımlarımı evin tarafına doğru çevirdim köşeyi döndüğümde aradığımı bulmuş olmanın sevinciı vardı, bir salıncak işimi görürdü mutfağın pencerelerinden gözüküyordu ama şuan sadece biraz sessiz sakin bir yer istiyordum.

Salıncağın yanına varıp yavaşça üzerine uzandım, gözlerimi kapatıp sadece sessizliği dinlemek istiyordum.

Öyle de yaptım.

*********

Bazı anlar vardır uykunda izlenildiğini hissedersin ve birden uyanırsın,

YÜREĞİM DE Kİ MÜREKKEP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin