BİLİNMEZLİK

34 11 9
                                    

Ashuqui2

İzlemenizi tavsiye ederim güzel bir hint filmidir.

Aditya roy kapur hayranları için 💓🌼

Lütfen kitap yazanlar için emekleri çok görmeyin çünkü harbi zor iş 😁

Keyifli okumalar 💓

**********

Ben de nasıl bir şans vardı bilmiyorum bu eve geldim geleli kendimi bu adama rezil ederken buluyordum.
Kendi rezilliğimi arka plana iten birinci etken vardı.
Bakışlarında ki o yoğunluk beni elimde tuttuğum Nutella kıvamına getiriyordu.İlk defa bir erkeğe karşı duyduğum bu garip hisler silsilesi beni bir bilinmezliğin içine itiyor ve oraya mahkum ediyordu.

Gözlerinde gezen o kahve ışıltılar ve yumuşaklık benim zihnimin bana oyunumuydu bilmiyorum bilmek istiyormuyum onu da bilmiyordum.

Ben bu adam ile ilgili hiç birşey bilmiyordum.

BİLİNMEZLİK

İçimi sıkan bu duygular ağır geldi bir an ruhuma kasvet zincirlerini bağladı. Gözlerimi gözlerinden kaçırıp bir adım geri çekildim o an mideme kramp sokan bir görüntü ile karşılaştım.

Parlayan çıplak yanık bronz teni  adonis kaslarında tutanan eşofmanı yanaklarımı kızartmaya başlamıştı bile. Elimde tuttuğum çikolata ve kaşık düşecek gibi oldu son anda kontrolü elime alıp gözlerimi kapatıp hızla arkamı döndüm.

Kalbimin sesini duyan sadece ben olayım Allahım.

Ne kadar kontrol bende desemde şuan beynimin kontrol yeteneği durmuş bedenimde anlamsız ve karışık tepkiler ile beni bir rezillikten diğerine sürüklüyor elimi ayağımı karıştırıyordu.

Arkamda ki adamın ne yaptığını bilmiyordum ve şuan yüzüne bakacak gücüde kendimde bulamıyordum derin bir nefes alıp aklımı toplamaya çalıştım.

Hemen bu mutfaktan çıkmam gerekiyordu.

Evet kesinlikle.

Gözlerimi açmamla karşımda masaya dayanmış su içen bir adet Seyit ile bende şarteller koptu.

Kendi kendime ne kadar konuştuysam hangi ara oraya geçti nekadar süredir kendimi rezil ediyorum bilemedim. Anlamsızdı şuan kendimi düşürdüğüm durum anlamsızdı.

Elinde ki su bardağını koyup bana doğru gelmeye başladı o yaklaştıkça kalbim hızlandı ne o ayırdı gözlerini ne ben...

Yanımdan geçip giderken arkasında bıraktığı kendine has o kokusunu içime çekerken buldum kendimi.

Çikolata yiyecek hal kalmamıştı bende çikolatayı dolaba bıraktım. Biraz önce o dudaklarının dokunduğu bardağı elime alıp su doldurdum tiksinmeden aynı bardaktan su içtim suyu. Sakinleşmek için içtiğim su ters etki yapmıştı  elimde duran bardak sayesinde. Hızlıca bardağı bırakıp açık kapıya ilerledim kafamı kapıda çıkartıp gittiğinden emin olduktan sonra hemen odama koşturdum.

Bir gece için yeterli derecede aksiyon yaşamış  bedenimi daha fazla zorlamak istemedim.

**********

Sabah güneşi tenimde gezerken sıcaklığını yüreğime de serpmiş içimde anlamsız bir mutluluk ve heyecanla gözlerimi aralamıştım güne. Yatakta vakit kaybetmeden hızla banyoya geçip ihtiyaçlarımı gidermiş üzerime  yine etek ve gömleğimi geçirip hızlıca odadan çıkmıştım.

YÜREĞİM DE Kİ MÜREKKEP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin