Karşımda bana bakan Adnan amca beni büyük bir mahcubun içine sürüklemişti daha ilk haftadan göze batmış olmam kötü olmuştu.
Hala benden bir cevap bekliyordu ben ise başım önümde gerginlikle tırnaklarımı etime batırmaya devam ediyordum.Suçlu değildim haklı olan bendim ama yine de mahçup hissediyordum kendimi bazen kendimi ne kadar güçlü hissedersem bazen de okadar zayıf hissediyordum.
"Adnan amca biliyorum ilk haftadan sorun çıkarttım evde bunun için özürdilerim" boğazıma yumru oturmuştu bana iyilik yapan bir insana karşı mahçuptum.
Devam etmeme izin vermeden sözümü kesti,"Eyşan seni kızım yerine koyarım benim iki güzel oğlum var sende benim olmayan kızımsın aranızda geçenler ne ise eminim haklı bir sebebin vardır şuan buraya seni sorgulamak için çağırmadım sadece senden dinlemek istiyorum olanları"
Derin bir nefes alıp boğazımı temizledim,
" Biz seyit beyle çarpıştık düşmeyeyim diye beni tuttu bu arada alev de bizi o şekilde gördü ve beni olmayacak ithamlar ile suçladı, evin oğlanını ayartmaya çalışıyor muşum öyle dedi bende sinirlendim namusuma laf edince biraz fazla ileri gittim ve onu biraz hırpaladım "sonlara doğru sesim gitti çünkü hırpalamamıştım kıza tekme yumruk girmiştim.
" Haklı bir sebebin olduğuna emindim kızım "diyip gülümsedi" Hadi bir kahve yapta içeyim ellerinden "
İçim rahatlamıştı, haklıydım ve Adnan amca bunu söyleyince kambur olan omuzlarımı dikleştirdim.
" Hemen yapıyorum Adnan amcacım. "
Hızlıca selam verip çıktım salondan merdivenleri inerken kuş gibi hafiflemiştim. Mutfağa girdiğimde bade vardı alev ile onlar kendi aralarında konuşurken hiç yüzlerine bakmadan dolaptan cezve ile kahveyi çıkarım hızlı bir şekilde yapmaya koyuldum.
Kahvenin köpüğünü alıp ocağın altını kapatıp kahveyi fincana doldurdum yanında da bir bardak soğuk su ekleyip tepsiyi elime alarak mutfaktan çıktım, merdivenleri dikkatle çıkıp salona ulaştığım da adnan amcayı bıraktığım gibi yanlız bulmadım Seyitte karşına oturmuş eşlik ediyordu babasına.Kahveyi Adnan amcaya uzatırken gerginlik ve heyecandan ellerim terlemişti.
"Başka bir isteğiniz var mı Adnan amca?"
Kahvesinden büyük bir yudum alıp beğendiğini belli eden sesler çıkardı.
"Aslında sen aşağıdayken seyite anlattım aklımda ki fikri senin için de sorun olmaz ise artık senin sadece seyit ile ilgilenmeni istiyorum. Bu evde hiç bir zaman hizmetli olmadın yine öyle seyite yardımcı ol bundan sonra. Sadece onun odasını toplayıp sadece onunla ilgilen o nereye sen oraya sorun olmaz değil mi kızım? "
Verdiği karar nelere sonuç olacaktı şuan bilmiyordum ama zamanı gelince hayatımı çok etkileyecekti.
" Sen nasıl istersen Adnan amca "diyip gülümsedim seyite bakamamıştım bile
" Öyleyse ilk olarak şu kıyafetlerden kurtul kendi kıyafetlerini giy "
Onayladığımı gösteren bir kafa sallaması yapıp arkamı dönerek ayrıldım yanlarından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİM DE Kİ MÜREKKEP
RomanceSEYİT ; İnsanı yakıp kavuran KEHRİBAR gözlü adam. Kendini dünyaya kapatmış kendi dünyasını yaratmış beyninde o gerçek dünyaya karşı kurduğu engeller var. EYŞAN ; Eyşan kendine bile yetemezken kendine ait bir dünya kuramamışken Seyit ve kendi için b...