Beklager at jeg ikke fikk publisert en ny del i går, ble litt sent.. slik som i dag(ca. 23.00). Men glemte å publisere kapittelet... Så jeg slo det bare sammen med kapittelet for idag. Håper det går fint.
Ukjent P.O.V
Jeg åpnet døra. Merket at jeg holp pusten. Spent på hennes reaksjon, utrolig nok. Men den var viktig. Veldig viktig. Jeg snudde meg rundt og ønsket henne velkommen inn. Hun så veldig forvirret ut. Som om jeg hadde ført henne til en annen verden. Noe jeg så å si nesten hadde. Huset hun nå kom til å bo i, går over 5 etasjer, og kan rett og slett kalles for et slott. Hagen går over flere kilometer, inkludert innsjøen og en del av skogen. (Bilde kapittel 14)Melissa P.O.V
Jeg gikk inn døren. Rommet jeg kom inn i var enormt! Minst 10 meter fra den ene veggen til den andre. Taket må ha vært minst like høyt... På hver side av rommet gikk det en trapp opp til andre etasje som møttes i en slags balkong. Og i bakgrunnen kunne du se en heis som jeg tipper fører videre opp.
Jeg ble forsiktig bedt om å ta av skoene mine, og ble deretter ført opp den ene trappen og inn i heisen.
"Møt på rom 401 i 4. etasje, ok? Jeg smilte til svar og trykket på en knapp med tallet 4.
Et 'pling' spredte seg i heisen i det sekundet dørene åpnet seg. Gulvet i gangen jeg kom til var ren marmor og veggene var dekket av store vinduer som hadde en fantastisk utsikt over innsjøen og skogen. Skogen... Der jeg hadde levd de siste døgnene. Sammen med Jeremy.. JEREMY!!!
Jeg vurderte å snu, men jeg ble stanset...
Ut av en åpen dør kom en jeg aldri hadde trodd jeg skulle få se igjen. En jeg trodde jeg hadde mistet for alltid. Et stor smil tok for i ansiktet mitt og begynte å løpe.Beklager hvis det ble litt kort for å være to kapitler samlet i ett, men nå vil jeg bare publisere det og legge meg. Er utrolig trøtt. Så vil derfor beklage hvis det er skrivefeil.
Og btw, hvem tror/håper dere hun møter?? Publiserer ikke neste del før vertfall en av dere har gjettet. Men den kommer nok i morgen uansett! Takk for at dere fortsatt leser, betyr mye. Og tusen takk for over 6k reads!!!!🙏
ESTÁS LEYENDO
Breaking Free
RomanceKommer nok ikke til å skrive mer på historien. Vertfall ikke på en god stund. Gjør derfor historien "ferdig" slik at dere vet at det ikke kommer flere deler. Men selve historien har jeg enda ikke fullført. ...