18. Хүүхдээсээ татгалзахгүй!

1.3K 128 5
                                    

"Сайн уу? Н-нөгөө юу би бол Ким Тэхён байна.. м-мэдэх байх л даа ...Бид ярилцаж болох уу?" сандарсан байдалтай өмнө нь зогсох залууд үгүй гэж хэлж зүрхэлсэнгүй.

Туслах нь тэдэнд уух зүйл оруулж өгөөд гарлаа.

Элдэв будаггүй, задгайлсан бага зэрэг долгионтой намирсан хар үс, энгийн хийцтэй гайхалтай зохисон сул цагаан даашинзтай үзэсгэлэнтэй гэх үг ч багадмаар эмэгтэйг нүд салгалгүй ширтэх залуугийн халуу төөнөсөн харцнаас ичингүйрэн улаа бутрах эмэгтэй, тэд өхөөрдмөөр юм.

Тэхёны харц доошлон өнөөх дэггүй залуу тухлах бүсгүйн гэдэс рүү шилжин:

"Тэр ямар вэ?? Ү-үгүй ээ уучлаарай ямар хүйстэй гэж л" энэ залуу чинь ямар гээчийн сандруу нөхөр вэ?

"Х-хүү"

"Вуаа гайхалтай ямар хөөрхөн юм бэ. Хэзээ гарч ирэх юм. Хүлээж тэсэхгүй нь ээ" алдарт дөрвөлжин инээмсэглэлээ тодруулах залууд энэ бүхэн ер бусын өвөрмөц сонирхолтой санагдах аж.

 Хүлээж тэсэхгүй нь ээ" алдарт дөрвөлжин инээмсэглэлээ тодруулах залууд энэ бүхэн ер бусын өвөрмөц сонирхолтой санагдах аж

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Хоёр сарын дараа төрнө. Гэхдээ чи яах гэж ирсэн юм бэ?"

Одоогийн тэдний байдал ээдрээтэй мөн сайн танилцаж ч амжаагүй учир нэгнээсээ бишүүрхэж яаж харьцах учраа олохгүй байгаа бололтой.

"Чамд болон та бүхэнд саад болж, хүндрэл учруулахгүй бид хоёр амьдрах болно. Анхнаасаа миний зорилго шийдвэр хэн нэгэнгүй ээж болох л байсан юм. Яахав одоогийн нөхцөл байдал хүүхдийн минь биологийн эцэгт өөрчлөлт орсон байна. Нэг их бухимдаад байх зүйл байхгүйг би ойлгосоон"

Ганц бие ээжийн бодол нэг иймэрхүү байдаг юм байж гэвч сэтгэлийн гүндээ мөн адил бодолтой байгаа үгүй нь эргэлзээтэй л юм.

"Хүсэхгүй байна!!. Та ямар харгис эгч вэ. Нэгэнт ийм байдалд хүрчхээд байна! Хүүхэд минь төрөх гэж байхад намайг юу ч мэдээгүй царайлаад хэвийн амьдарч чадна гэж бодоо юу?. Мэдээгүй байсан бол чадах байсан юм. Гэвч одоо би яасан гэж хүүгээсээ татгалзах ёстой юм! чадахгүй!"

 Гэвч одоо би яасан гэж хүүгээсээ татгалзах ёстой юм! чадахгүй!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Бид нэгнээ мэдэхгүй шүү дээ. Хувийн амьдрал орон зайд чинь халдах бүдүүлэг хэрэг. Бас чи болон хамтлагийн нэр хүнд яах болж байна"

"Мэддэг болоход! Танилцаж дотно болоход болоо биш үү! Хувийн орон зай гэсэн үү. Аль хэдийнээ халдаад бүр хоёроороо ороод ирчихсэн байгаа биз дээ! Хамтлагийн нэр хүнд бидэнд ямар хамаатай юм? Бүгдийг тооцоолсон болоод л энэ бүхнийг өөрсдийн дураар эхлүүлсэн компаний асуудал!! биш гэж үү"

"Түүний Үлдээсэн Амьдрал" S2 [ДУУССАН]Where stories live. Discover now