10. Сансарт нисгэнэ

1.4K 133 3
                                    

"Хоёр жилийн өмнөөс барууны уран бүтээлчдийг сансрын тойрог замд тэр дундаа саран дээр хүн төрөлхтний дуу хоолойг сансар огторгуйд цуурайтуулах гэж байгаа тухай олж мэдсэн юм.
Үүнд би БАНГТАН СУНЁНДАН байгаасай гэж хүссэн ч тэд хэдий мундаг байлаа ч бид ази хүмүүс шүү дээ. Америкийн дуу хөгжим дэлхийг эзэлчихсэн байхад залуусын маань орон зай бага багаар орж байгаа ч RACIST үзэлтэй академийн гишүүд болон адил үзэл баримтлалтай нөлөө бүхий эрхмүүд тэднийг гутаан доромжилж, асуудлуудыг авч хэлэлцдэггүй. Иймээс таны нэр нөлөөны тусламжийг авах гэсэндээ бодож олсон болхи үйлдэл минь энэ байсан юм хатагтай."

НАСА-г бүх ROYAL KINGS хамтран эзэмшдэг билээ.

Зөвхөн гэр бүлийн гишүүд сансрын уудамд гараг хооронд аялах бүрэн боломжтой байдаг юм. Маш хүчирхэг өндөр төвшний сансрын хөлгүүд нууцын зэрэглэлд бүтээгдсэн байдаг учир энгийн хүн 2.5 жилийн түргэвчилсэн бэлтгэлд хамрагдаад агаар мандалд хөөрөх боломжтой.

Гэвч хувь хүний биеийн онцлогоос хамаарч хөлөгт аялах нь бага зэрэг эрсдэлтэй.

Мүүн ерөнхийлөгчийн алсын хараатай бодлого бишрэм юм.

Гэвч далдуур тийм зүйл хийсэнд урам нь хугарах бүсгүйд бодох зүйл их байгаа бололтой.

Харин нөгөө талд БАНГТАНы гишүүд бүрэн хэмжээний маш том цочролд орон сууцгаах ажээ.

Тэр дунд хамгийн бага гишүүний толгой бүр эргэж гүйцсэн бололтой бүлтгэр нүд нь улам том болсон байх бөгөөд дээш тааз ширтэн: Дээрээс нь үнэхээр цөмийн бөмбөг унах юм болов уу, Эсвэл бид сансарт нисэх юм уу, тэгвэл ч янзтай даа хэмээн итгэж ядсан бололтой бүртэлзэн харна. Ах нарыгаа тойруулж нэг харна. Ямартай ч энэ хүнд урд нь суух аймшигтай галзуу юм шиг нуунагийн гэдсэн дэх хүүхэд хэнийх байх нь хамаагүй бололтой.

 Ямартай ч энэ хүнд урд нь суух аймшигтай галзуу юм шиг нуунагийн гэдсэн дэх хүүхэд хэнийх байх нь хамаагүй бололтой

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Жимин Хусог Юнги Жин нар зэрэгцэн суух агаад бас л гайхширна. Өрөөн дэх учир нь олдохгүй юм ярих хүмүүсийг ойлгож ядан сууна.

"Түүний Үлдээсэн Амьдрал" S2 [ДУУССАН]Where stories live. Discover now