7.BÖLÜM

50 4 0
                                    

Genç kız nefesini kontrol etmeye çalıştı. ve derin derin soluklar aldı. öfkesini yatıştıramadığında suya büyük bir yumruk savurdu. Hâla geçmeyen öfkesiyle yumruk yaptığı elini tüm kuvvetiyle ısırdı.

"Seni öldürmemem için tek bir neden ver bana"

Barkın kıza şaşkın şaşkın bakarken omuzlarını silkti.

"Bilmiyordum"

Genç kız; aldığı cavapla içindeki şeytanları susturamamış, gözlerinden etrafa saçılan alevler suyu kaynar bir şekilde bedenine deymiş gibi hissettirmişti. Havaya uçmasına ve o adamın kaçmasına sebep olduğu gibi, bilmiyorum diye verdiği cevap onu dahada delirtmişti. Elleri saçlarına giden genç kadın tüm kuvvetiyle asılmış buna rağmen siniri geçmemişti. Hırsını alabilmek için adam farketmeden onun kafasını suya bastırdı. Adam ilk başta her ne kadar nefesini tutsada kadın onu tam tamına beş dakikadır suya bastırıyordu. Adam artık çırpınmaya başlamış ve birazda olsun su yutmuştu. kadının içindeki şeytan büyük bir kahkaha kopardı ve kadın yavaş yavaş adamı bıraktı.

Adam suyun üzerine çıktığı gibi öksürük krizine tutuldu. Derin derin nefes almaya çalıştı adam.

"Sadist misin kızım sen?"

"Evet bak şuan nasıl zevkli dakikalar geçiriyorum"

Karadan çok uzaklaşmadıkları için yüzerek kıyıya vardılar. adam yaptığının farkında olduğu için ses çıkarmadan kadının peşinden gitti. Genç kızın adımları sert solukları ise hızlıydı. ilk defa biri kendi isteği dışında kaçmıştı. Bu da ister istemez kadını delirtiyor ve her aklına geldiğinde arkasını dönmemek için kendini zor tutuyordu. İnsanlar havaya doğru yükselen dumanlara bakıyor ve neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. İnsanların meraklı olması onların farketmeden gitmelerine vesile olmuştu.

*********

Genç kız önünde ki kapıya tüm kuvvetiyle vurdu. Kapının bir menteşesi sökülmüş havada sallanıyordu. İhtiyar adam masadan yavaş bir şekilde kalktı. Hem şaşkın hem de kız bu şekilde girdiği için öfkeliydi.

"Ne oluyor ne bu tavırlar"

Kadının ağzından şaşkınlık nidası döküldü ve arkasında ki barkını işaret etti.

"Hah, noluyor diyorsun bide, sana bu adamı verme demiştim, gemiyi havaya uçurdu"

Yaşlı adamın ağır masasını cama doğru fırlattı. Camda hafif çatlaklar oluşmuş barkın ve yaşlı adam baka kalmıştı.

"İskender piçi kaçtı, bunun yüzünden, ilk defa anlıyormusun? benden izinsiz "

Genç kadın öfkesini hâla yatıştıramadı.
Ellerini burun kemerine koyup sıktı.
Ve sert sesiyle konuştu.

"Çıkın dışarı kimseyi alma içeri"

Ama yinede koşarak barkına yumruk geçirdi. Adam kıza yumruk atmak istediğinde elini tutup tüm kuvvetiyle yüzünü duvara vurdurdu. Adamdan küçük bir inleme döküldü.

"Sakin ol kızım onların istediğide bu birbirimize zarar vermemiz"

"Çıkın dışarı"

Barkın yumruklarını sıktı. ve dik dik kıza baktı yaşlı adam barkının omzuna dokundu.

"Hadi evlat onun öfkesiyle baş edemezsin"

İkiside odadan çıktığında genç kız defalarca kapıya tekmelerini savurdu. Darbelere dayanamayan kapı büyük bir gürültüyle yere düştü. Yaşlı adam ve barkın güvenlik odasına geldi ve babalığın odasımda ki kamera görüntülerini açtılar. barkın kızın yaptıklarıyla daha da şok oldu. işi biten genç kız odanın içindeki diğer kapıyı açtı ve kameraya karşı orta parmağını gösterdi.

SONBAHAR RÜZGARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin