Seakan ada beribu jarum mencucuk kepala. Aku mendesah sakit, tangan memegang kepala yang teramat menyeksakan.
Sakit di kepala tidak ada kurangnya, malah ditambah pula kesakitan di seluruh anggota tubuhku. Saat ini tiada tertanding, seinci kulitku bagai disiat dengan pisau belati lalu disimbah air garam.
Terlalu pedih. Teramat.
Aduh.
Aku tak tahan, terus ku paksa kelopak mata yang tersangat payah untuk dibuka. Serasa seperti digam sahaja sahaja.
Berulang kali aku cuba. Aku kena lawan sakit ini. Aku nak tahu, kenapa sakit ini berlaku. Aku bingung. Terlalu bingung.
Macam orang bodoh atau mungkin sasau.
Ditemani air mata, aku berjaya juga buka mata. Pedih itu melata di mataku pula.
Pandangan yang kabur terbentang diruangan mata. Samar cahaya. Kelabu.
Ini siang atau malam? Kenapa tiada sinar.
Kenapa?
Aku cuba bergerak,
Aku bodoh. Ternyata seinci sahaja tubuhku terusik, sakit makin bertambah. Seluruh tubuhku menggelatar kesakitan.
Ia terlalu menyeksakan.
Dahiku dah tercantum kerutan buruk. Fikiranku entah bagaimana terputar peristiwa yang aku tidak tahu bagaimana ia berlaku.
Aku sentuh bawah perutku.
Sakit.
Ya Allah.
Sakit.
Aku merintih.
Satu imbasan demi satu imbasan bagai tertayang di depan mata. Tak terlepas, sebelum duniaku makin gelap kerana dah tak sanggup melihat kekejaman durjana itu.
Setan itu, kasari setiap bahagian tubuhku dengan nafsu durjananya. Tak terlepas dia memperlakukan aku selayak binatang bukan lagi pelacur! Tidak cukup dia r****, tubuh ini juga--
Ya Allah. Aku tak sanggup bayangkan semula. Kenapa kau beri semula ingatan ini? Aku benar tiada upaya untuk hidup di dunia.
Dah hancur, segalanya. Maruah aku direntap dengan kejamnya.
Pandanganku lemah menunduk, tubuh aku terbalut selimut berwarna putih yang ada tompokan darah. Gila! Setan tu gila! Dia fikir aku ni apa?
Aku ni apa? Ya Allah.
Setitik. Dan merembes keluar segala cecair di mata. Aku menangis teresak-esak melihat hasil perbuatan Ash. Lebam kulit dadaku, hampir kesemua tubuh ini berwarna biru kemerahan. Zalim! Dia bukan manusia!
Setan! Kau setan, Ash! Kau setan! Setan!
Aku meraung cukup di hati. Bibirku pedih, entah apa yang Ash perbuat pada bibirku. Sakit sangat, hendak buka mulut pun azab sekali.
Kenapa dia tak bunuh aku, sahaja? Kenapa?
Kenapa aku masih hidup lagi. Kenapa?
Adakah sampai tamat riwayatku, derita akan menjadi peneman?
...
Aku tersedar setelah lama kelelahan meraung kesakitan yang tidak berpenghujung. Perutku berkeroncong hebat, minta di isi.
Tanganku lemah naik memegang perut. Kudratku makin tiada.
Mataku memandang atas siling.
Berapa lama agaknya aku terbaring sampai cacing di perut meronta-ronta ingin menjamah walau seteguk air.
YOU ARE READING
𝐌𝐫 𝐄𝐯𝐢𝐥 𝐁𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐘𝐨𝐮 | √
Romance🏆 The Best Action | Patahan Ranting Awards 2020 🏆 Vote Terbanyak Winner | Patahan Ranting Awards 2020 Dikenali sebagai That Man Is Evil Amaran : ⚠️Depressing and Insane love story ⚠️ Ash, Dia jejaka yang sempurna dari segi luaran. Dia mempunyai s...