Come on up, bring the pain, on yeah
Rain be pourin'
Sky keep fallin'
EverydayA vasárnapi ébredés nem teljesen úgy zajlott, mint ahogy azt megszoktam. Általában én keltem Taehyungot, ám most egyedül ébredtem az ágyában. Tudtam, hogy itt van, éreztem a jelenlétét, ezért felültem, és megpróbáltam kidörzsölni szememből az álmosságot.
Tae az ablakban ült, egy csészével a kezében. Üveges tekintettel, és karikás szemmel nézett kifelé, észre se vette, hogy felébredtem. Arckifejezése fájdalomban úszott, úgy tűnt megszűnt körülötte a világ. Tudtam, mi baja van, ezért felálltam és lassan odaballagtam mellé. Nem szóltam semmit, csak átkaroltam és magamhoz öleltem, fejét a mellkasomhoz húzva.
- Még mindig hallod? - suttogtam magam elé. Tae bólintott, és megfogta a karomat, miközben letette a párkányra a csészét. - Kérlek, ne ostorozd magad tovább. Nem a te hibád volt.
- De igen - vágta rá egyből. Elhúzódott tőlem, és nekidőlt az ablaküvegnek, hogy minél messzebb legyen tőlem. - Ha nem viszem a rövidebb úton, most velünk lehetne.
- Nem tudhattad! - csattantam fel, ami egy kicsit sem lepte meg. Minden évben, ugyan ezen a napon eljátsszuk ezt. Egy helyben toporog, nem képes tovább lépni, én pedig bármit is teszek, nem tudok rajta segíteni. - A rendőrök is azt mondták, hogy a kamion hibája volt.
- Nekem kellett volna ott meghalnom. Előtte volt még az egész élet.
- Ahogy előtted is. Ő se akarná, hogy folyton miatta legyél depressziós - mutattam fel, a húgára célozva. Sose hittem ezekben a szarságokban, de mivel Taenak fontos, így muszáj ezen a nyelven beszélnem vele. Amit én sosem érthetek meg. Meg tudom érteni a helyzetét. Elvesztett valamit, amit sosem kaphat vissza. Mint én a szüleimet. De én nem szorulok erre az egészre. A vigasztalásra. Ami volt, elmúlt. Az, hogy szeretném megismerni őket, vagy legalább emlékezni arra, hogy néztek ki nem hozza vissza őket. Tae ezt nem érti meg. Ezért bántja magát évek óta. - Ő már elengedett téged. Most neked kell őt.
- Nem megy.. - hangja elcsuklott, lábait felhúzta, és a térdére hajtotta a fejét. Remegni kezdett, minden, amit tehettem az az volt, hogy ott maradok vele, és némán támogatom. Fáj így látnom őt. Nekem is hiányzik a húga, de a régi Taehyung is. Akire nem kellett azért figyelni, mikor vágja fel az ereit. Aki önfeledten mosolygott rám, és vitt bárhova, amit csak kiejtettem a számon. Aki bátyám volt a nehéz helyzetekben, de barát, mikor arra volt szükségem. Most is itt van velem, de teljesen mást érzek.
Pár órával később sikerült csak rávennem , hogy menjünk. Mind a ketten feketébe öltöztünk, és először a virágoshoz mentünk be. Fehér liliomot választottam, mert tudom, hogy mind a ketten szerették ezt a virágot. Tae azóta nem bír ránézni se, csakis ezen a napon. Lassan ballagtunk az utcán. A temető messze volt, mi mégis gyalog indulunk. A baleset óta nem ült volán mögé. Azt mondta, mikor ott ül, és oldalra néz a húga képe jelenik meg, ahogy azt mondja neki ,,ne menj". A szülei sem voltak képesek rábeszélni erre, úgyhogy a kocsit azóta is az apja használja.
Beérve a temetőbe már rutinosan kerülgettük a sírokat, hogy eljussunk TaeMihez. A hatalmas fa tövében húzódó márvány kő, amibe belevésték a nevét azóta is itt várja, hogy látogassák. Tae ötlete volt, hogy közvetlenül ide temessék a hamvait, mivel TaeMi imádott mindent, ami természet. Nagyon sok fát rajzolt már kiskorában is, mikor pedig Taehyung meglátta, ragaszkodott ehhez a megoldáshoz.
Leült a tövébe, és végigsimította a márvány sima felületét. A feldőlt vázát visszaraktam a helyére, de mielőtt beleemeltem volna a virágot, Taera néztem. Feszülten figyelte a sírt, fogait csikorgatva. Sóhajtottam egyet, és felálltam, majd magamra erőltettem egy keserédes mosolyt, és leguggoltam elé.
BINABASA MO ANG
My ,,Simple"life - Befejezett
RomanceAzt hittem, az élet annyi, amennyit látok belőle. De ők megmutatták, hogy néha a dolgok mögé is érdemes lenne nézni. Hogy nem minden az, aminek elsőre tűnik. Aki mosolyog, belül sír. Aki lázad, az valójában fél. Azt hittem, mindent tudok róluk. Azt...