Windel Dağı - 1.Bölüm

20 1 3
                                    

 Yellowstone mahallesinde yeni bir günün başlangıcı, kimileri için can sıkıcıdır. Kimileri için ise bazen çok umut verici olabilir.

 Hikayemiz, 2019 yılında Jason adında bir çocuğun kaybolmasıyla başlıyor. Jason ve Erik, bisikletleriyle Windel dağına gitmişlerdir ve Erik'in annesi onu erkenden çağırmıştır. Jason, eve gitmek için bisikletine biner ve nehirin üstündeki köprüye doğru ilerler. Nehrin iki tarafı vardır, dağ tarafı ve düzlük tarafı. Nehrin dağ tarafındaki bir mağaradan ürpertici ve korkunç bir ses gelir. Jason'un bisikleti tam hareket etmişken yere düşer. Ertesi gün, mağarının yanında sadece Jason'un mavi bisikleti vardır.

 "Bluebell şehrinden yayılan bir virüs, ABD'nin bazı eyaletlerinde de görüldü. Virüsün ölümcül olmadığı, sadece yaşlılarda çok hızlı şekilde yayıldığı ve yaşlılara çok daha etki ettiği biliniyor. Virüsle ilgili daha çok bilgi edinmeye çalışacağız." diyordu haber spikeri. Bu haberi dinleyen James, şaşkınlık içinde yemek yapan babasına "Baba, virüs buraya da gelir mi?" diye sordu. Babası, alay ederek "Evet! Hatta bende virüs var!!" diyip yalandan öksürdü. Şakacı bir babası vardı James'in. James'in annesi uzun süre önce kaybolmuştu (2013) James ve babası Carl, Albina'ya ne olduğunu bilmiyorlardı. James'in babası yavaş yavaş hazırlanmaya başlamıştı, bir polis merkezinde çalışıyordu. Üstünü giyindi, dişini fırçaladı ve karısının almış olduğu o mükemmel parfümü sıktı. İşte, işe gitmeye hazır hissediyordu.  "Görüşürüz James!" dedi, "Görüşürüz baba!" dedi James. James, çok yakın arkadaşı olmasa da arkadaşı olan Jason'a ne olduğunu çözmek istiyordu ve bunun bir şekilde annesiyle bağlantılı olduğunu düşünüyordu. Bilgisayarını açtı ve 2013 haberlerine baktı, özellikle Yellowstone mahallesinde olanlara. Bir şey bulmaya çalışıyordu çünkü babasının, annesinin davasında bir görevi yoktu. Babası ne yazık ki başka olaylar ile ilgileniyor, kendi karısının kaybolması ile ilgili araştırmalar yapamıyordu ve bu babasını bir hayli üzüyordu. "YELLOWSTONE MAHALLESİNDE KAYBOLAN KADIN" başlıklı habere girdi. Haberde kaybolduğu iddia edilen kişi, annesi değildi. Başka birisi daha kaybolmuştu, hem de aynı mahallede.

Bu sırada James'in babası Carl, eşinin fotoğrafına bakarak ağlıyordu. Radyodan eşinin en sevdiği şarkıyı açarak polis merkezine doğru gitti. Polis merkezine vardığında bir gürültü duydu. Jason'un kaybolmasının davasında yer alan Almond, davadan uzaklaştırılmıştı. Neden davadan uzaklaştırıldığını anlamaya çalışıyordu Carl. Fakat anlayamadan Almond oradan küfürler saydırarak uzaklaştı. Almond, Carl'ın eski bir arkadaşıydı ve iyi bir insandı. Hayvanseverdi, insanlara yardım ederdi ve polislik görevini elinden gelenin en iyisini yaparak yapmaya çalışırdı. Kendisi Jason'ların komşularıydı. Artık bu davada Carl görev alıyordu. Carl, polise tıpkı eşi kaybolmuş gibi didik didik görevini yapacağına ve her şeyi arayacağına yemin etti.

 James, evde salgının canlı yayını izliyordu. Canlı yayında salgının kaç tane olduğu, nasıl arttığı , nerelerde olduğu ve nerelerde olmadığı grafiklerle gösteriliyordu. James, babasına bakkala gittiğini söyleyerek mağaranın yanına gitmeye karar verdi. Televizyonun kumandasını aldı ve televizyonu kapattı. Havanın yağmurlu olduğunu görüp montunu giydi ve bisikletine atladı. Dağa doğru gidiyordu. Windel dağına. Mağaraya yaklaştı, yaklaştıkça uğultu gibi bir ses yükseliyordu. Korkuyordu ki uluma sesinin arkasındaki köpeklerden geldiğini fark etti. Mağaranın önündeydi. Jason'un kaybolduğu çevredeydi. Mağaranın önünde uyarılar ve şeritler vardı. "GİRMEK YASAKTIR" , "KAZI ALANI" gibi levhalar yerleştirilmişti. James, bisikletinden iniyordu ki bu sefer mağaradan bir ses duydu, bu ses mağaradandı. Bisikletine geri bindi ve kaçmaya başladı.


IRISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin