Virüs - Bölüm 4

8 0 0
                                    

 Gelin sizlerle geçmişe gidelim, her şeyin başlangıcı olarak tanımlayabileceğimiz bir yıla. 2013'te onlarca kişi -bu mahallede yaşayan- kayboldu. Kişilerin kaybolması olaylarla bağlantılı olabilirdi. Almond, 2013 yılında bir polis memuruydu. Aynı James'in haberlere bakarken farkına vardığı "kaybolan kadın" gibi Daniel'in de kaybolduğu bir yıldı bu. 2013 yılı bazı kişiler için lanetle anılsa, birilerinin 2013'teki olayların farkına varıp olayların arasındaki bağlantıyı bulması gerekiyordu.

 Şimdi ise günümüze dönebiliriz. Jason'un yalnızca oturduğu yere. 2013'te kaybolan kişilerle belki de aynı mağaranın aynı yerinde oturuyordu, fakat olayların farkında değildi. Bu sırada Carl, hala gördüğü rüyanın etkisindeydi. Oğlu James ise Dolares ile olan buluşmasının "salgın" nedeniyle mahvolmasından dolayı üzülüyordu. Cage, oğluna ne olduğunu çözmek istiyordu. Geçmişteki kaybolma ilanlarına baktığında hepsinin mağaranın yakınında bir yerlerde olduğunu fark etti. Eski arabasına bindi, evinden uzak olsa da mağaraya doğru yol almaya başladı. Bu sırada ise dışarı çıktığında dışarısı ölü gibi sessizdi. Havadaki kirlilik bir nevi azalmıştı. Bazı restoranlarda kimse yoktu, bazıları ise kapalıydı.

 Carl, ceketini giydi. Oğlunun bisikletine bindi ve Almond'un evine doğru yol aldı. Rüyasındaki olay aşırı gerçekçiydi. Bu olay, kendisinde bir şüphe uyandırmıştı. Almond'un villasının önüne geldi. Kapıyı tıklattı, ses seda yoktu. Bir kere daha tıklattı. Kendisini Almond'un karısı karşıladı. "Merhaba Carl! Ne için gelmiştin?" dedi. Carl, "Almond ile görüşebilir miyim?" dedi fakat Almond'un karısı Almond'un evde olmadığını söyledi ve kapıyı Carl'ın direkt yüzüne kapattı.

 Almond, nerede olduğunu bilmiyordu. Bir tane tuvalette bir sandalyeye eli kolu bağlı bir şekilde bağlıydı. Burası, kendi evleri değildi. Duvarda ise yeşile boyanmış bir maske asılıydı. Almond, "Yardım edin!" diye bağırmaya çalışsa da kimsenin onu duyması mümkün değildi, tıpkı kaçırılmış küçük bir çocuk gibi bir sandalyeye bağlanmış ve ağzı bantlı bir vaziyette duruyordu oracıkta.

 Bu sırada Erik, evine gitmeye korkuyordu. Babası tarafından şiddete maruz kaldığı için evlerinde kalmak yerine arkadaşında kalıyordu. Bu sefer eve gitmeye karar verdi. Eve, paspasın altındaki anahtarla girdi. Eve girdiği gibi kendini bir leş kokusu karşıladı. Odasına doğru her yere oda spreyi sıkarak ilerliyordu. Bu sırada kokunun geldiği yere, lavaboya girdi. Babasını her yeri kan içinde buldu. Karnında ise bir bıçak saplıydı. Erik, koşarak uzaklaştı. 911'i aradı. Telefon çekmiyordu. "Açılsana lanet telefon!" diye bağırıyordu ağlayarak. "AÇIL BE!" diyerek telefonu yere fırlattı; ki bu hareketi telefonu kırmasına sebep oldu.

 2013'te Almond bir laboratuvarda çalışıyordu. Ve içinde yeşil, akışkan bir sıvı bulunan yüzlerce kapsülün bulunduğu bir oda vardı.  Almond, o odaya girdi ve bir tane kapsül aradı. Aradığı kapsülü bulduğunda ise üstüne "2019VIRUS" yazıyordu. Yani 2019'taki virüstü bu kapsülün içindeki. 

IRISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin