Farklı Boyutlardan Olaylar - Bölüm 7

5 0 0
                                    

  -NORMAL BOYUT-

Gelin bundan 1 hafta öncesine, Dolares'in evine gidelim. Ansiklopedi dolu kitaplığı, odasının en güzel köşesinde duruyordu. Arada bir annesinden kalma ansiklopedileri okur ve bu onun çok hoşuna giderdi. Kitaplığının en üstünde, en çok değer verdiği kitapların yanında küçük bir sandık vardı. Her gün eve geldiğinde sandığı açar, içindeki kolyeyi eline alır ve kolyenin üstünde elini gezdirir, gözlerini kapatır ve hayal kurardı. Bu, annesinden kalma ve annesinin en çok sevdiği kolyeydi. Dolares, herkese annesinin yaşadığını fakat huzur evinde kaldığını söylerdi. Fakat aslında annesinin 2013'te öldüğünün kimse farkında değildi. Bu gerçeği sadece kendisi ve babası biliyordu. Evleri, umut doluydu. Babasıyla arası mükemmeldi ve hiç bir sıkıntıları yoktu. Fakat, eski bölümlerde tanıklık ettiğimiz James ile buluşmalarından sonra eve geldiğinde babasını ölü bir şekilde buldu. Yetimdi. Ağladı, bunu asla dışarıya vurmadı. Aynı babasının ve annesinin geçmişte ona öğretmiş olduğu gibi umutluydu Dolares. Ambulansı ararken sesi titriyordu o gece. Ambulans geldiğinde ise ona annesinin yaşayıp yaşamadığını sordular. O ise annesinin yaşadığını söyledi. Hayatına yetim bir şekilde devam ediyordu, her gün daha da iyileşiceğine inanıyordu.

 Artık günümüze dönebiliriz. Cage, karşısında Jason'u görünce çok şaşırdı. Ona sarıldı. Fakat karşısındaki Jason'un sahte olduğunu bilmiyordu. "Oğlum." "Sen, gerçek misin?" diye sordu fakat sahte Jason tıpkı gerçek Jason gibi tepkiler veriyor ve babasına cevap veriyordu. Cage'in kafası karışıktı. "Fareye ne oldu?" gibi sorular geçiyordu aklından. "OĞLUM! BURADASIN!" diye bağırdı ve oğluna yine sımsıkı sarıldı. 

 -DİĞER BOYUT-

  Almond, uyandığında Jason'un bulunduğu mağaradaydı. Jason, Almond'un tıpkı öncesinde gördüğü gibi bir halüsinasyon olduğunu düşündü fakat Almond, gerçekti. "Jason?" diye seslendi Almond'a. Almond ve Jason birbirlerini gördüler. "Almond?" dedi Jason. Almond, Jason'a dokunmaya çalıştı ve başardı. Her ikisi de gerçekti. Jason halüsinasyon görmüyordu. "Buradan kurtulmamız lazım." dedi Almond. Jason, "Umut falan kalmadı bende. Yüzlerce kez denedim. Olmuyor." dedi. Almond, Jason'a sorular sordu. Almond, buradan çıkmaları gerektiğini söyledi. "Belki Daniel'i buluruz?" "Belki oğ-lumu buluruz?" dedi ve ağlamaya başladı. Yere yığıldı, ağlıyordu. "Buradan çıkmamız lazım." diyordu. Yüzlerce kez söyledi bunu. Jason, Almond'a sarıldı. Almond ise Jason'a sarıldı.

 -NORMAL BOYUT-

 Erik, babasını öldüren kişiyi bulmakta kararlıydı. Tünellerden tünellere geçti, başka kasabalara ve ilçelere gitti. Sadece bir delil istiyordu. Babasının telefonundan geçmiş aramalara bakıyor, mesajlara bakıyordu. Telefonun her bir yerini didik didik arıyordu. Ve bir mesaj buldu. Mesajda şu yazıyordu: "Almond, 2013, Virüs, Laboratuvar,Tüp" yazıyordu ve babası ise bu mesaja bir karşılık vermemişti. Diğer mesajda ise bir kafatası emojisi vardı. Babası, bu emoji bir şeyler yazmıştı fakat mesajlar silinmişti. Babası, kimsenin bilmemesi gereken bir şeyler biliyordu. Erik, hacker bir arkadaşına silinmiş mesajları nasıl görüceğini sordu fakat hacker arkadaşı kendisinden bunu yapabilmesi için para istedi. 300 dolardan bahsediyordu arkadaşı. Erik, cüzdanına baktığında ise sadece 25 doları olduğunu fark etti. Babasını öldüreni bulmak için eksik parayı toplamalıydı çünkü babasını babası onu onca kez dövmüş olmasına rağmen her şeyden çok seviyordu.

 Bu sırada James, korkak bir şekilde televizyon izliyordu ve Dolares'ten bir mesaj geldi: "Beni aramalısın." yazıyordu mesajda. Jason'un kontürü yoktu. Babasının telefonuna yöneldi, Dolares'in numarasını yazdı ve aradı. Açan kişi kalın sesli bir adamdı. "Dolares, biraz önce bayıldı. Ayılınca sizi aramasını söylerim." dedi bir doktor. "Lütfen benim numaramdan aramasını söyleyin." dedi James. Doktor ise "Peki efendim." diyerek telefonu kapattı. Dolares, James'e mesaj attıktan sonra içki içip dışarı çıkmıştı ve içki nedeniyle dışarıda bayılmıştı. Bu durum nedeniyle dışardakiler ambulans aramıştı ve Dolares'i hastaneye götürdüler. 

 Dolares sonunda uyandığında doktor, James ile aralarında geçen konuşmayı Dolares'e bildirdi. Dolares, "Ne oldu bana?" dedi ve doktor sokakta bayıldığını söyledi. Dolares doktora teşekkür etti ve testlerden geçip iyi olduğu öğrenilince hastaneden çıktı. Çıktığı gibi James'i aradı. Telefon açıldı fakat telefonda garip bir cızırtı vardı. Dolares, telefonunda bir tane uygulamadan ne olur ne olmaz bu cızırtıyı kaydetti. Sonra ise James'in telefonu kapandı. Dolares, ne olduğunu merak ederek evine gitti. Bilgisayarlarından sesi geri sarma kararı aldı -biliyorum çok saçma bir karar ama Dolares çok fazla dedektif filmi ve dizisi izlediği için ve aynı zamanda canı sıkıldığı için böyle bir karar aldı.- Sesi geriye sarıp bassını arttırdığında "yardım" gibi bir kelime çıkıyordu fakat çok zor anlaşılıyordu. Dolares, bu kelimenin yardım olduğunu anladı. "Yardım da ne demek?" diyordu içinden.

-DİĞER BOYUT-

 Bu ses, Almond'un şarjı ortalarda olan telefonun sinyallerinden geliyordu. Almond, diğerleri ile iletişim kurmaya çalışmıştı ve başarılı olmuştu. Jason, bunun işe yarayacağını zerre aklından geçirmiyordu. Fakat onlar, hiç bir ses alamıyorlardı. Ve bunun işe yarayıp yaramadığını bilemiyorlardı.

IRISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin