-2.BOYUT-
Erik, Albina'ya tedirgin bir şekilde bakıyordu. Herkes onun öldüğünü düşünüyordu ve Erik şu an Albina'nın gerçek olup olmadığı hakkında hiç bir şey bilmiyordu. "Nasıl kayboldun Albina?" diye sordu. Albina, "IRIS boyutu hakkında eskilerden de olaylar olduğunu biliyordum. Sadece araştırma yaparak boyut hakkında bilgi edindim. Boyutta mahsur kalanlar olmuştu. Yıllardır herkes bu boyutta mahsur kalıyordu. Ben de araştırma yaparken mağaranın varlığını fark ettim. İçine girdiğimde ise arkamda hiç bir kanıt bırakmamıştım. Direk bu boyuta gelmiştim. Fakat insanların bilmediği şey ise boyutların var oluşu. Bu küçük ilçede insanların kaybolduklarını düşünüyorlar." diye cevap verdi. Erik, "Kaybolan kişiler de bu boyutta mı kalıyor?" diye sordu ve evet cevabını aldı. 2.boyutta bulunan mağaraya doğru koşmaya başladı.
Almond uyandığında yanında Jason'un olmadığını fark etti. "Jason?" diye seslendi fakat adeta ortadan kaybolmuştu Jason. Ortada kıyafetleri de yoktu.
-1.BOYUT-
Dolares, James'in evine doğru yol aldı. James'in evine geldiğinde kapıyı Carl açtı. Dolares, "James ile görüşmem lazım." dedi Carl'a. Carl ise James'e seslendi. James'in boğazında küçük bir yarık vardı. İçinde morumsu bir kan olduğu gözüküyordu. "James orana ne oldu?" dedi Dolares, yarığı işaret ederek. James "Çarpmışım sanırım." cevabını verdi ve salondaki koltuğa oturdular. Dolares, "Carl, önemli bir şey konuşmamız lazım. Biraz müsaade edebi-" derken Carl başını evet manasında sallayarak mutfağa gitti ve kapıyı kapattı. "James, sana ulaşmaya çalıştığımda bir cızırtı duydum. Biliyorsun çok dedektif kitabı okuyorum, o yüzden sesi ters çevirip bassını arttırmaya karar verdim. Arttırdığımda ise net bir şekilde 'yardım' sözcüğünü duyuyordum." dedi Dolares James'e bakarak. Bu sırada televizyon kendiliğinden açıldı. Açılan şey haberlerdi. Haberde "YELLOWSTONE MAHALLESİNDE VIRUS BULUNDU." haberi vardı.
Bu sırada Cage, markete gitmek için yola çıktı. Yoldayken ise evlerine Almond'un karısı girdi. Almond'un karısının her yeri yaralarla kaplıydı. Her yerinde kocaman yarıklar vardı. -tıpkı James'te bulunan yarıklar gibi- Cebinden silah çıkarttı ve sahte Jason'u vurdu. Vuran kendisiydi fakat bu hareketi Cage'in olayları anlaması için yapmıştı. Sonra ise birden kayboldu.
Almond'un karısı "TAŞIYICI" seçilmişti. IRIS, onu "TAŞIYICI" seçmişti. Televizyonu açan da oydu fakat içindeki ruh değil, kendisiydi. İçine bir ruh girmişti ve herkesin kötülüğü için ona bir şeyler yaptırıyordu. O ise içindeki ruhtan arada kurtulmayı başarıyordu. Başardığında insanlara sinyaller veriyordu. İnsanların tüm boyutları birleştirip tek bir boyut elde etmesi;kaybolanların geri gelmesi ve her şeyin yoluna girmesi için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IRIS
Mystery / Thriller-Lütfen tüm hikayeyi bir diziymiş gibi okuyun.- Çoğu kişinin kaybolduğu Yellowstone adlı kasabada Jason adında bir genç yanlışlıkla başka bir boyuta geçer ve orada sıkışır. Hikaye, insanların bu çocuğun kaybolmasını araştırmasıyla devam eder...