Kaçırılan Çocuk - Bölüm 2

11 0 0
                                    

 Jason, arkasında neredeyse hiç bir ipucu bırakmasa da Carl bu olayı çözmeyi kafaya koymuştu. Dün oğlunun dağın oraya gittiğini bilmiyordu. Mağarada duyduğu sesin hala bir köpek sesi olduğunu düşünuyordu ve öyle olmasını istiyordu James. Carl, haberleri izliyordu. Salgın hakkında endişeliydi, bu yüz ifadesinden her zamanki gibi anlaşılıyordu. James ise 2 yıldır sevgilisi olan Delores ise mesajlaşıyordu. Yarın okulları 3 dersti. Bu durum çoğu kişi mutlu ediyordu tabii.

 Bu sırada Almond, nehrin karşısındaki düzlük yerden denize bakarak sigarasını içiyordu. Hava soğuktu, kar yağıyordu. Görevden alındığı için üzgündü fakat üzgünlüğünün sebebi karısının ona polislik görevinde son bir şans vermiş olmasıydı ve kocasına çok güveniyordu. Almond eskiden girdiği işlerden ve aldığı görevlerden sorumsuzluklar nedeniyle ayrılmış biriydi. Bu durum karısının hoşuna gitmiyordu ve bu davayı da son şans olarak düşünmüştü. Almond sigarasını içerken, karısı ve eski çocukları Daniel hakkında düşünüyor, duygulanıyordu. Bu sırada arkasından birinin "Almond!" diye net bir şekilde seslendiğini duydu. Arkasını döndü, "Efendim?" dedi. Arkasında kimse yoktu. "Benimle dalga geçeceğine dertleri olmayan birisiyle dalga geç!" diye bağırdı. Fakat bu söylediklerini kendisinden başka duyan olmadı. Kırmızı eski arabasına bindi ve polis merkezinin önünden geçerek evine doğru gidiyordu. Polis merkezinin önünden geçmek yolu uzatıyordu ama bu umurunda değildi. 

 Daniel küçükken okulda zorbalığa uğramış, kendisiyle alay edilmişti. Babasına kendisinin zorbalığa uğradığını söylemiyordu çünkü babası hakkında korkunç bir şey biliyordu. Daniel'in okulda yüzüne atılan yumruklar morluklara dönüşüyordu. Adeta kendisini bir kum torbası gibi dövüyorlar, çok büyük zorbalıklar, şantajlar yapıyorlar ve tehditler ediyorlardı. Bu durumlara karşı Daniel umursamaz olamıyordu tabii ki ama elinden bir şey de gelmiyordu. Eve gidince ailesi yüzüne ne olduğunu sorduklarında ise "Düştüm." diyordu. Daniel 2013 yılında kaçırıldı.    Ya da kaçırıldığı zannedildi. Bunu mahallede kimse umursamadı; polisler bile. Herkes James'in annesi Albina ile ilgileniyordu; neticede o da kaybolmuştu veya kaçırılmıştı. Polisler, Albina'ya ne olduğunu bulamadan ve dava tamamlanamadan kapanmıştı.

 Jason'un babası Erik'ten şüpheleniyordu. Nasıl olsa Jason ve Erik, Jason'un kaybolduğu gece beraberlerdi. Jason'un babası Cage'nin Erik'ten şüphelenme sebebi tamamen buydu. Polisler ve Almond, Erik'i yüzlerce kez sorgulamıştı ve olayda parmağı olmadığını kanıtlamıştı. Ama Cage hala Erik'in suçluluğunu savunuyor, her fırsatta Erik'i suçluyordu. Erik bu durumu pek umursamıyordu. Hatta adamla dalga geçiyordu çünkü adam gerçekten delirmiş gibi her fırsatta Erik'in peşini bırakmıyordu. Aynı zamanda Cage, 2013'te kaybolan kişilerin bu olayla bir şekilde ilgisi olduğunu söylemişti. 

 Cage, odasında kendi oluşturduğu mantar tablosunda yazan isimlere, kişilere ve olayların örgüsüne bakıyordu ve bu olayları bir şekilde çözmek istiyordu. Oğluna ne olduğunu bulmak onun hayat amacıydı.

 Bu sırada Jason, mağaranın farklı bir boyutunda oturuyordu; başka bir boyutta.  

IRISHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin