Sırrın Bende Güvende

29 4 3
                                    

Dayanamıyorum, artık! Yeter!  Yine mi proje ne zaman bitecek bu üniversite her yıl farklı bir şey yapma kuralımı uygulayacak zamanım kalmıyor.
Kural 17: Her yıl yeni bir şey keşfet her ne olursa.
Bıktım artık! Hayatım neden bu kadar sıkıcı ah bir de şu kuşlara bak ne kadar da özgürler. Her gün yeni bir yer gördüklerine eminim.
Bir de bana bak kırmızı kitaplar yan yana mavi kitaplar yan yana her kitap rengine göre sıralanmak zorunda sanki. Bari alfebatik sıra takıntım olsaydı bu nedir ya?
Neyse bu yıl son sınıfım ve sonra ben de sizin gibi uçacağım minik serçeler. Evet duydunuz mu beni size söylüyorum. Ben de sizin gibi olacağım çok yakında...
Hey siz oradakiler uzaklaşın o kediden hemen! Ne kadar da acımasız insanlar şu küçük şeye bile rahat vermiyorlar.
Oooo Moris  seni küçük zavallı şey neden kaçtın benden, sana bir şey yapmadılar ya. Küçük bayan size nasıl teşekkür edebilirim. Moris'imi o yumurcaklardan kurtardınız.
Şey ben aslında büyük bir şey değil yani önemli değil. Bu zavallıyı öyle bırakamazdım.
Moris bakıyorum da çok şanslısın 4 ayağının üstüne düşmüşsün. Adınız neydi acaba? Eliza, bayım. Moris üstünde olan bu kolyeyi senin almanı istiyorum. Eğer sen olmasan Moris ile beraber kolyeyi de kaybedecektim. Teşekkür ederim bayım ama bunu kabul edemem. Yoksa beğenmedin mi Eliza kolyeyi?  Hayır, tam tersine çok beğendim ama ben kabul edemem. Eliza bak Moris'te senin almanı istiyor. Bunu bizim küçük sırrımız olarak kabul et  ve bir gün tekrar karşılaştığımızda bu sır yanında olsun tamam mı?
Peki bayım sırrınız ben de kalacak o zaman. Kendine dikkat et, Elize  tekrar görüşceğimize eminim.

GERÇEĞİ ARARKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin