Ah Şu Sanrılar

15 2 0
                                    

Televizyonda izleyecek bir şey kalmadı şu günlerde. Çok sıkıcı gerçekten her şey . Ne kadar sıradan bir hayat benimkisi şu belgeseldeki sincabın hayatı bile benimkinden heyecanlıdır. Evet küçük sincapcık o meşe palamadunu oradan alabilirsin. Sana güveniyorum çılgın sincap.  Ve aldı. İşte bu kadar!  Neyse bende kendi meşe palamadumu arayayım belki bakarsın, ah neyse... Bugünlük bu kadar macera yeter. Artık eve dönme vakti. Bu park hep benim için çok özeldi. Başka hiç bir parkta bu kadar değişik hayvanı bir arada göremezsin.  Yeni Hayatlar Tabiat Parkı... Buranın adı çok uzun zamanlara dayanıyor. Bir çok bilinmeyen tür ilk kez burada keşfedilmiş. Bazı türler sadece 1 kez görülmüş ve bir daha gören olmamış. Aynı tür hayvanlar burada çok sık görülmüyor. Kediler dışında onlar bu parkın bekçisi gibi adete ve hiç bir kedi diğerine benzemiyor. Çocukken geldiğimde burada mavi bir kedi gördüğüme yemin edebilirim. Ama maalesef tek gören bendim onu. Kimseye inandıramadım kendimi. Tabi kim inanır ki mavi bir kedi mi ! Çocukken hayal dünyam şimdikinden daha genişmiş anlaşılan. Hey bu o! Geçen gün gördüğüm kedi adı neydi? Luis mi Mori mi hadi düşün düşün.
Evet. Buldum adını! Moris!
Moris demesiyle beraber Eliza yere düşer, uyandığında ise farklı bir dünyada gözlerini açar. Ve Morisi farklı bir şekilde görür bu defa. Bir insan şeklinde derin su yeşili gözleriyle Eliza' ya eğilir ve...
Uyan Eliza! Hadi uyan geç kalıcaksın okula diye annesi seslenmektedir. Eliza akşam ne olduğunu hiç anlamamıştır. Gördüğü her şey rüya mıydı? Ama nasıl olur? Eve nasıl gelmişti? Moris hayır hayır o kedi ya da adam hiç biri gerçek değil miydi? Hemen kolyeyi aradı boynunda bir kez bile çıkarmamıştı o adamın verdiği kolyeyi ama şimdi... Küçük bir çizik vardı üstünde kolyenin nasıl ve ne zaman oldu bu. Sanki bir harf gibiydi farklı bir şekilde çizimi düz hafif sağa doğru yuvarlak bir şekildeydi. Annesine akşam ne zaman geldiğini sordu. Annesi " ne zaman dışarı çıktın en son başım ağrıyor diye odana uyumaya gitmiştin."dedi. Peki o belgesel küçük sincap... Annesine akşam televizyondaki küçük sincabın belgeselini anlattı. Annesi o kadar şaşırmıştı ki:
-Eliza ne kadar geniş bir hayal gücün var. Rüyanda belgesel görüyorsun artık akşam elektrikler kesikti. Televizyona bakmış olamazsın, hayatım. Hadi artık okula gitme zamanı  geç kalmak istemezsin.
Eliza anlam veremediği gerçek ve rüya mı ayırt edemediği bu olay karşında sadece okula gidip bu olayı daha fazla düşünememekle yetinecekti.
Kural 21: Rüyalara asla güvenemezsin.

GERÇEĞİ ARARKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin