Jest urocza.

2.9K 99 3
                                    

Myślałam, że wybuchnę.
M: Mogę opowiedzieć że szczegółami? - zapytał.
J: No tak - odparłam.
M: Tylko masz to zrobić ze szczegółami! - ostrzegał mnie Dubiel.
J: No okej? - odpowiedziałam zarazem pytając.
Wszyscy zaczęli sie podejrzanie śmiać.
M: więc tak... - rozpoczął swoje wyzwanie ze "szczegółami". - Usiądź Kacprowi na kolanach okrakiem, pocałuj go tak zajebiście namiętnie, ale ma to trwać dziesięć minut.
Gdy skończył moja buzia była otwarta, a oczy prawie by mi wypadły z orbit.
J: CO?! - krzyknęłam. - Nie zrobię tego.
M: wyzwanie. - uśmiechnął się chytrze Marcin.
J: Ugh, okej. - widziałam jak Kacper się szczerzy.
Podeszłam do niego i tak jak kazali usiadłam okrakiem na bruneta. Czułam się trochę nie komfortowo, ale za to główny bohater miał uśmiech od ucha do ucha.
Nie chciałam już czekać, po prostu wpiłam się w usta chłopaka, bo inaczej bym tego nie zrobiła. Nagle nasz pocałunek zaczął być coraz bardziej namiętny i porządany. Szybko zmienił się w walkę języków, w której Kacper dominował. Gdy tylko usłyszałam dźwięk alarmu z telefonu mojej przyjaciółki, szybko oderwałam się od Kacpra, jednak ten znowu mnie do siebie przyciągnął. Odepchnęłam go tak aby nikt tego nie widział i zeszłam z jego kolan. Całą grę myślałam o tym, co się przed chwilą stało. Czy ja naprawdę się z nim całowałam?
Nawet nie słuchałam kolejnych wyzwań i pytań, które zadawali sobie moi towarzysze.
Butelka wylądowała na Kacpra.
Pytanie lub wyzwanie zadawał mu Nikodem.
N: Kacper, podobał ci się pocałunek z Julką? Jeśli nie chcesz odpowiadać, to możesz odpowiedzieć czy podoba ci się Julka. - poruszył znacząco brwiami.
Momentalnie moją twarz oblały ogromne rumieńce. Schowałam swoją twarz w dłoniach, aby nikt ich nie zauważył.
K: Julka.. Hmm.. Jakby to powiedzieć. - zaśmiał się. - jest urocza. - podrapał się po karku. - a jeśli chodzi o pocałunek to tak.
Odkryłam swą twarz i spojrzałam w błekitne niczym najgłębszy ocean oczy bruneta. Szybko jednak ukróciłam nasz kontakt wzrokowy.
Wszyscy zaczęli robić swoje "Uu". Tuż po tym nauczycielka kazała nam iść spać.
...
😏😏

Nieznany Numer?-Julia Kostera & Kacper Błoński-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz