Piękne Miejsce.

2.7K 156 6
                                    

Mam lekcje i mi się nudzi więc napisze wam teraz rozdział, mam nadzieję, że się ucieszycie:D

Był to las. Strasznie się zdziwiłam, czy on mówił na serio?
J: Kacper? - zapytałam biorąc moją rękę z jego uścisku.
Ten tylko na mnie spojrzał i złapał ją ponownie, a potem znowu zaczął mnie ciągnąć w stronę lasu. Przestraszyłam się. Kacper jest wyjątkowym chłopakiem, jest zdolny do wszystkiego...

***
Weszliśmy w głąb lasu, a ja zobaczyłam jakiś drewniany domek. Był uroczy, taki jaki zawsze chciałam mieć. Czyli on chciał mnie tylko nastraszyć?

Doszliśmy do domku. Stanęliśmy przed nim. Był piękny.
K: Podoba ci się? - zapytał brunet.
J: Jest piękny... - stwierdziłam.
K: To jeszcze nie koniec. - powiedział i pociągnął mnie za domek.
Był tam koc na trawie i przekąski. Leżał tam laptop z włączonym netflixem. A wszystko leżało nad rzeczką. Jechaliśmy dość długo, więc zrobiło się już odrobinę ciemno, a że całe miejsce było oświetlone latarnią, wyglądało to po prostu bajecznie.
J: Dlaczego mnie tu zabrałeś? - zapytałam patrząc na niego.
K: Zabrałem tu wyjątkową dziewczynę. - uśmiechnął się. - Ciebie. - dodał po chwili po czym odwrócił się w moją stronę.
Podeszłam i go przytuliłam. On podniósł mój podbródek i....

Nieznany Numer?-Julia Kostera & Kacper Błoński-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz