Dzień 18 || rp - wyjście do Murzasichle

390 29 1.1K
                                    

Lumos!✨

Kolejne wyjście do Murzasichle... Choć tym razem nie takie zwyczajne. Cóż, trzeba nieco urozmaicić szkolne życie.

☠️☠️☠️☠️

Fabuła do rp:

Był ciepły, wiosenny dzień. Słońce górowało nad horyzontem, przysłaniane tylko co jakiś czas przez białe, puchate obłoki. Promyki delikatnie muskały zaczerwienione od świeżego powietrza poliki uczniów. Gdyby nie było tak gwarno przez nieustanne echa rozmów, można by było usłyszeć nawet radosny świergot ptaków.

Jednak, jak można przypuszczać, kłębowisko sześćdziesięciu uczniów idących na cotygodniową wyprawę, jest dosyć głośne. Ktoś planował kolejny dowcip, ktoś się śmiał, ktoś opowiadał historię, żywo gestykulując, ktoś żalił się swojemu kompanowi. Jakaś zakochana para szła przytulona, inna przekomarzała się między sobą. Istna sielanka.

Kiedy wreszcie nieco zmęczeni marszem uczniowie dotarli do wioski, z ulgą popatrzyli na odchodzące do pobliskiej restauracji nauczycielki, które kazały im wrócić tutaj na zbiórkę za kilka godzin. Potem młodzież rozproszyła się, zalewając rozgrzane od słońca ulice, zapełniając bary, sklepy, kawiarnie i obiekty rozwrywki. Wszystko było idealnie.

Jednak sielanka nie miała trwać wiecznie. Gdzieś pomiędzy uczniami przebiegły zamaskowane postacie. W zaułku uliczki rozbłysło zielone światło, w jednej z kawiarni podniosły się krzyki. Radosna atmosfera wnet prysła jak bańka mydlana. Do wioski wtargnęli Śmierciożercy, którzy uratowali się z Bitwy o Hogwart. Teraz, po latach ukrywania się, postanowili wrócić do gry w wielkim stylu.

Do restauracji nauczycielek wtargnęli byli poplecznicy Voldemorta, profesorki stanęły do walki. Uczniowie musieli chwilowo radzić sobie sami.

Bitwa w Murzasichle rozpoczęła się, a spanikowana młodzież stanęła przed trudnym wyborem. Po czyjej stronie stanąć? Walczyć czy uciekać? Chronić siebie czy innych? Uczniowie musieli podjąć poważne decyzje. Decyzje życia i śmierci.

[ważna notka - postaci nie zabijamy, co najwyżej ranimy. I wreszcie prefekci mogą się wykazać]

☠️☠️☠️☠️

Miejsca do rp:

Zaatakowany bar

Zabarykadowana kawiarnia

Skwer z wieloma drzewami

Opuszczony magazyn

Spiżarnia jednej z restauracji

Studnia

Zdemolowany sklep spożywczy

Mugolska przychodnia (pusta, lekarze uciekli)

Ślepa uliczka

Plac z tłumem spanikowanych ludzi

Sklep czarnomagiczny (aktualnie główna siedziba Śmierciożerców)

Płonące kino

Na wpół zawalony teatr

\_/<--- wszystkie pytania tutaj

Nox!🖤

𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz