Niespodzianka vol. 2 - Turniej Czwórmagiczny

318 27 29
                                    

Lumos!✨

Ostatnia niespodzianka była... Hmm... Nie dla wszystkich taka miła. Ta za to powinna sprawić radość każdemu.

🏆🏆🏆🏆

- Mam nadzieję, że wszyscy czują się już lepiej po wczorajszej akcji - zaczęła ciepło Amelia, a w odpowiedzi któryś z porwanych prychnął. Nauczycielka posłała mu współczujące spojrzenie.

- Ostatnie wydarzenia nie były najmilsze i potrzeba wam trochę rozrywki - stwierdziła Nemezja i klasnęła w dłonie. Środek sali momentalnie stał się spowity mgłą. Gdy opadła ona po kilku sekundach, zdziwieni uczniowie ujrzeli stojącą tam czarę wypełnioną niebieskimi płomieniami.

- Oficjalnie ogłaszamy rozpoczęcie Turnieju Czwórmagicznego! - wykrzyknęła uradowana Loretta - Wrzucajcie do czary kartki ze swoim imieniem, nazwiskiem, domem i powodem, dla którego to akurat wy powinniście wystąpić w Turnieju. Czara wybierze po dwie osoby z każdego domu, które wrzuciły najlepsze wypowiedzi.

- Czas na zgłoszenia macie do piętnastego kwietnia do godziny dwudziestej - poinformowała Wanessa.

🏆🏆🏆🏆

Turniej Czwórmagiczny będzie oczywiście w formie roleplayu, w którym mogą pisać wszyscy - i zawodnicy, i widzowie.

Różnica między nimi będzie taka, że będą pisali w innych miejscach (jedni na arenie, jedni na trybunach), a zawodnicy będą mieli jeszcze zadania do wykonania (najczęściej coś napisać/wymyślić).

Turniej będzie miał cztery etapy, każdy wymyślony przez inną nauczycielkę. W trzech pierwszych odpadną po dwie osoby, w finale wygra jedna.

Tutaj przyjmujemy zgłoszenia napisane zgodnie z wytycznymi podanymi wyżej przez Lorettę -->

\_/<--- pytanka?

Nox!🖤

𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz