Dzień 47 || Turniej Czwórmagiczny - finał

364 24 433
                                    

Lumos!✨

Wycieczka do USA zakończyła się. Wróciliśmy do Fiocaleusa. Dzisiaj lekcji nie ma, jako że jutro egzaminy, do których aktualnie piszemy pytania.

🏆🏆🏆🏆

– Witam wszystkich widzów finału Turnieju Czwórmagicznego! – krzyknęła Amelia, budząc przy tym podsypiającą Wanessę – W ostatnim zadaniu pożegnaliśmy się z Klaudią Maciejewicz (brzoskwiniowaa_) z Lignumu oraz Laurą Cynthią Skjebne (_Arkusz) z Niraquilu. Bardzo nam przykro, że tak utalentowane czarownice odpadły, ale zadecydowały o tym niewielkie różnice punktowe.

W tym miejscu przerwały Asterioss pomruki niezadowolonych przyjaciół Laury i Klaudii, ale szybko ucichły.

– W finale powalczą zatem o wygraną Luna Kotek (Lunia_Kotek) z Asteriossa oraz Maurycy Slytherin (panna_slytherin) z Lignumu! – kontynuowała Amelia – Ten ostatni zwyciężył trzeci etap, dlatego teraz dostanie od nas podpowiedź.

– Zaraz wejdziecie do jeziora, gdzie będziecie musieli przedrzeć się przez roślinną barierę do róży pod szklaną kopułą. Jest ona odporna na wszelkie zaklęcia, uroki, klątwy, eliksiry i tym podobne, a otworzyć ją można tylko za pomocą run. Jakich? To wy musicie wymyślić – mikrofon przejęła Nemezja, pomysłodawczyni czwartego etapu – Róża przeniesie was do miejsca, gdzie czeka was ostatnia przeszkoda. Jest ona na razie tajemnicą. Możecie mieć ze sobą tylko różdżkę.

– Powodzenia! – wykrzyknęła na koniec Loretta – Niech wygra najlepszy zawodnik bądź najlepsza zawodniczka!

🏆🏆🏆🏆

Zasady nie zmieniają się.

Miejsca dla zawodników:

Brzeg jeziora Maurycego (panna_slytherin)

Brzeg jeziora Luny (Lunia_Kotek)

🏆🏆🏆🏆

Miejsca do rp:

Pierwszy rząd trybun

Tylna część trybun

Plaża nad jeziorem

Udostępniona do pływania część jeziora

Budka z jedzeniem

Stanowisko dziennikarskie

\_/<--- pytanka?

Nox!🖤

𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz