Lumos!✨
Z racji zbliżającej się majówki, w to zbliżające się świąto, polecimy na wycieczkę na szlak zombie na południe Stanów Zjednoczonych. Wylecimy z Polski 1 maja (piątek), a wrócimy 3 maja (niedziela), a w dni, w które będziemy na wycieczce, lekcje są odwołane.
Jeśli macie jakieś życzenia do pokoi hotelowych, piszcie tutaj -->
🏆🏆🏆🏆
- Co to ma być? - zapytał zbity z tropu Maurycy, stojąc przed kopią jednej z egipskich piramid.
- Wasze zadanie - odparła z dumą jego autorka, Loretta.
- Huh - mruknął chłopak, lustrując wzrokiem olbrzymią ścianę.
Czworo zawodników stało przed ogromną piramidą egipską i wydawali się skołowani. Również publiczność nie bardzo wiedziała, co to wszystko ma znaczyć i zaciekawiona patrzyła na wiszący nad nimi ekran przedstawiający ciemny korytarz wewnątrz budowli.
- W poprzedniej konkurencji pożegnaliśmy się z Sarą Paliwodą (Oczytanapl) z Niraquilu oraz Annabel Nikari (Czekoladowy_Jez) z Asteriossa - zaczęła Nemezja, szukając wzrokiem wymienionych dziewczyn w tłumie uczniów - Zostało czworo zawodników - Luna Kotek (Lunia_Kotek) z Asteriossa, Laura Cynthia Skjebne (_Arkusz) z Niraquilu oraz Klaudia Maciejewicz (brzoskwiniowaa_) i Maurycy Slytherin (panna_slytherin) z Lignumu. W drugim zadaniu zwyciężył ten ostatni, pan Slytherin, dlatego dostanie on od nas podpowiedź - nauczycielka wręczyła zadowolonemu uczniowi zwitek papieru.
[podpowiedź wyślemy na priv]- Inspiracją do trzeciego zadania była kultura starożytnego Egiptu - Loretta poprawiła swoją szatę wzorowaną na egipskiej modzie. Wszystkie nauczycielki miały stroje o tym samym kroju, różniące się tylko kolorami (każda miała szaty w barwach swojego domu) - Zaraz wejdziecie do piramidy. Tam możecie pójść jednym z czterech korytarzy. Po drodze, jak to w egipskim grobowcu, napotkacie wiele pułapek, przeszkód i zagadek. Każdy z korytarzy zaprowadzi was do jednego z dwóch sfinksów. Zwierzęta będą miały ze sobą trzy przedmioty, z czego tylko jeden będzie świstoklikiem, który was przeniesie z powrotem do nas. Dotknięcie pozostałych dwóch przedmiotów spowoduje zniknięcie sfinksa. Stworzenia zadadzą wam zagadkę, a zarazem podpowiedź, który przedmiot jest świstoklikiem.
- Jak powiedziała Loretta, są tylko dwa sfinksy, a co za tym idzie, dwa świstokliki - ciągnęła Amelia - Osoby, które nie zdążą znaleźć świstoklika przed innymi, odpadną. Dlatego w tym zadaniu ważna jest współpraca. Jeśli zawiążecie sojusz, możecie w kilka osób skorzystać z jednego świstoklika. Również niektóre przeszkody wymagają współpracy. Poza tym, za efektywne sojusze możecie dostać więcej punktów.
- Do piramidy możecie wnieść tylko różdżkę. Powodzenia - Wanessa otworzyła wrota budowli - Będziemy obserwować was na ekranach. A teraz, do piramidy!
🏆🏆🏆🏆
Ponieważ w tym zadaniu czas jest dość ważny, nie zaczniemy odpisywać, dopóki wszyscy zawodnicy nie ustalą, czy działają samotnie czy może w sojuszu, a jak tak, to z kim.
Pozostałe zasady nie zmieniają się.
🏆🏆🏆🏆
Miejsca do Turnieju:
Wejście (miejsce spotkania zawodników)
Korytarz 1
Korytarz 2
Korytarz 3
Korytarz 4
🏆🏆🏆🏆
Miejsca do rp:
Część trybun tuż przed piramidą
Tylna część trybun
Ekrany
Budka z przekąskami
Stoliki przed budką
Loża nauczycielska
Stanowisko dziennikarskie (Rity Kiter)
\_/<--- pytanka?
Nox!🖤
CZYTASZ
𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞
Random[zakończone] Witaj w Fiocaleusie - Polskiej Wirtualnej Szkole Magii i Czarodziejstwa! My, cztery założycielki, serdecznie Cię zapraszamy - potrzebujemy uczniów do naszej szkoły. Zainteresowany/a? Wejdź zatem w nasze skromne progi! Za okładkę dzięk...