Dzień 1 || Lekcja 1

1.3K 43 381
                                    

Lumos✨
Zaczynamy pierwsze lekcje💕

Lekcja od prof. Niraquil - przedmiot
Temat: Wprowadzenie

Witajcie na pierwszej lekcji Zielarstwa!

Teraz trochę o organizacji:
• praca domowa nie będzie zbyt trudna, ale nie pozwolę, żeby ktoś się lenił
• będą dodatkowe zadania za punkty (dla chętnych)

Tyle o organizacji. Przejdźmy do lekcji.

Najpierw zadajmy sobie pytanie - co to jest zielarstwo?

Zielarstwo to nauka o magicznych roślinach oraz grzybach. Uczy sposobów pielęgnacji konkretnych roślin, ich magicznych właściwości oraz do czego można wykorzystać je w praktyce. Wiele roślin jest używanych w sztuce warzenia eliksirów, a także w uzdrawianiu, lecz inne mają magiczne właściwości same w sobie. A więc może wam się przydać ta znajomość na eliksirach.

Jako że to jest pierwsza zacznijmy od czegoś... hmm... prostego.

Na razie to będzie teroria, więc niczego nie dotykajcie! Podstawowym wyposażeniem są rękawice ze smoczej skóry, smocze łajno, nauszniki oraz różdżka. Różdżka jest używana rzadko przy pracy z roślinami, ale może się przydać na przykład przy diabelskich sidłach, o których będzie na następnych lekcjach.

Na następnej lekcji Mandragory:

Na następnej lekcji Mandragory:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

[Rysunek pomocniczy. Polecam trochę poczytać na ten temat, ponieważ jest całkiem ciekawy ;) ]

Oto zadanie domowe: wymień jakie rzeczy są w podstawowym wyposażeniu. (+1 punkt i świadomość, że uniknąłeś/aś szlabanu)

[termin: do następnej lekcji Zielarstwa]

Zapraszam uczniów Niraquilu do zobaczenia tablicy ogłoszeń w pokoju wspólnym.

Lekcja od prof. Asterioss - OPCM
Temat: Wilkołaki

Witajcie, drodzy uczniowie!
Na szczęście w naszej szkole stanowisko nauczyciel Obrony Przed Czarną Magią nie jest przeklęte i będę uczyć tego przedmiotu prawdopodobnie od początku do końca.
No dobrze, przejdźmy do lekcji - pierwszym tematem jaki dla was wybrałam są wilkołaki.

Są to tak naprawdę czarodzieje tacy, jak my - tylko że oni chorują na likantropię, przez którą co miesiąc, podczas pełni, zmieniają się w krwiożercze, dzikie bestie bez sumienia i z okropną chęcią mordowania wszystkiego, co napotkają na swej drodze.
Wilkołaki występują na całym świecie. Kiedyś były traktowane bezprawnie, jako członkowie najniższych grup społecznych. Niestety, wśród naszych przodków znaleźli się tacy, co na nie polowali - by je powybijać - lub robili na nich eksperymenty oraz badania.

Pod koniec dziewiętnastego wieku profesorowi Marlowe'owi Forfangowi udało się ustalić, że wilkołakami zostają tylko ugryzieni czarodzieje - mugole od takiej rany umierali. Co prawda niektórzy czarodzieje również zmarli, jednak większości udawało się przeżyć.

𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz