Lekcja prof. Niraquil - Zielarstwo
Temat: Diabelskie sidła
Witam! Na kolejnej lekcji zielarstwa.
Diabelskie sidła to magiczna roślina spotykana w świecie czarodziejów. Jest to nic innego jak lubująca się w wilgoci i ciemności bylina, która oplatała się wokół potencjalnej ofiary, co mogło doprowadzić nawet do jej śmierci. Jedyna znana nam forma diabelskich sideł to system przylegających do siebie grubych, miękkich i długich macek. Mają ciemny kolor. Diabelskie sidła to roślina wykorzystująca swoje liczne macki do zgniatania wszystkiego, co stoi jej na drodze. Ma ona zmysł dotyku, co sprawia, że gdy tylko ktoś lub coś jej dotknie, zaczyna oplatać się wokół ofiary, wiążąc jej ręce i nogi. Mocne ściskanie rośliny może spowodować nawet śmierć. Diabelskie sidła lubują się w ciemności i wilgoci. Mogą poprawnie wykonywać funkcje życiowe tylko wtedy, gdy spełniony są te dwa wymagania. Niezawodnym sposobem uniknięcia śmierci z rąk macek jest więc odebranie im tych rzeczy. Najlepiej jest rozpalić ogień lub światło, np. dzięki zaklęciu Lumos. Są ogólnodostępne dla zielarzy.
[wygląd diabelskich sideł]
Zadanie domowe: Jaka jest twoja ulubiona magiczna roślina? Opisz ją w min. 53 słowach.
[czas do piątku 23:56]
Lekcja prof. Asterioss - OPCM
Temat: Zwodniki
Witam was, moi drodzy na tej lekcji, która będzie… Dość ciekawa. Powiem wam, miło jest być znów trzynastolatką i mam nadzieje że mój wygląd, który zafundował mi pewien Huncwot, nie sprawi że stracicie do mnie szacunek, bo, no cóż, wciąż to ja wstawiam wam oceny i punkty.
No ale dość gadania, weźmy się do lekcji.
Dzisiejszym tematem będą Zwodniki – jest to demon mieszkający w Europejskich bagnach.Stworzenia te są owiane tajemnicą – nieznana jest ich klasyfikacja, ale to nie znaczy że Zwodniki nie są groźne – sądząc chociażby po ich nazwie, lubą zwodzić.
Dlatego nigdy nie dajcie się im zwieść.Natomiast wygląd tych istot… Również jest dość dziwny:
- mają one jedną nogę;
- są wiotkie i zwiewne;
- co do ich wielkości – są niewielkie;
- ich ciało wygląda jakby było z dymu.
CZYTASZ
𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞
Acak[zakończone] Witaj w Fiocaleusie - Polskiej Wirtualnej Szkole Magii i Czarodziejstwa! My, cztery założycielki, serdecznie Cię zapraszamy - potrzebujemy uczniów do naszej szkoły. Zainteresowany/a? Wejdź zatem w nasze skromne progi! Za okładkę dzięk...