Lumos!✨ Niedziela i nowe lekcje!
Lekcja prof. Niraquil - Alchemia
Temat: Eliskir
Witam.
Na dzisiejszej lekcji musicie uważyć jakiś własny eliksir.
Składniki:
- ogniste nasiona
- pióro memortka
- smocza krew (maksymalnie 3 krople!)
- woda z rzeki Lete
- miód
- mięta
Nie zapomnijcie mieszać, miażdżyć i kroić!
Proszę o napisanie smaku, zapachu, konsystencji oraz opisu eliksiru!
Tutaj proszę wasze eliksiry (napiszcie jeszcze swój dom).
Lekcja prof. Niraquil - Latanie
Temat: Polska drużyna Quidditcha
Witam.
Na dzisiejszej lekcji Latania omówimy wszystko co znalazłam o Polskiej drużynie Quidditcha.
Wiadomo, że istnieje polska drużyna Quidditcha – Gobliny z Grodziska.
Józef Wroński jest jednym z najbardziej znanych graczy nie tylko w Polsce, ale też i na świecie. Polska narodowa drużyna Quidditcha to narodowa drużyna reprezentująca Polskę na Mistrzostwach Świata w Quidditchu. Władysław Zamojski grał jako ścigający w drużynie, ale przeszedł na emeryturę pod koniec lat 90. XX wieku. Spodziewano się, że wróci na mistrzostwa w 2014 roku, ale nic z tego nie wyszło. Z Polski pochodzi też inny wybitny gracz, Józef Wroński. On również nie powrócił do rywalizacji na mistrzostwach. W drużynie gra także szukający Bonawentura Wójcik, który był oskarżony o bycie w rzeczywistości Luciano Volpim. Polska zakwalifikowała się do Mistrzostw Świata w Quidditchu. Swój pierwszy mecz rozegrała z drużyną Japonii. Żywiołowość i dynamika polskich graczy nie wystarczyła, aby pokonać doświadczonych zawodników drużyny przeciwnej. Znicz złapała Noriko Satō w 59 minucie, mecz skończył się wygraną Japonii 350 do 140. Do drużyny należy również szukający Władysław Wolfke.
ZADANIE DOMOWE
Stwórz swoją, polską drużynę Quidditcha.
Opisz herb drużyny, kolor szat i siebie jako kapitana tej drużyny.
Tutaj zadanka --->
Lekcja prof. Asterioss - Mugoloznastwo
Temat: Czarodziejska krew.
Niestety, prof. Asterioss jest chora i czuję się na tyle źle, że nie ma sił na przeprowadzenie lekcji. Życzymy jej dużo zdrowia♥️
Macie więc zastępstwo ze mną, prof. Lignum. Dzisiejszy temat - czarodziejskie zależności.
Mugol to osoba pozbawiona magicznych zdolności. Większość z nich nie ma nawet pojęcia o istnieniu magii i traktuje ją jako bajeczkę dla dzieci. Cóż za ignoranckie podejście.
Czasami jednak dzieci mugoli rodzą się z magicznymi zdolnościami. Takie osoby nazywamy mugolakami, a często obraźliwie szlamami. Są często dyskryminowane przez czarodziejów przez swoje mugolskie pochodzenie.
Czarodziej półkrwi to osoba pochodząca ze związku czarodzieja/czarownicy i mugola/mugolki lub mugolaka/mugolaczki. Ma czarodziejskie zdolności.
Osoba ze związku dwóch czarodziejów jest czystej krwi. Jeżeli nie odziedziczy ona magicznych zdolnościa, jest nazywana charłakiem.
To tyle na dzisiaj, pracy domowej brak.
Koniec lekcji
Nabory do drużyny Quidditcha przeniesione z powodu za małej ilości chętnych. Możecie więc ciągle się zgłaszać.
Czemu nie zapisujecie się do drużyny?
\_/<---ktoś? Coś?
Nox!🖤
CZYTASZ
𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞
Random[zakończone] Witaj w Fiocaleusie - Polskiej Wirtualnej Szkole Magii i Czarodziejstwa! My, cztery założycielki, serdecznie Cię zapraszamy - potrzebujemy uczniów do naszej szkoły. Zainteresowany/a? Wejdź zatem w nasze skromne progi! Za okładkę dzięk...