Család

328 26 5
                                    

Ahogyan Viki kiejtette a neveket könnyeim elszabadultak. Viki és Dalma értetlenül néztek rám majd hirtelen megöleltek.
-Úr Isten! Tényleg te vagy az!?-csordultak ki Viki mővérem könnyei.
-Mi történ veled? Hogy kerültél ide? Mesélj el mindent!-szorított az ölelésen Dalma.
-Nyugi! Mindent el fogok mondani! ........ Öhm.......... Hol van Anka?-kétrdeztem mire két nővérem elengedett.
-EZ NEKED SZÓL HUGIII!-hallottuk Anka hangját a szoba másik végéből. Egy gitár volt nála amin el is kezdett játszani.
-Ellopták az oroszok a tankot benne volt a kombinált fogó!

B*zd meg Szása a jó k*rva anyádat hozd vissza azt a k*b@szott fogót!

B*zd meg Szása a jó k*rva anyádat hozd vissza azt a-
Ki tud angolul?

El voshtole By the Russian please re turt the kombinált fogó!

F*ck you Szása F*ck your Mom! Please re turn the kombinált fogó!

Mindannyiónkból kitört a röhögés. Semmi sem változott. Semmi. Anka gyorsan letette a gitárt majd megölet engem.
-Hiányoztál hugi!-éreztem ahogyan egy könnycsepp a vállamra esik.
-Te is nekem!-öleltem vissza.
-Nade most mesélj el mindent!-tolt el magától a lány majd lelökött a kanapéra. Én jó gyerek módjára elkezdtem mondókámat.
-Hát miután kimentettek a kocsiból kórházba kerültem, majd Jefféknél helyeztek el, de nem maradtam ott sokáig mert elszöktem nemsokkal azelőtt hogy Jeff kinyírta a családját. Utána egy szadista családba raktak át, ahol az "apám" folyton ivott meg vert az "anyám" meg nem foglalkozott ezzel.........
-Megölöm!-ugrott fel egyszerre mindhárom nővérem a kaapéról.
-Még nem fejeztem be!-erre mind a hárman leültek.
-Szóval. Meguntam kinyírtam "apámat" erre "anyám" felakasztotta magát.-fejeztem be a rövidrefogott 4 évet.
-Jesszus! Ez borzasztó!-ölelt meg Dalma.
-Nem mondanám. Most hogy nincsenek többé sokkal jobban érzem magam.-vontam meg a vállam.
-Ezt nézzétek!-szólalt meg Ben majd visszapörgette a videót amit az interneten talált. A híradót rakták fel oda is hogy minnél többen tudják.
-Ez te voltál?-kérdezte Viki.
-Igen de elb@sztam! Nem taktam oda a pénzt a szív mellé és így nem volt túl sok értelme annak amit csináltam.
-Most viccelsz? Erre még nem volt példa a creepypasták között! És el se kaptak!-nézett rám Ben.
-Te csak fogd be! Rád haragszom!-vetettem neki oda flegmán.
-De miért?
-Mert nem a fluimucil reklámban vagy és a neved sem Ábel! Azért!
Ben erre nem tudott mit mondani.
-Emberek! B@sszuk fel E.J idegeit!-kiáltotta el magát Anka.
-Nem jó ötlet .........
-Vágjunk bele!-szakítottam félbe Vikit majd mentem Anka után.
Felmentünk a lépcsőn és megálltunk egy kék ajtó előtt.
-Héj! Attól hogy nem jó ötlet attólmeg látni szeretném!-sietett utánnunk Viki.
-Én is jövök!-kiáltott Dalma.
Mikor már mind itt voltunk, Anka bekopogott.
-Kop kop.
-Ki az?-hallatszódott E.J unott hangja bentről.
-Lenke.
-Te jó ég! *sóhajt* ....... Milyen lenke?
-Szemtelenke! Hahahaha!
-Utállak!
-Ez csak természetes!-mondta nővérem mire mindannyiónkból kitört a röhögés.
-Kövi megálló L.J!-mondta majd szaladt is. Mi is elindultunk utána. Mikor odaért bekopogott. L.J rögtön kinyitotta az ajtót.
-Mit tehetek a hölgyért?-kérdezte pervez mosollyal az arcán.
-Csak pár kérdést szeretnék feltenni.
-Oké. Mi lenne az?
-Mi a különbség a hulla és a luxus autó között?
-Nem tom.
-Luxus autó nincs a garázsomba! HAHAHAHAhahahahaa-erre a mondatra újfent felkacagtunk.
-Én ezt nem értem!-szomorodott el Jack mire mégjobban elkezdett röhögni. Laughing elkezdett gondolkozni mite visdzafolytottuk a röhögést.
-Várj! Most esett le! Awh!-csapott a fejére Jack mire még jobban elkezdtünk röhögni, majd a hasunkat fogva faképnél hagytuk szegény bohócot.
Bemetünk egy fekete ajtajú szobába majd mindannyian lehuppantunk az ágyra.
-Ez haláli volt!-meg mindig nevettem.
-Ez ki szobája?-kerdeztem kis idő után.
-Hoodie-é de én is be fogok költözni mellé!-jelentette ki Anka.
-És Hoodie ezt tudja?-húzta fel kerdőn egyik szemöldökét Viki.
-Még nem. De majd megtudja mikor meglátja a cuccaimat.-vigyorodott el Anka mire mind a hárman a homlokunkra csaptunk.
-Legalább nem nálam fogsz aludni!-nevetett Dalma.
Ekkor eszembe jutott valami.
-Mondjátok azt hogy van még üres szoba!
-Hát....... Az az igazság hogy anka Jeff és Liu szobájában alszik én meg Jason-éban húzom meg magam. Eddig egy ágyba aludtunk Ankával.-mondta Dalma.
-Basszus! Ugye L.J-n kívül van másnak is szabad hely a szobájában?!-néztem nővéreimre akik csak egy pervez mosolyt húztak az arcukra.
-Van másnak is!-mondta Dalma.
-Hála az égnek! De kinek?-kérdeztem.
-BENNEK VAN FRANCIAÁGYA!-kiáltották el magukat mire teljesen elvörösödtem.
-Úúúhhh! Csak ne legyetek túl hangosak!-nézett rám pervezen Anka mire még jobban elvörösödtem. Kezemet gyorsan arcom elé kaptam hogy nővéreim ne lássák gyönyörű paradicsom arcomat.
-Ennyi erővel én is mondhatám neked ezt!-vágtam vissza kis tétovázás tán mire anka arcán egy enyhe pír és egy pervez mosoly jelent meg.
-Hát......Én nem ígérek semmit!-nevetett még mindig egy pervez vigyorral mire mi is lekezdtünk kacagni.
Még beszélgettünk egy keveset majd lementünk a nappaliba. Valami horrolt néztek a srácok.
-Én is jövök!-ugrottam a kanapéra. Nővérkéim is lassan odaszállingóztak a kanapéra. Dalma ült az egyik oldalamon Viki meg a másikon. Anka befészkelte magát Hoodie ölébe. Most nem volt a fiún a maszk így látszódott a meglepettség és a pír az arcán.
-Jut eszembe! Hoodie! Beköltözök a te szobádba!-jelentette ki nemes egyszerűséggel nővérem mire a srác még jobban elvörösödött. De nem ellenkezett. Ott már alakul valami! Tekintetem visszavándorolt a filmre.
-Oh és még valami! Brigi Ben szobájába költözik!-mondta Anka. Ben manófülei lekonyultak. Nem láttam az arcát de fülei hegye vörös volt.
-O-Oké!- nyögte ki végül majd felém fordult. Teljesen vörös volt az arca. Ezzel nem volt egyedül. Az én arcom paradocsomot megszégyenítő árnyalatot vett fel.
-Csak egymásnak ne essenek a kis szerelmesek!-röhögött L.J
-Csak fogd be te pervez kihipózott partisapkaorrú mutáns csóka zebra bohóc g*csi!-vágtam vissza azonnal mire mindenkiből kitört a nevetés. Kivéve persze Laughing. Ő csak durcásan ült a fotelban. Mikor abbahagytuk a töhögést Dalma felállt és Ben elé lépett.
-Cseréljünk helyet!-mondta.
-És miért is?
-Mert Jason mellé akarok ülni!-mondta enyhe pírrel az arcán mire az említett fiú is vörös lett. Sajnos tudtam hogy nem csak ennyit akart. Mivel mellőlem állt ezért Bennek mellém kéne ülnie. Nagy meglepetésemre Ben felállt és leült mellém így Dalma is helyetfoglalt Jason mellett. Vörös fejjel kellett tovább néznem a filmet.
A film közepénél furcsa késztetés éreztem arra hogy Ben vállára tegyem a fejem. Becsuktam a szemem mitha aludnék és engedve a kísértésnek rátettem fejem a manó vállára. Éreztem hogy Ben összerezzen mikor hozzáért a fejem de nem tolt el.
Kis idő után átestem a tudatlanságba vagy más néven az álmok világába.











Remélem tetszett ez a rész!😆
Anka ott az ellopott tank! Mondtam hogy tőlem bármit lehet kérni!😎
Tyu ha így haladunk nemsokára befejezett lesz ez a könyv! Na mind1!😅
Innen is puszillak titeket nővéreim!😚
Na CSÁÓÓ!😄

Hogyan letem creepypastaМесто, где живут истории. Откройте их для себя