Átlagos nap

213 22 0
                                    

Dark/én/Brigi szemszöge:

Reggel Ben mellkasán ébredtem. Éreztem ahogyan szuszog. Olyan aranyos volt. Egész nap így akartam volna maradni. A mellkasán feküdni miközben hercegem karjait a derekamon pihenteti. Nagyon megnyugtató erzés hogy a közelembe van. Feljebb csúsztam kicsit rajta majd egy puszit nyomtam az ajkaira. Már épp szálltam volna le róla hogy készítsek magunknak reggelit de hercegem szorított az ölelésen, így csapdába zárva engem. Őszintén nem zavart. Sőt! Kellemes volt így feküdni.
-Nem mész sehova!-morogta mire felkuncogtam.
-És ha mégis?
-Akkor.........akkor nem tom-Erre hangosan felnevettem. Ben elősször csak durcisan nézett rám majd ő is felnevetett.
-Na megyek csinálok reggelit!-indultam volna el újra de Ben még jobban magához húzott.
-Nem mész sehova!-durcizott tovább.
-Hát.....te kényszerítettél erre!-mondtam majd leteleportáltam.
Lent elővettem a szükséges dolgokat majd nekiláttam sütni-főzni. Természetesen úgy hogy mindenkinek jusson. Ma meglepem kicsit a pofátlant azzal hogy elkészítem a reggelit.
Toby-nak pár gofrit és Clocknak pár palacsintát sütöttem. Masky-nak sajtortát, Hoodie-nak pedig epertortát készítettem. Laughingnak, Ankának és Dalmának Nutellás kenyeret, Vikinek pedig szendvicset csináltam. A kicsiknek zabpelyhet készítettem. E.J-nek megsütöttem pár vesét, a maradéknak pedig rántottát készítettem. Középre kiraktam az ételeket szélre pedig a tányérokat és az evőezközöket. Utána raktam ki tejet és naranycslevet. Ezek után elkezdtem teát és kávét főzni. Mikor ezek is meg voltak, leraktam őket az asztalra.
Elindultam a szobák fele két serpenyővel majd mindegyik szobába bementem és összeütöttem az ezközöket azt ordibálva hogy; WAKE UP B*TCHES!!!!
Szegény Ben le is esett az ágyról. Remélem a reggeli megvígasztalaja majd őket. Még a csápi irodájába mentem be.
-Slender! Kész a reggeli!-mondtam nem tudom miért, hisz ha nincs arca, akkor nincs szája, és ha nincs szája, akkor nem tud enni. És amilyen vékony ki is nézem belőle hogy nem eszik.
Már mindenki lent volt és evett. Természetesen a párok, például; Dalma és Jason, Anka és Hoodie, Viki és Jeff, Toby és Clockwork no meg persze Ben és én, egymás mellett ültek.
Szép lassan megettük a reggelit majd mindenki ment a dolgára. Mi Bennel leültünk a tv elé és elkezdtünk kockulni. A szemem sarkából láttam hogy Anka és Hoodie felfele veszik az irányt. Ajánlom hogy a keresztgyerekem érdekében mennyenek fel! E közben Dalma és Jason az erdő fele vették az irányt. Ujjaik össze voltak kulcsolva. Milyen aranyosak! Viki csak Jeff ölében ült a fotelben miközben nézték hogy hogyan játszunk. Így ment ez egész délig. Délben megebédeltünk majd utána elmentünk gyilkolni. Ismételten párba mentünk, csak most mi választhattunk. Természetesen Ben párja voltam.
Mi megint a tisztásra mentünk. Szerencsére pont ott volt egy iskolás csoport.
-Hölgyeké az elsőbbség!-játszotta a lovagot Ben.
-Ha én megyek elöre, neked nem jut senki!
-És miért is?-kérdezett vissza mire én csak elővettem egy kisebb kannát majd felmásztam a fára. A kannában olaj volt. Gyorsan rálocsoltam a csapatra majd meggyujtottam egy gyufát és odadobtam. Termeszetesen ügyeltem arra hogy nehogy felgyújtsák az erdőt.
Mikor mind meghaltak, visszamentem az ámult Benhez.
-Ez azért nem volt semmi!-dícsért meg mire én csak egy gyors csókot leheltem ajkaira.
-Tényleg nem jut nekem senki ha udvarias vagyok!-nevetett.
-Legközelebb hallgass rám!-vogyorodtam el majd kézenfogva indultunk el vissza. Még senki se volt otthon szóval leültünk a kanapéra és elkezdtünk filmet nézni. Olyan 10 percel később megérkezett Viki és Jeff. Ők is leültek mellénk a kanapéra és nézték velünk a filmet.
Lassacskán mindenki megérkezett. A párok leültek velünk filmet nezni. A filmben volt egy olyan rész ahol az egyik szereplő azt mondja: MINDENKINEK SZABAD A CSÓK! Erre a mondatra Ben megfogta államat és maga felé fordította az arcomat. Egy pervez mosolyt húzott a szájára majd lassan közeledni kezdett, míg végül ajkaik össze nem értek. Lassan elkezte mozgatni ajkait az enyémen. Nyelve behatolt a zsámba és táncot járt az enyémmel. Ereztem hogy belemosolyodik a csókunkba. Kezeit derakam köré fonta én meg egyik kezemet nyakába tettem a másikkal pedig hajába túrtam. Nyelvét végighúzta alsó ajkamon majd bele is harapott. Éreztem ahogyan elpirulok de követtem példáját és én is beleharaptam alsó ajkába. Érezhetően meglepődött tettemen de utána még hevesebben csókolt. Levegő hiánya miatt sajnos el kellett válnunk egymástól. Még egy puszit lehelltem ajkaira majd visdzafordultam a többiek fele. Nagy meglepetésemre ők is követték példánkat. Anka Hoodie ölében ülve csókolta a fiút akinek a maszkja csak az orráig volt felhúzva. A lány szép lassan megfordult a fiú ölében hogy szemben lehessen vele. Az egyik térde a fiú egyik, a másik térde a fiú másik oldalán volt. Hoodie csak a lány derekára tette a kezeit, mig a lány a nyaka köré fonta a sajátjait. Dalmának fel kellett térdelnie Jasonhoz hogy elérje. A srác egyik kezét nővérem derekára a másikat pedig tarkójára helyezte. Dalma egyik keze Jason vállán pihent míg a másikkal a fiú hajába túrt. Néha néha elválltak egymástól hogy levegőt vegyenek de utána újfent egymásnak estek. Viki és Jeff lassú de szenvedélyes csókba kezdtek. Egymással szemben térdeltek a kanapén miközben egymás arcát fogták. Bíztos nem most csókolják meg a másikat elősször. Bennel csak egymasra néztünk majd újra egymásnak ugrottunk. Így ment ez addig míg be nem lépett az ajtón Slender.
-Na ennyi elég volt mert már vagy negyed órája ezt csináljátok!-Slender ezen mondatára mindenki szétugrott. Én arcomat kezemmel takartam hogy elrejtsem a pírt. Ben csak kínosan megvakarta a tarkóját. De ahogy végig néztem a többieken, rajtuk is látszódott hogy zavarban vannak.
Amint a pofátlan elment újra elindítottuk a filmet.
-Ez így nem jó!-morgolódott Ben majd ölébe húzott.
-Na most már jó!-mondta boldogam mire csak felkuncogtam. Fejemet, a szőkeség mellhasára döntöttem, majd jobb kezét a bal kezemmel, bal kezét pedig a jobb kezemmel fogtam meg a mellkasom előtt. Így kezeink egy keresztet alkottak. Ben belecsókolt nyakamba majd állát a vállamra helyezte. Ahogyan elnéztem a többiek is kényelembe helyezték magukat. Viki csak Jeff vállára hajtotta fejét miközben fiú átkarolta a lányt. Dalma Jason ölében féloldalasan ült. Hátát Jason támasztotta meg karjával ahogyan átölelte őt. Anka Hoodie lábaira helyezve fejét, feküdt a kanapén. Így néztük tovább a filmet.
-Méghogy a sztároknak van aranyélete!-nevetett fel Jason mire mindenki elmosolyodott.
-Azt mondják a gyilkosoknak sosem lehet jó életük. Szerintem nagyot tévedtek!-nevetett Hoodie.
-Igazuk van! Ez nem jó élet!-mondta Ben mire mind felé keptuk a fejünket. Kicsit fájt amit mondott. A srácok kérdőn néztek rá. Ben megpuszilta arcomat majd megszólalt.
-Ez nem jó élet.....Ez tökéletes!-szavai hallatán mindenki megkönnyebbült. Az én arcomon erőteljes pír jelent meg.
Folytattuk a filmet. A lányok már mind aludtak és engem is kerülgetett az álom. Éreztem ahogy szemhéjaim elnehezülnek majd lassan becsukódtak. Ben belecsókolt nyakamba mire elmosolyodtam, malyd elnyomott az álom.
















Remélem tetszett ez a rész is!
Sietek a kövivel!
Na CSÁÓÓ!😄

Hogyan letem creepypastaWhere stories live. Discover now