Kérés engedélyezve

242 24 2
                                    

A haza vezető úton Ben végig fogta a kezem. Nagyon aranyos volt ahogyan a manófüle elvörösödött. Ahogy sötétedett úgy lett egyre hűvösebb. Ben valószínűleg észrevette hogy fázom mivel elkezdte levenni felsőjét.
-Mit csinálsz?!? Héj! Vedd vissza! Meg fogsz fázni!-fordultam el rögtöm mire a manó csak elnevette magát. Nagyon aranyos nevetése van.
-Én nem tudok megfázni! De te még megtudsz! Vedd fel!-adta oda felsőjét nekem amit kis tétovázás után fel is vettem. Annak ellenére hogy Ben nem valami magas, a felsőjének alja a térdemik ért.
-Pfffffft. Ki-kicsit nagy rád! Hehehe!-nevetett mire durcisan keresztbefontam karjaimat a mellkasomon.
-Awwww a kis angyalka megsértődött!-piszkált tovább.
-Nem vagy vicces!-fordítottam oldalra vörös pír lepte arcomat.
-De igen!-még mindig nevetett.
-Ha nem hagyod abba akkor megyek tovább nélküled!-fenyegettem meg sikertelenül.
-Hidd el hogy utól érlek!
-Azt majd meglátjuk!-húztam gúnyos vigyort majd Isten tudja hogy de hazateleportáltam.
A nappaliban minden szem rám szegeződött.
-Ennyire szép vagyok?-kérdeztem gúnyosan.
-Nem csak kicsit máshogy nézel ki!-mentegetőzött Jeff.
-Szóval akkor csúnya vagyok? Kössz! Ezt megjegyeztem!-mondtam majd faképnél hagytam szegény Jeffet.
Éppen mentem volna be a szobámba mikor Slender hangját hallottam meg lentről.
-Mindenki jöjjön le! Bejelenteni valóm van!
Gyorsan leszaladtam és leültem a kanapéra Slendivel szembe. Már Ben is itt volt. A fiú felállt és leült mellém.
-Na ezzel megleptél!-súgta mire csak elmosolyodtam.
-Nos ha mindenki itt van akkor azt akarom mondani hogy ideiglenesen szabaddá teszem a szerelmet!-a pofátlan még be se fejezte a mondatát de már mindenki elkezdett ujjongani és Anka mar ráugrott Hoodiera.-Ámde!-erre mindenki elcsöndesedett.-Ha egy probléma is adódik ebből! Mindenkit megbüntetek és újra megtiltom ezt az egészet!-emelte meg a hangját a végére.
Ben megfogta a kezem és úgy hallgatta tuvább hogy mi számít balnak meg mi nem. Én erre már nem figyeltem.
Mikor a pofátlan befejezte a prédikációt én megkezdtem a hadi tervemet amiben a nővéreimnek segítek közelebb kerülni a kedvenc creepypastájukhoz. Elősször elcsentem Anka és Hoodie szobájának kulcsát, majd megvártam míg mindketten be mennek. Mikor mindketten bent voltak odasiettem az ajtóhoz majd a kulcs segítségével bezértem őket.
-ADDIG NEM ENGEDLEK KI TITEKET MÍG NINCS GYEREK!-kiabáltam be majd mint aki jól végezte a dolgát otthagytam őket.
Következő áldozatom Viki volt. Figtam Jeffet beköttöttem a szemét majd leültettem a kanapéra. Utána Vikit is vakká tettem és beültettem Jeff ölébe. Mind a ketten elvörösödtek. Én csak elővettem a telefonomat és készítettem egy fényképet róluk. Majd megmutatom a keresztgyerekemnek hogy hogyan hoztam össze a szüleit.
Utolsó áldozatom Dalma volt. Szerencsémre pont Jasonnal beszélgetett. Egyszerüen meglöktem a játékkészítőt aki ráesett nővéremre. Ajkaik között pár miliméter volt amit egy lökéssel eltűntettem.
-Kölcsön kenyér vissza jár!-mondtam a már csókolózó párnak majd őket is lefotóztam. Elindultam a szobám fele. Még Anka és Hoodie szobája előtt megálltam hallgatózni de nagy bánatomra csak horrolt néztek.
-GYEREK LEGYEN NE HORROL!-nyitottam ki kicsit az ajtót. Bent Anka Hoodie öléből nézte a filmet. Őket is lefotóztam majd visszacsuktam az ajtót, természetesen kulccsal. Ezek után újra célba vettem a szobámat. Ben már a szobában volt.
-Szia! Hát te hol jártál?-kérdezte a manó miközben játszott.
-Ha már szabad a szerelem akkor már gondoltam összehozok pár keresztgyereket!-mondtam pervez mosollyal az arcomon.
-Ezt hogy érted?-kérdezte értetlenül mire én csak megmutattam neki a fotókat.
-Azta! Te aztán mindent megteszel!-nézett rám elismerően.
-A keresztgyerekért mindent! Legalább majd elmondhatom hogy én hoztam össze a szüleit!-mosolyogtam a srácra.-Mit játszol?-kérdeztem a monitorra nézve.
-Fortnie-ozok. Szeretnéd kipróbálni?-kérdezte kedvesen
-Aha!
Olyan másfél órája játszhattunk mikor kattant a zár az ajtón.
-Na ti se jöhettek ki addig míg nincs poronty!-hallottam az ajtó másik oldaláról Dalma hangját.
-Szellem vagyok! Simán átmegyek a falon!-vágtam vissza mire csak hangos lépteket hallottam amik egyre távollodtak.
-Ugye tudod hogy még nem tudod olyan szinten kontrollálni az erődet hogy átmenj a falon?-kerdezte Ben komoly arccal.
-Ha teleportálni tudtam akkot a falon is át megyek. Ha meg nem sikerül marad a teleportálás!-vágtam vissza azonnal.
-Oh jut eszembe! Meg Vikit és Dalmát be kell össze kell zárnom Jeffel és Jasonnal!-mondtam majd elteleportáltam. Szerencsémre Jason és Dalma pont bent voltak a szobába. Gyorsan elcsentem a kulcsot és rájukzártam az ajtót.
-Azt ne hidd hogy kimaradsz!-mondtam majd indultam Jeff szobája fele.
Nem volt bent senki így könnyen elvehettem a kulcsot. Már csak annyi kell hogy mindketten bemennyenek.
Lementem és szerencsémre pont ott volt Jeff.
-Héj! Vigyori! Viki beszélni akar veled a szobátoban! Menj be ő is nemsokára ott lesz!-mondtam mire a fiú se szó se beszéd felállt és felsietett a szobájába. Egy megvan, meg egy kell. Kimentem az udvarra ahol ismét szerencsésen megtaláltam amit vagyis inkább akit kerestem.
-Viki! Jeff beszélni akar veled a szobátokban!-kiáltottam.
-Oké! Megyek!-mondta majd elindult befele. Én kis távolságot tartva követtem őt majd mikor belépett a szobába becsuktam az ajtót és kulccsal is bezártam.
-ÉN LESZEK A KERESZTANJA!-kiáltottam be majd visszateleportáltam a szobámba.
-Na mit csináltál?-kérdeze Ben kíváncsian.
-Csak összezártam a nővéreimet a lehendő keresztgyermekeim apjával!-mosolyogtam vissza úgy mintha ez teljesen normális lenne. Folytattuk a játékot. Párszor sikerült megvernem a szókeséget de akkor is csak azért mert hagyta magát.
Játékunkat egy kopogás zavarta meg.
-DARK! ADD IDE A KULCSOT! SZERETNÉK ALUDNI!-hallottam meg Liu mérges hangját.
-NEM LEHET! MOST KÉSZÜL A KERSZTGYEREKEM! ALUDJ A KANAPÉN!-ordítottam vissza mire csak mérges, távolodó lépteket hallottam. Ben csak elképedve bámult engem.
-Mi van?
-Semmi csak meglepődtem!-vakarta meg idegesen a tarkóját.
-Oké.....Akkor folytatjuk?-kérdeztem.
-Szerintem ideje lenne aludni!-mondta a manó.
-Miért? Mennyi az idő?-emeltem fel kérdőn egyik szemöldököm.
-Hajnali kettő. De mire megfürdesz meg elkészülsz lesz hajnali három is!-vonta meg a vállát.
-Elősször is én 15 perc alatt elkészülök! Másodszor utánam te is megfürdesz!-húztam gonosz vigyort a számra.
-Arra várhatsz!-flegmázott.
-Azt majd meglátjuk!-húztam most bervez vigyort ajkaimra amitől aszőkeség teljesen elpirult.
-Ezt hogy érted?-kerdezte vöröslő fejjel.
-Majd meglátod!-mondtam miközben levettem felsőmet majd elindultam a fürdőszoba felé.
Még mielőtt becsuktam az ajtót, egy gyors pillantást vetettem Benre aki az eddiginél is vörösébb fejjel nézett utánam.
Becsuktam az ajtót és leöltöztem. Miután megfürödtem felvettem a pizsamám ami egy zöld rövidujjú, lenge pólóból és egy fekete rövidnadrágból állt.
Kimentem a szobába halo megláttam a meg mindig vörös fejű Bent.
-Te jössz!-mondtam majd megfogtam a fülét és elkezdtem beráncigálni a fürdőszobába. Ott ruhástól belöktem a vízbe.
-Ne már! Ezt most miért?-kérdezte durcisan miközben felült a kádban.
-Azért mert fürdeni kell!-válaszoltam nemes egyszerűséggel miközben elkezdtem mosni a haját.
-Akkor legalább had vegyem le ezt!-mondta majd levette felsőjét. Egy 15 éves gyerekhez képest elég kidolgozott teste van. Egy kicsit elvörösödtem de folytattam hajának mosását. Mikor kesz voltam kifele vettem az irányt.
-Ott a pizsid! Törölközz meg! Öltözz fel!-mondtam majd kimentem. Már elég fáradt voltam ezért befeküdtem az ágyba és becsuktam szemeimet. Kis idő után két erős kéz fonódott derekam köré. Jól esett ez az ölelés. Megfordultam karjai közt és arcomat mellkasába fúrtam. Éreztem hogy tettemen ellmosolyodik majd mégjobban magához húz. Lassan átestünk az álmok édes világába.













Hát lehet az elejére ki kellett volna rakni a +13-at
Nos remélem azért tetszett ez a rész!
Sietek a kövivel!
Na CSÁÓÓ!😄

Hogyan letem creepypastaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora