Változás

342 34 1
                                    

Megfordultam és megfagyott az ereimben a vér. Egy manó ruhás olyan 15 év körüli srác állt ott. Szemei vörös íriszein kívül teljesen feketék voltak. Arcán vért folyt végig mely a szemből indult.
-Na jó! Engem nem versz át! Nem kell Bennek öltöznöd hogy megijessz! Tudom hogy az egyik kis g*ci vagy az osztálytársaim közül! Tudod mit? Nem érdekelsz! Inkább haza megyek!- sarkon fordulva otthagytam a döbbent srácot.
-Istenem hogy az erdőbe nem lehet ezek nélkül a barmok nélkül eljönni!-mondtam hangosan hogy az illető is hallja.
-Tudod mit? B@aszódj meg!-fordultam vissza középső ujjamat feltartva, majd mentem tovább haza fele.
Nagyon felcseszett ez a kis csicska! Mit képzel ez magáról!? Miért pont velem történnek ilyen dolgok?
Beléptem a házba ahol "drága apám" egy hatalmas pofonnal üdvözölt aminek hála a földön kötöttem ki.
-Te senkiházi kis k*rva! Hol voltál eddig! Miért nem hoztál sört? Hah? Válaszolj kis dög! Örülj hogy nem adunk oda a rendőrségnek amiért megölted a szüleidet!-vágta hozzám a szavakat.
Én öltem meg a szüleimet? ........... Én?........... Gyilkos lennék? ......... .Heh. Ha gyilkos kell neki akkor megkapja.
Se szó se beszéd felálltam a földről majd a konyhába mentem. Elővettem egy nagyobb konyhakést majd megindultam a férfi felé.
-Mit akarsz kölyök?-förmedt rám rögtön.
-Drága, drága "apukám"! Hát én csak játszani akarok! A neve miért ne b@asszuk fel Brigi idegeit! A játék akkor kezdődik mikor felidegesítesz! Vagyis most! Ez olyan játék mint a fogócska. Itt van nyerési lehetőséged. Ha elkapsz és eléred a rendőrséget és ők elkapnak engem akkor nyertél! De ha én elkaplak akkor meghalsz! Jó játék nem?!-vigyorodtam rá mintha ez egy normális játék lenne, mire a férfi elejtette az üveget és elkezdett hátrálni.
-Most indul a játék! Én vagyok a fogó!-kiáltottam el magam mire a férfi futni kezdett. Mivel sietett megbotlott a saját lábában és a földön elhasalt.
-Megvagy! Én nyertem!-szinte énekeltem a szavakat. Lassan végighúztam a hátán a pengét de nem túl mélyen csak épphohy kobuggyanjon a vér. Drága "apám" felordított.
-Miabaj? Talán nem tetszik?-kérdeztem szomorúságot tettetve.
Lassa megfordítottam a férfit majd a hasán is végighúztam a pengét. Fel ordított a fájdalomtól.
-Ne kiabálj! Meg a végén azt hiszik hogy valami baj van! Várj egy kicsit hozok neked valamit! De előbb......-mondtam kedvesen majd egy mozdulatal eltörtem egyik lábát. Aztán tekintetem a másik lábára vándorolt majd azt is eltörtem.
Felálltam és bementem "anyum" szobájába. Elővettem egy tűt és egy cérnát majd siettem vissza az első áldozatomhoz.
-Nézd mit hoztam neked!-mosolyodtam el kedvesen majd a férfi mellé térdelve elkezdtem összevarrni a száját.
-Annyira csini lettél! Hihihihi!-vigyorodtam el.
-Na jó. Mára elég a játékból. Alvásidő!-mondtam majd a kést felemeltem és két ujjam közt elkesztem limbálni az áldozatom felett.
-Jó éjjszakát! Szép álmokat!-mondtam majd elengedtem a kést ami a férfi nyakában állt meg. Elkacagtam magam. Tetszett a látvány. A vér, a hulla! Minden!
De most unatkozom. Várjunk. Dekoráljuk ki a falat! Festék van bőven! Firkantsunk ide egy kést, ide egy hullát, ide pedig írjunk valamit! De mit? Áhá! Megvan! Belenyúltam "apám" vérebe majd elkezdtem írni a falra.

"Bad people will go to hell!"

Egész jó lett! Mostmár csak drága anyámnak kéne kitalálni valamit! Hmmm. Lássuk csak. Aha!
Tudtam hogy "apám" folyamatosan vett el pénzt feleségétől és szerencsére azt is tudtam hogy hol rejtegeti. Felszaladtam a szobájukba és előkotortam azt a rahedli pénzt amit ez a barom ellopott a feleségétől. Milyen szánalmas.
Lerohantam a lépcsőn és a hullához siettem. Felnyitottam mellkasát és elkezdtem kutakodni benne. Pár perc után megtaláltam a szivet.
-Jé! Neked volt szíved? Hogy itt mik ki nem derülnek?-beszéltem a hullához. Felálltam a szívvel együtt majd elővettem egy lapot. Vérrel ez írtam fel rá:

"A szívedet vagy a pénzedet lopta el ez a férfi?"

Leszaladtam a garázsba és elővettem egy szöget.
Fogtam a lapot és a szöggel a szívre erősítettem. A remekművemet felvittem a szülői szobába majd az ott heverő laptop tetejére hejeztem. Ezt a laptopot használja "anyám" az itthoni munkáihoz.
Még egyszer végig mértem a házat. Nagyon is tetszett! De valami még hiányzik! Még mindig! A nőt is meg akarom ölni. Figyelmeztessük őt!
Fogtam egy másik lapot és vérrel írtam rá egy rövidke szöveget.

'Drága "anyukám"

Emlékszel mikor azt mondtad hogy játszak az "apámmal"? Meg tettem! És veled is szeretnék játszani! Most nincs időm de majd vissza jövök! Ne aggódj! Veled is fogok játszani!

Üdvözlettel:'

Itt elgondolkoztam. Ha már gyilkos vagyok akkor kellene egy név is. Hmmmmm. Anyukám mindig anyalnak becézett mert mindig a fényes oldalát láttam mindennek és mindig csak jót akartam. De most sötét szándékaim vannak.
Megvan!

"Üdvözlettel: Dark Angel!"

A levelet a hullára tettem majd egy újabb késsel oda is rögzítettem. Ez tetszik! Asszem új életcélt találtam!
Felmentem a szobámba összepakoltam pár cuccot és elindultam az erdőbe. Elvégre senki sem találhat otthon egy hullával. Az erdőben meg úgysem jár senki!
Az utca nem volt kivilágítva így egészen nyugodtan elsétáltam az erdőig. Vagyis inkább elszögdécseltem.
Az elrdő szélén leültem kicsit megpihenni. Csak most vettem észre hogy ruhám csupa vér lett. Na nem baj! Tudja meg a világ összes rossz embere hogy itt vagyok! Ha a rendőrök nem képesek rendesen végezni a munkájukat akkor maj én segítek nekik.
Úgy döntöttem hogy ma az erdőben alszom. Kerestem magamnak egy szimpatikus helyet majd leterítettem a magammal hozott pokrócot. Nekidőltem az egyik fának és hallgattam az esti erdő nyugtató hangjait.
Egyszercsak valami megreccsent mellettem. Oldalra kapom a fejem és mellettem állt egy fekete farmernadrágos, fehér pulcsis alak. Arcát a fényviszonyok miatt nem láttam.
-Mit akarsz? Csak hogy tudd! Bármelyik pillanatban kinyiffantalak!-mondtam idegesen. Miért nincs egy perc nyugtom se?
-Tudjuk!-mindta a felettébb ismerős hang majd egy nagy csattanás és a földrön elterülök. Nem bírok mozogni de látom hogy egy másik alak is előjön a fa mögül. Mustárszín kabát és fehér maszk volt rajta. Kezében feszítővas volt. Szóval leütött a nyomoromc! Ezért még megfizet ez a köcsög.
Szemhélyaim lassan elnehezültek majd becsukódtak. Minden elsötétült.










Remélem tetszett ez a rész!
Sietek a kövivel!
Na CSÁÓÓ!😄

Hogyan letem creepypastaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin