360 fokos fordulat

184 18 1
                                    

1 évvel később:

Reggel mikor felkeltem hercegem nem volt mellettem. Fura. Mostanában egyedül kelek. De nem bántom miatta. Azóta ilyen mióta szintet lépett a kapcsolatunk. Ha érted mire gondolok.
Nagy ordibálás jött fel lentről. Ben pulcsijában és a rövid fekete nadrágomban, vagyis a pizsamámban mentem le megnézni hogy mi folyik odalent.
A nappaliban a srácok az ajtóban álltak hátizsákokkal, a lányok pedig sírva ordibáltak velük.
-HOGY KÉPZELED TE AZT HOGY AZ ENGEDÉLYEM NÉLKÜL ELMÉSZ? ENNYIRE NEM VAGYOK FONTOS NEKED? MEG IS HALLHATSZ TE IDIÓTA!-ordított sírva Anka Hoodie-val.
-NEM MEHETSZ EL! HALLOD? NEM ENGEDLEK!-fogta meg a fiú karját. De ami ez után történt az sokkoló volt. Hoodie ellökte kedvesét aki a földön landolt.
-Szeretlek nagyon is.........de vannak olyan dolgok aminke neked nincs beleszólásod! Ég veled........szerelmem......-mondta majd kiment az ajtón. Nővérem könnyei mégjobban megindultak, majd felszaladt a lépcsőn.
-Ben? Ez meg mégis mit jelentsen? Hogy értette azt hogy meghalhattok?-léptem lejjebb hogy észrevegyenek mivel eddig takarásban voltam.
Ben csak lehajtott fejjel hallgatott. Nem tudom mire készülnek, de nincs jó előérzetem. Könnyek szöktek a szemembe.
-VÁLASZOLJ!-tört ki belőlem mire a manó megrezzent.
-Elmegyünk megölni Zalgo-t.-jelentette ki egyszerűen Slender. Elakadt a lélegzetem.
-Elmentél volna köszönés nélkül? Elmentél VOLNA AZ ENGEDÉLYEM NÉLKÜL? TÉNYLEG ITT HAGYTÁL VOLNA?-kiabáltam sírva. Ben csak közelebb jött és megölelt.
-Nem akarlak itt hagyni......de sajnos amíg ő él addig mi nem élhetünk bíztonságban. Nagyon szeretlek............de gondolom ezt te is tudod........nem akarlak itt hagyni.......de muszáj!-hangját a sírás folytogatta.
-Te is mész?-nézett Dalma könnyes szemekkel Jasonra. A fiú csak letérdelt a nővéremhez és megcsókolta. A lány szeméből záporesőként potyogtak a könnyek.
Viki már megszületett kislányát fogta a kezében. Nagyon szép kislány volt. Bőre hófehér, haja pedig éjjfekete mint az apjáé. Egyik szeme égszínkék a másik pedig fekete.
Viki szemei megteltek könnyekkel.
-Mi lesz velünk nélküled?-nézett Jeffre nővérem.
-Átköltöztök Splendorhoz. Ő majd vigyáz rátok. A többieket már átteleportálta Slender. Csak ti négyen maradtatok.-nézett szomorúan Jeff Vikire, majd közelebb lépett a lányhoz és kislányához. Amelia mikor meglétta apját felnevetett.
-De mi nem megyünk innen sehova!-erősködött nővérem, lányára nézve.
-Én is maradok!-lépett arrébb Dalma Jasontól.
-Én sem megyek sehova! És gondolom Anka is marad.....-néztem fel a lány szobája fele.
-Bíztosak vagytok benne?-kerdezte a pofátlan.
-Igen!-válaszoltuk egyszerre.
-Akkor búcsúzzatok! Majd ha végeztetek gyertek.....L.J itt marad és vigyáz rátok.-tolta ki a többieket a csápos. Csak mi maradtunk. A három nővérem és szerelmeik. Dalma és Jason a hátsó udvarra mentek búcsúzkodni, Viki és Jeff pedig a szobájukba. Ketten maradtunk.
Kezemet meglendítve megpofoztam szerelmem aki kezét a fájó részre rakta.
-Ezt azért mert nem szóltál!-mondtam.
Lassan közelebb hajoltam majd könnyeimmel küszködve megcsókoltam. Most én domináltam így én csúsztattam át nyelvemet a szájába. Könnyeim végigfolytak arcomon. Ben egyik kezét a derekamra, a másik kezét tarkómra helyezte. Én csak beletúrtam hajába és hagytam hogy ő vegye át a vezetést, amit kicsivel később meg is tett.
Levegő hiánya miatt elváltunk egymástól. Ben arcomat kezei közé fogta es homlokát az enyémhez érintette.
-Ezt azért hogy soha ne felejtsd el, én mindig szeretni foglak.-suttogtam.
-Sosem feledlek el.......-mondta hallkan. Hangjából lehetett hallani, hogy tudja nem bíztos hogy visszatér.
-Ha meghalsz megöllek!-fenyegettem meg mire fájdalmasan felnevetett.
-És ha visszatérek?
-Akkor soha többet nem mehetsz el sehova!-öleltem meg szorosan.
-Rendben......Kerhetek pár dolgot?-kérdezte hallkan.
-Persze....
-vigyázz Jackkal!
-Van nálam serpenyő!-viccelődtem mire Ben újfent felnevetett. Ez is fálydalmas nevetés volt de nem annyira mint az előző.
-A masik pedig hogy...........
-Hogy?
-Ha nem térnèk vissza akkor ne maradj egyedül! Keress magadnak valakit aki boldoggá tesz!-mondta fájdalmasan mire összeszorult a szívem.
-Én csak veled vagyok boldog szóval ezt el is felejtheted!-hangom elkezdett remegni.
-Még egy utolsó dolog........
-Mi lenne az?
Hercegem közelebb hajolt majd megcsókolt. Mikor elhajolt kivett a zsebéből egy kis dobozkát amit kinyitott. Egy gyű rű volt benne. Lassan felhúzta az ujjamra majd homlokát ismet az enyémnek döntötte.
-Ha vissza térek akkor nem lehetsz senkié........csak az enyém.....-mondta.
Szememből kicsordultak a könnyek. Ben egyik kezével letörölte könnyeimet.
-Ne sírj! Én mindig itt leszek! .....Legalabbis remelem.....-tette kezét a szívemre.
-Te mindig ott leszel!-ugrottam nyakába.
-Ne felejts el!-suttogtam.
-Sose foglak.....-szorított meg jobban magához. Lassacsán elengedett és kiment az ajtón. Én csak könnyes szemekkel néztem utánna.
Percek teltek el mikor egy kezet éreztem a vállamon.
-Vissza fognak jönni! Ne aggódj!-mondta Viki könnyes szemekkel, de hanjában felfedezhető volt a kételkedés és a félelem. Pár masodpercel később Dalma is megjelent mellettünk. Szemei ki voltak sírva.
Újra az ajtó fele néztem majd a földre borulva elkezdtem dírni. Nővéreim legugoltak mellém és átöleltek. Az ujjamon lévő gyönyörű arany gyűrűt neztem.
-Csak nem?-nézett az ujjamra Viki.
-De.....-mondtam remegő hangon.
-Akkor bíztos visdza fog térni!-vígasztalt Dalma.
-Igazatok van.....Mind vissza fognak jönni! Mi meg azzal segítünk nekik hogy bízunk bennük és várunk rájuk.-álltam fel mire mindkéz nővérem megkönnyebbült.
Ekkor eszembe jutott valami.
-Gyorsan megnézem, hogy van Anka! Majd gyertek ti is!-mondtam mire mindkettem bólintottak.
Elindultam felfele majd megálltam a szoba ajtajában.
Bekopogtam és semmi. Erősebben kopogtam és még mindig semmi.
-Anka, engedj be! ANKAA?? Most bemegyek, ajánlom hogy ne lássak valamit ami örökre a retinámba ég! ANKA????-Kinyitottam az ajtót és a pupillám kitágult.
-A-ANKA?-az eddigi tök jófej nővérem egy kést tartott maga felé és könnyes szemekkel mosolyogva méregette.
-Már bocsi mogyi, de zavarsz! Még magamat se lehet itt megölni nyugodtan???!?!
-A-Anka....Te-tedd le a-azt! Hi-hidd el ho-hogy vissza fo-fognak jönni!- éreztem ahogy könnycseppek folynak az arcomon.
-Miért nem erted meg? Én akkor is féltettem mikor csak gyilkolni ment! Most meg jön ez! Én ezt nem bírom!-mondta meg mindig mosolyogva.
-De ezt eddis sose mondtad és nem is mutattad!-halkult el a hangom a végére.
-He, he, hhee... Az élet egy szimpad ahol játszani kell, ha könnyes a szemed a akkor is nevetni kell.
-ENGEDD EL!!- két másodpercre szétnéztem oldarra, hogy megnézzem jönnek-e már nővéreim, de mire vissza néztem a nővérem földre eső testét és a véres pólóját láttam..........
-ANKAAAA!

















Hali!
Remelem tetszett ez a rész!
Tudom kicsit depi lett de sajnos az élet nem csak móka és kacagás! Sajnos ilyenek is vannak.

Hali!Remelem tetszett ez a rész!Tudom kicsit depi lett de sajnos az élet nem csak móka és kacagás! Sajnos ilyenek is vannak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fanart made by: ankacpfangirl

Na CSÁÓÓ!😄

Hogyan letem creepypastaWhere stories live. Discover now