Csók, házasság, örök élet!

205 16 1
                                    

Már 6 éve ugyan úgy kelek. De nem unom. Szeretem hogy minden reggel Ben mellkasán émredek és hogy miden este mellette alszom el. Nagyon tetszik az hogy 20 éves vagyok és csak 14-nek tűnök.
Ez alatt a hat év alatt sok minden történt. Viki és Jeff 3 éve házasodtak össze és Viki babát vár. Elméletileg kislány lesz. Anka és Hoodie 1 éve házasodtak össze, Dalma és Jason pedig jegyben járnak. Mi még nem jutottunk el az eljegyzésig Bennel de azért remélem siet vele.
Nagy nehezen feltápaszkodtam szerelmem mellől és elidultam fogat mosni. Nem néztem a tükörbe így nem vettem észre a mögém lopakodó szőkeséget. Lassan hátulról átkarolt majd arcát nyakamba fúrta.
-Jó reggelt hercegem!-mondtam a fogkefével a számban.
-Jó reggelt hercegnőm!-mondta álmos hangon majd belecsókolt nyakamba.
Megmostam a fogam majd elindultam átöltözni. Ben csak az ajtófélfának támaszkodva nézett engem.
-Mi van törpike? Azért ennyire ne bámulj mert még a végén kiesek a szemed!-erre hercekem csak vöröslő fejjel elfordult. Fura mivel csak én tudom ennyire zavarba hozni. De legalább van valami fegyverem ellene.
Mikor már mindketten készen voltunk elindultunk lefele.
A nappaliban volt mindenki. Mi is odamentünk megnézni hogy mi folyik ott.
-Na végre hogy itt vagytok! Van egy kis bejelenteni valója Vikiéknek és Dalmáéknak!-húzott minket közelebb Anka.
-Mi kezdjük!-lépett előrébb Viki Jeff kezét fogva. Mindenki őket figyelte.
-Kislány lesz! A neve pedig Amelia és pontosan 5 hónap múlva jön!-mondta boldogan Jeff, mire mind elkezdtünk sikítozni és ujjongani!
-Mi jövünk!-mondta Jason mire az összes szempár rájuk szegeződött. (Igen E.J is rájuk "nézett"!)
-3 nap múlva lesz az esküvőnk!-sikított Dalma. Mind a hárman a nyakába ugrottunk.
-Ez fantasztikus! Úgy örülök mindkettőtöknek!-szorítottam az ölelésen.
Anka elengedett minket majd oda ment Hoodie-hoz.
-Hoodie! Terhes vagyok!-jelentette ki mire mind ledöbbentünk.
-E-e-ez most komoly?-dadogott a férje.
-Nem!-nevetett anka mire mi csak forgarruk a szemünket. Hoodie elkezdte felfele húzni a lányt a karjánál fogva.
-CSAK NE LEGYETEK OLYAN HANGOSAK MINT JACK SZOKOTT LENNI!-kiabáltam utánnuk mire L.J-n kívül mindenki felnevetett. Laughing csak durcisan kersztbe fonta karjait a mellkasa előtt.
A délelőtt hamar elment. Mivel nem volt sok időnk elkezdtünk szervezkedni.
A három nap gyorsan elment. Már minden kész volt. Még nem kezdődött el a szertartás. Dalma pont a tükör előtt nézegette a ruháját.
-Bíztos jól áll mindenhol?-kerdezte aggódva.
-Minden tökéletes! Te, Jason, a ruha, a torta, a díszlet, és majd a porontyok is azok lesznek!-mosolyogtam rá.
-Mindig a gyerekkel jössz! Miért nincs már nektek gyereketek Bennel?-kérdezett vissza mire elvörösödtem.
-Amúgy meg ja! Miért nincs már itt a kis szőke törpicsek?-vigyorgott Anka.
-Együtt nőnének fel a gyerekek!-mosolygott Viki.
-Még össze se házasodtunk! Hova legyen gyerek? És amúgyis........lehet nem is akar elvenni!-mondtam szomorúan.
-Ezt miből gondolod?-fordult felém meglepve Dalma.
-Már 6 éve együtt vagyunk és még egy szó se esett semmi ilyenről! Tudom hogy szeret de nem vagyok benne bíztos hogy el akar venni.-mind a hárman megöleltek.
-Awwwww! Nyugi! Előbb vagy utóbb úgy is el fog venni!-vígasztalt Anka.
-Igen! Bíztosan!-folytatta Viki.
-De ne velem foglalkozzatok má' csajekok! Ott a menyasszony! Ez az ő nagy napja! Smink még sehol sincsen én meg balf@sz vagyok az ilyenekben szóval valamelyik kenje ki oszt' induljunk!-ugrottam fel. Viki gyorsan a sminkkészlethez kapott majd odaadta Ankának, aki éppenhogy láthatóan kisminkelte a menyasszonyt.
Minden kész volt. Leültönk a helyünkre és vártuk hogy Dalma bevonuljon.
Elkezdődött a jól ismert dallam mire mindenki felállt. Nővérem gyönyörű fekete ruháját megvilágította a holdfény.
Sötét haja fel volt fogva kontyba és rengeteg pici fehér virág volt beletűzve. Nagyon szép volt. Minden töképetes volt! Minden!
Elkezdődött a szertartás. Fura mógon Slendy vezette. A szokásos öltöny volt rajta.
A többiek is kiöltöztek. A fiúkon csak egyszerű fekete öltöny volt. De a lányok ruházata már érdekesebb volt.
Viki egy fekete kisruhát vett fel amin volt két fekete bőröv. Haja ki volt engedve.
Ankán egy szintén fekete kisruha volt amit csipke porított. Haja kontyba volt felfogva. L.Jill egy egyszerű újfent fekete kisruhát vett fel. Hala két csuriba volt fogva. Clock egy szütke kisruhát vett fel aminek az alján fekete erdőminta volt. Jane egy fekete kisruhát viselt aminek a kulccsont részét csak egy vékony átlátszó anyag védte. Ninán egy lila virágmintacsipkés kisruha volt. Sally egy rózsaszín, Lulu pedig egy kék kisruhát viselt. Rajtam pedig egy pántnélküli piros kisruha volt.
A ceremónia a végéhez ért. Jason a mostantól férj, megcsókolta Dalmát, a mostantól feleséget. Nagyon aranyosak voltak.
Lassan átvonultunk a hátsó udvarra ami táncparketté volt átalakítva. Felvágtuk a tortát és megettük. Nagyon szép torta volt. 3 emeletes szűrke bevonatú torta volt aminek a tetején cukorból egy cilinder volt megformázva.
Elindult a buli. Minden fiú táncolt a menyasszonnyal és ezek után csak mi lányok is táncoltunk együtt. Addig míg mi táncoltunk a fiúk ittak egy keveset majd mikor mi lesétáltunk a parkettről elindult a részegek tánca. Nagyon vicces volt ahogyan a srácok ott csetlettek botlottak.

Hogyan letem creepypastaWhere stories live. Discover now