2 dni do końca wakacji

3.4K 89 35
                                    

Pov.Julka
Właśnie jestem w drodze do cioci . Już nie mogę się doczekać bo bardzo dawno jej nie widziałam , a mam z nią lepszy kontakt niż z  mamą . Za 2 dni kończą się wakacje wiec jutro jadę zobaczyć moją szkołe . Stresuje się że będą mnie wyśmiewać przez to że się nie maluje i wogule . W tamtej szkole tego nie było , ale teraz idę do szkoły w centrum Warszawy gdzie każda dziewczyna wyglada jak wzięta z wybiegu . Moja ciocia zajmowała się makijażem i malowała innych , przez co sama robi sobie zawsze piękny makijaż i przy tym ubiera się w markowe rzeczy więc może i mnie pomaluje , albo wybierzemy się na jakieś zakupy? Właśnie wchodzę do mojego nowego pokoju , moja ciocia zna się na modzie i ma dość nowoczesny i duży dom . Najbardziej lubie jej dwa małe maltańczyki Figa i Dejzi (Nie wiem jak to się pisze xD ) . Mój pokoju jest cały biały i ma bardzo ładne meble , nie to co mój pokuj we Wrocławiu . Ciocia mnie zawołała na obiad więc idę coś zjeść a później pewnie pobawię się z jej psami .
(Cj-Ciocia Julka)
Cj-I jak smakuje ci?
J-To jest pyszne , gdzie nauczyłaś się tak gotować .
Cj-A kiedyś zapisałam się na kursy gotowania i trochę kiedyś gotowałam z twoją mamą .

Pov.Kacper
Zostały jeszcze 2 dni wakacji , trzeba to zakończyć jakąś dobrą imprezą heheheh . Dobra zadzwonię do Marcina zapytać się czy robimy jakąś imprezę .
K-Ej stary dawaj robimy dziś wieczorem imprezę .
M-Zajebisty pomysł ale gdzie?
K-Dawaj na plaży .
M-No luz to o 18 na plaży?
K-No tylko weź zadzwoń do paru osób i ja zadzwonię .
M-No dobra to nara .
K-No nara.
Dobra znając Marcina to pewnie zaprosi jakoś 20 os , ja zaproszę 20 i zajebiście . Gdy zadzwoniłem do paru osób to zszedłem na duł coś zjeść . Oczywiście mama i ta mała gówniara zaczęły się o coś do mnie przywalać .
(MK-Mama Kacpra)
MK-Co masz zamiar robić?
K-Coś zajebistego .
MK-Co takiego , mów mi natychmiast!
K-Hahahaha idę na imprezę .
MK-Tylko wróć przed 22 dobrze?
K-Zobaczymy .
(Jego siostra nazywa się Andżelika)
A-Pewnie znów przeleci jakąś dziewczynę .
K-A zobaczysz że tak .
MK-Kacper! Trochę szacunku do kobiet .

Kiedy cię poznałam // KxJOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz