Pov.Kacper
Przy karetce powiedziano mi że ja i moja nauczycielka musimy jechać z nimi . Nie cieszyłem się z tego powodu ale trudno . Julka przez całą drogę nie mogła odzyskać przytomność . Przyznam że martwiłem się trochę o nią . Gdy dojechaliśmy do szpitala to od razu Julkę przewieziono do jakiejś sali przed którą czekaliśmy na Julkę . W tym czasie pani nauczycielka zadzwoniła do cioci Julki a ja zadzwoniłem do swoich rodziców by ich poinformować że będę w domu trochę później .
Po pół godzinie czekania przed salą przyszedł do nas doktor z informacją że Julka odzyskała przytomność i można do niej wejść . Weszłem do sali i zobaczyłem dziewczynę leżącą na łóżku z podpiętymi różnymi maszynami . Gdy razem z nauczycielką siedliśmy na krzesła koło jej łóżka to dziewczyna zdjęła maskę która jej pomagała oddychać i cichym i lekkim głosem powiedziała...
J-Dziękuje , myślałam że mnie nienawidzisz i już mi nie pomożesz...Byłem w szoku , ale nie chciałem oczywiście tego po sobie pokazać ale byłem w ogromnym szoku . Bo do tej pory też myślałem że jej nie nawidzę . Po chwili wbiegła zmartwiona i zmęczona ciocia Julki .
CJ-Dz-dziękuje z całego serca .Pov.Julka
Gdy odzyskałam przytomność to zobaczyłam Kacpra i panią nauczycielkę którzy wchodzili do sali w której leżałam . Na ich widok uśmiechnęłam się ale , nie wiem czemu gdy zobaczyłam Kacpra to jeszcze bardziej się ucieszyłam . Zdjęłam maskę i podziękowałam mu . Myślałam że Kacper jest inny , a teraz wiem że myliłam się co do niego .
Po chwili weszła moja ciocia a gdy Kacper już wychodził to obejrzał się za siebie i uśmiechną się co od razu odwzajemniłam , pościł oczko i poszedł . Aż mi się ciepło zrobiło na sercu i czułam jak się czerwienie . Było to dziwne ale stwierdziłam że nie będę jak na razie rozmyślać o tym...Przepraszam was bardzo za moją beznadziejną aktywność , ale wpadłam na pomysł że zrobię dziś maraton . Co o tym myślicie?❤️
CZYTASZ
Kiedy cię poznałam // KxJ
FanfictionJulka dochodzi do szkoły , jest skryta i nie pewna ale Kacper ją zauważa i ją zaczyna „dręczyć" , wyśmiewać . Po jakimś czasie Julka zaczyna się zmieniać , zaczyna się malować i ładniej ubierać . Czy Kacper coś do niej poczuje? Czy coś z tego Będzi...