D-dajcie nam spokój...

3.2K 96 53
                                    

                 Pierwszy dzień szkoły

Pov.Julka
Właśnie idę do szkoły na rozpoczęcie roku szkolnego . Założyłam dziś zwykłą czarną spódniczkę i do tego białą koszulkę z krótkim rękawem a dekolt był wycięty w serek . Rozpuściłam włosy , założyłam białe naiki , wzięłam telefon i poszłam do szkoły . Gdy już do niej weszłam to naprawdę było masa uczniów a ja nie widziałam gdzie iść . Szczerze mówiąc to trochę spanikowałam , aż w końcu podeszłam do dziewczyny z czarnymi włosami .
J-Cześć wiesz może gdzie jest klasa 2 d ?
?-Ja chodzę do tej klasy . Aaaa to ty jesteś tą nową tak?
J-Najwidoczniej tak , nazywam się Julia Kostera .
L-Hey nazywam się Lexy Chaplin . Choć zaprowadzę cię pod naszą klasę .
J-Dzięki .
L-Może opowiesz coś trochę o sobie? Dlaczego doszłaś do nas do klasy?
J-Mieszkałam kiedyś we Wrocławiu ale musiałam się przeprowadzić do Warszawy do cioci . A teraz ty opowiedz trochę o sobie . Bo widać że nie jesteś typową Polką , bez urazy .
L-Nie no spoko . Urodziłam się w Niemcach ale większość życia spędziłam w Ameryce .
J-Yhym...

Pov.Kacper
Wszedłem do szkoły z Marcinem i zobaczyliśmy naszą brzydule .
K-Oooo zobacz Marcin , brzydula znalazła sobie w końcu przyjaciółkę .
M-No ale niestety , ona też brzydka .
Podeszliśmy do dziewczyn i zaczęliśmy mówić .
K-Siema grubasie , znalazłaś sobie koleżankę ?
L-Odpierdolcie się ode mnie i od niej .
M-Oczywiście że nie .
J-D-dajcie nam spokój .
Popatrzyłem na Marcina i oboje wybuchliśmy śmiechem .
K-O kurwa za mocne .
L-Dobra chodź od tych jebniętych tłuściochów .
M-O ty kurwa . -Przycisnąłem ją do ściany .
K-Odszczekaj to suko . -Ale ona napluła mi na twarz .

Pov.Julka
O co tu chodzi?! Miał być normalny dzień a co?! Najpierw jacyś palanci do nas podchodzą a teraz uciekam od nich bo zaraz pewnie nas pobiją ! To jest chore ! Schowaliśmy się w bibliotece za regałami i tam czekałyśmy aż pójdą .
L-Dobra poszli .
J-Co tu się dzieje?
L-To jest taki Kacper i Marcin . Zaliczyli każde laski w szkole .
J-A ty?
L-Nooo ja jestem pół dziewicą .
J-Przecież to jest straszne . Oni przed chwilą cię przezwali .
L-Za niedługo też będą cię przezywać , ale nie masz się czego bać bo będziesz miała mnie .
J-Nie wiem czy chce się z tobą przyjaźnić .
L-Good , no it is what it is . Ale pamiętaj że ja zawsze będę chętna .

Pov.Lexy
Widać że ta dziewczyna jest trochę dziwna , nie maluje się , ani jakoś pięknie sie nie ubiera . To by było pewne że zaczęliby jej dokuczać .

Pov.Kacper
Ale się dobrały heheheh . Ale widać że ta blondynka to nowa ale tak samo brzydka . Oczywiście postaram się wymyślać na nią jakąś wredne przezwisko i będę jej dokuczać .  Ale i tak najlepsza była jej ta obrona hahahahah.

Kiedy cię poznałam // KxJOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz