It's a prank bro!!

2.6K 116 25
                                    

Ale Kacper zatrzymał rękę tuż przy moim policzku a Marcin zaczą krzyczeć i wymachiwać rękami...
M-It's a prank bro!!!
Chłopcy śmiali się i przybijali sobie piątki a ja stałam w szoku z otwartą buzią . Ja się tak bardzo bałam i byłam wściekła na chłopaków przez jakiś czas , ale gdy zobaczyłam że Marcin robi się cały czerwony , to zaczęłam się głośno śmiać i im gratulować bo udał im się prank . Chłopcy stwierdzili że odprowadzą mnie do domu więc przez całą drogę opowiadałam im o moich emocjach a oni jak na to wpadli i czy naprawdę pili . Okazało się że wypili sobie i przy ostatnim kieliszku Marcinowi wpadł do głowy pomysł właśnie na tego pranka .
Gdy byliśmy już pod domem to pożegnałam się z chłopakami i pobiegłam do domu . Gdy weszłam do domu to od razu rzuciła się na mnie zmartwiona ciocia z pytaniami gdzie ja byłam . Od razu ją uspokoiłam ale stwierdziłam że nie będę jej nic opowiadała , zostawię to dla siebie . Gdy weszłam do pokoju to pierwsze co zrobiłam to rzuciłam się na łóżko by trochę odpocząć . Złapałam za telefon i zaczęłam przeglądać soshial media (serio nie wiem jak to się pisze xD ) . Po paru minutach dostałam wiadomość od Kacpra z pomysłem na weekend .

Pov.Kacper
W drodze do domu opowiedziałem Marcinowi o moim planie na weekend . Zgodził się i powiedział że to super pomysł , więc zostało tylko zapytać dziewczyn . Najpierw napisałem do Julki .

•••••••••••WIADOMOŚĆ DO JULKI••••••••

Do Julki🤭❤️
Hej mam dla ciebie pewną propozycje😏

Do Kacpra😳
No jaka?

Do Julki🤭❤️
Może chciałabyś pojechać ze mną i Marcinem nad jezioro . Jakoś niecałe 2 godziny od nas jest takie małe jeziorko i tam jest taki domek drewniany . Cały weekend byśmy tam spędzili , co ty na to?

Do Kacpra😳
No oczywiście że tak ! Tylko spytam się cioci czy mogę ok?

Do Julki 🤭❤️
Ok . A masz może numer do Lexy?

Do Kacpra😳
No oczywiście że tak . To przekaże jej to po prostu .

Do Julki🤭❤️
No dobra to napisz czy twoja ciocia się zgodziła i Lexy .

Kiedy cię poznałam // KxJOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz