Yesss...

2.4K 99 8
                                    

Pov.Julka
Leżałam sobie na łóżku aż nagle do mojego pokoju wbiła Lexy a za nią jakiś gość . Chciałam już wstawać i się z nią przywitać przytulasem ale ona powiedziała że mam siąść , zamknąć oczy i nie podglądać . Więc bez jakiś kłótni zrobiłam szybko to co kazała dziewczyna . Krzyknęła że już mogę otworzyć. Kompletnie nie wiedziałam co się dzieje , bo stał przede mną uśmiechnięty Kacper i Lexy a ja nie wiedziałam oco chodzi .
J-Co się dzieje?
K-A przyszliśmy do ciebie zobaczyć co u ciebie i jak się czujesz.
J-Nie nie niee widze po was że tu chodzi o coś więcej hahah
L-Oł damn girl wszystko zepsułaś . Miała być taka mała surprise for you .
K-Hahahah .
J-A ja nadal nie wiem co się dzieje...

Lexy i Kacper siedli koło mnie i zaczęli mi tłumaczyć...

K-Bo jedziemy z waszą klasą na wycieczkę na 3 dni .
L-Nad morze .
J-To fajnie , a kiedy?
K-Za tydzień i wpadliśmy na pomysł z Lexy że może dzisiaj pójdziemy wszyscy razem do galerii kupić sobie pare rzeczy .
J-Że ciuchy?
L-Yesss...takie małe zakupy .
J-Hahah no spoko , ja jestem bardzo chętna .

                            W galerii

Pov.Kacper
Było naprawdę fajnie , śmialiśmy się , byliśmy chyba we wszystkich sklepach . Myliłem się co do dziewczyn , bo są naprawdę fajne . Myślałem nad tym czy pogodzić się z Marcinem . Mógłbym oczywiście zapytać dziewczyn ale one o tym nie wiedzą więc nie chce ich w to mieszać . O 20 już każdy rozszedł się do swoich domów bo mieliśmy jeszcze lekcje do odrobienia . Już jutro była sobota więc miałem plan na zajebisty weekend...

2/5 maratonu

Kiedy cię poznałam // KxJOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz