Capitolul 6

103 4 0
                                    

Mă trezesc confuză. Uitând de Harry lângă mine și de faptul ca Niall plecase.

"Harry, Niall e bine?" îl zgâlțâi ca să se trezească, ridicându-mă de pe el.

"Da.. e cu Alison la el în cameră, verișoara mea." spuse adormit.

Oftez liniștită, așezându-mă la loc.

Îi ascultam fiecare bătaie a inimii, el strângându-mă din ce în ce mai tare la pieptul său.

Din camera alăturată se auzi Alison râzând cu gura până la urechi.

"Niall, oprește-te..nu..nu îmi place!" zise ea încercând să se abțină din hohotele de râs

"Mi-ai lipsit, când mai aveai de gând să vii?" continuă Niall fericit, cel mai probabil Marisa era doar ceva să uite de Alison.

"Dacă..te-ai..opri!" a încercat Alison să mai spună ceva.

Pentru puțin timp, se opriră.

"Doamne ajută, voiam să-ți spun că mă voi muta aici!" râse ea fericită.

"Data viitoare închideți ușa, se aude așa tare! Haideți la masă." se plânse Zayn.

"Să se ducă unul dintre voi să-i cheme și pe cei 2 adormiți!" trecu Liam pe hol.

"Mă duc eu!" țipă Alison.

Pe ușă își făcu ea apariția, chicotind la vederea noastra.

"Ce cuplu frumos!.." șopti ea, începând să ne zgâlțâie.

"Ce?" strigă Harry epuizat.

"La masă!" zise ea încet, zâmbindu-ne ca o mamă grijulie.

"Oh, bine!" răspunse Harry nervos.

"Mama Zayn ne-a pregătit masa, mișcați-vă mai repede!" spuse și plecă râzând, lăsându-ne ușa deschisă.

"Ușa!" țipă Harry din pat.

Ne dăm jos din pat, într-un final, ajungând ultimii la masă. La scurt timp după ce ne-am așezat,cineva aruncă o piatră în geam, acesta spărgându-se.

"Să te ia dracii ăsta care ai dat cu piatra!" strigă Zayn nervos pe geam luând-o de jos.

"Ne-a spart geamul pentru un bilet, serios? La fel de bine putea să-l lase pe preș, să sune și să fugă." Louis zise revoltat.

"Ia dă biletul încoace până nu-ți dau două capace!" Alison întinse mâna luând biletul, la fel de rapid, plasându-l lui Harry.

"Băieți, afară, acum." imediat toți s-au ridicat si ieșiră grăbiți.

"Și tu Aiden!" se întoarse Louis înapoi.

"Ce așteptați? Nu sunteți curioase să vedeți ce spun?" mă ridic și îi urmez.

"Băieți, nu e de bine! Vladimir nu este mort." Harry spuse calm.

"Vladimir Clay?" strigă Niall mirat.

"Țipă mai tare, nu cred că te-a auzit tot orașul!" Zayn îl atenționă.

"Aiden, acum că ești nou ai nevoie de antrenament. Nu-ți fă griji pentru fete, le vom spune și lor dar nu acum, trebuie să se obișnuiască!" măcar ne va spune.

"Păi și ce a zis în bilet?" întrebă Liam.

"Dacă mâine nu vom fi la depozit la ora 14:00 o va ucide pe Megan!" spuse speriat Harry, chiar nu e de glumă!

"Trebuie să-l anunțăm pe Alexander." Louis rostise serios.

"De ce să mă ucidă? Nici măcar nu sunt împreună cu Harry, nu am am nicio treabă cu el!" șoptesc terifiată de ce s-ar putea întâmpla.

"Stai liniștită, nu vei păți nimic!" Alison mă calmează și revenim la conversația băieților.

"Haideți să mergem ca să nu suspecteze fetele ceva, și Louis, te rog anunță-l tu pe Alexander și spune-i și de Aiden!" spuse Liam, noi luând-o rapid la fugă.

Băieții intră zâmbitori în bucătărie de parcă nimic nu se întâmplase și se puse înapoi la locurile lor. Toți începură să mănânce, Alison pornise o conversație.

"Eu sunt Alison, pe tine cum te cheama?" o întrebă pe Marisa.

"Marisa, încântată de cunoștință!" îi zâmbește cald iar ea face la fel.

"Nu vă e foame?" spune Zayn cu gura plină uitându-se la noi.

"A, ba da, dar vă așteptam pe voi!" începem să mâncăm cu toți, sincer Zayn gătește chiar bine.

"Vedeți că mâine seară Eleanor și Perrie vor veni aici." ne anunță Niall, noi aprobând.

"Dar Louis unde e?" întreb curioasă să văd ce spun.

"S-a dus să caute măsurile de la geamz" zise Harry, ce minciună..

"Să-i lăsați și lui Louis o porție!" râd și plec în camera mea împreuna cu Alison si Marisa.

Cum am intrat am început să discutăm, fata asta e chiar de treabă.

"Fetelor, știu unde ține Harry băutura!" zâmbește Alison malefic iar eu și Marisa pofteam deja.

"Vreau." spune Marisa și mergem pe vârfuri până în camera lui. Intrăm ușor și spre surprinderea mea Harry nu era acolo, Alison a fugit la pat și l-a ridicat, având acolo o cameră secretă.

"Deci fetelor, Bourbon sau vin?" întreabă zâmbind.

"Ambele!" spunem la unison și ieșim ca să nu ne găsească cineva acolo.

După câtva timp de dansat și băut, mă întorc în camera lui Harry mergând împleticit.

"Harry, te iubesc!" intru pe ușă, aproape căzând în dreptul ei.

"Megan, ești bine?" fuge spre mine și mă prinde înainte să fac contact cu podeaua, sunt mangă!

Forever (~H.S. ff.~)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum