Au trecut două săptămăni de atunci.. Eu și Alec ne înțelegem din ce în ce mai bine, mi-a fost tot timpul alături și asta chiar m-a ajutat.
Aiden și Marisa, care mai nou și-a acceptat adevărata identitate, la fel cum am făcut și eu, au luat-o de la capăt și sunt mult mai apropiați.
Zayn și Perrie doi tălâmbi ca de obicei, pe care-i iubesc bineînțeles. Mia și Emma care mi-au devenit cele mai bune prietene, pe lângă Perrie, Lydia și Alison. Iar Alison și Niall, la fel ca Zayn și Perrie.
Rocky, mai nou Rock pentru că s-a făcut un adevărat bărbățel, îi merge de minune cu Alec, care îl iubește la nebunie.
Iar Harry.. Barul a devenit noua lui casă. Nu am mai vorbit, probabil îl deranjează că stau cu Alec.
A da, și Lucas! S-a mutat cu noi, stă în camera mea. Celelalte sunt super dezordonate având în vedere că nimeni nu intră acolo. Și el îmi e ca un frate, nu e atât de rău.
Stau în pat și aștept ca Alec să iasă din duș ca să pot intra și eu. Acum stau în camera lui, împreună cu el bineînțeles, și cu Rock.
Alec a ieșit din duș cu prosopul înfășurat în jurul taliei
"Doamne ajută, am crezut că te-ai dus pe scurgere!" spun și mă grăbesc la duș, dezbrăcându-mă din mers.
"Trage ușile! Trebuie să mă bărbieresc." strigă după mine, eu făcând cum spune.
M-am grăbit, el încercând să facă același lucru, doar că nu-i prea ieșea.
"Dă-mi te rog frumos prosopul!" îmi flutur mâna printre uși ca să mă observe
"Ce?" strigă, neauzind ce spun din cauza aparatului de ras.
"Dă-mi prosopul!" răspund râzând.
Mi-am înfășurat corpul în prosop și am pășit afară din cabina de duș. Nu mi-am dat seama că pe jos este apă. Am alunecat și am închis ochii din reflex așteptând să cad pentru că nu aveam de ce mă ține.
"Te-am prins!" spune Alec arătându-mi zâmbetul său de milioane.
"Nu-ți mai arăta zâmbetul de făt-frumos!" îi zâmbesc și eu și îmi așez prosopul mai bine.
L-am luat de mână și am fugit în cameră. Mi-am dat seama că și el era încă prosop, așa că mi-am luat hainele și m-am dus înapoi la baie.
"N-ai uitat ceva?" râde și îmi flutură sutienul în față.
"Alec, dă-mi-l!" încerc să-l iau dar nu mă lasă.
Cu fiecare pas al meu în față, făcea și el unul în spate. Până când am căzut peste el și am reușit să-l iau.
"Chiar n-ai uitat ceva?" întreabă el iar.
"Mulțumesc că m-ai prins." râd.
"Ce faceți?" întreabă Liam cu Perrie, Zayn, Louis și Niall în spate, îngrămădindu-se fiecare să vadă.
"Nimic!" spunem în același timp, ridicandu-ne.
"Ok..." Louis inchide ușa, izbucnind toți în râs, inclusiv noi doi.
"Asta a fost umilitor!" râdem și mai tare.
Telefonul sună și ne distrage atenția amândurora. Apelantul era mama, așa că am răspuns înțepată.
"Da?"
"Bună, Megan.. E vorba de mama ta!"
"Ryan?"
"Da.."
"Ce s-a mai întâmplat acum?"
"A decedat.. Acum o zi."
"Poftim? Ce a făcut?"
"Cineva a înjunghiat-o. Spunea încontinuu numele tău."
"Voi ajunge imediat!"
Ne-am îmbrăcat și am plecat imediat. În mașină gândurile mi-au invadat liniștea. Dacă cel ce a omorât-o pe mama mea vrea să-mi facă rău și mie, dacă vrea să-i facă rău lui Alec?
Nu trebuia să fie așa, voiam să trăiască și să fie sănătoasă.
Îmi pare rău că mama nu mai e.. Chiar dacă ea nu mă mai iubea, eu tot o mai făceam, deși nu arătam asta.
"Ești bine?" întreabă Alec.
"Sunt ok."
Am ajuns în fața casei, ușa era deschisă iar grădina era decorată numai în flori. Ryan ne aștepta, făcându-ne semn să-l urmăm.
"Așezați-vă. Nu stați în picioare!" zâmbesc fals și mă așez pe canapea.
"Îmi pare rău pentru toate cele întâmplate în trecut." spune el serios.
M-am ridicat ușor de pe canapea. Am mers spre sicriul plin de flori si de petale de trandafir unde mama mea stătea liniștită acolo. Era îmbrăcată cu rochița pe care i-a dăruit-o tatăl meu la ultima lor aniversare.
"Tu ai îmbrăcat-o?" întreb ștergându-mi lacrima ce tocmai îmi curgea pe față.
"Da.." Ryan lăsă capul în jos.
Alec s-a ridicat și a venit lângă mine. Mi-am lăsat capul pe umărul lui și am dat drumul lacrimilor.
Nu am stat mult, mă durea sufletul să văd asta, așa că am plecat. Acum moștenirea mea este la Ryan, care cu siguranță o să o consume în cel puțin 3 zile.
CITEȘTI
Forever (~H.S. ff.~)
FanficMegan Fell, o liceană simplă cu o prietenă și un frate. Viața ei este tulburată atunci cand cineva o răpește și ajunge într-un loc necunoscut. Își face prieteni noi, și duce o viață parțial excelentă. Universitatea vine, trebuie să se mute iar echip...