A trecut și săptămâna, iar Harry urma să se întoarcă acasă. Am vorbit cu el în fiecare zi, și ne-am apropiat foarte mult. Am început să-i duc lipsa, la un moment dat simțeam că nu mai suport.
"Megan, la ce te gândești?" întrebă Niall râzând. El mi-a fost alături tot timpul și mi-a făcut toate poftele.
"Mă gândeam la Harry, abia aștept să-l văd!" îi răspund fericită, un zâmbet uriaș apărându-mi pe față.
Niall a parcat mașina, apoi am intrat în aeroport. Am așteptat cam 20 de minute până când a apărut Harry. Când l-am văzut, i-am sărit în brațe încolăcindu-mi picioarele în jurul șoldurilor sale.
M-a sărutat pe frunte, asta făcându-mă să mă înroșesc. Mi-a lipsit foarte mult, m-am simțit de parcă ar fi fost un deceniu de când a plecat. Probabil că și el mi-a dus dorul, dându-mi seama după felul în care mă strângea în brațe.
"Ce-i cu atâta iubire? Mă faceți să vomit." spuse brunetul care era lângă două fete superb de frumoase.
"Tu ești Alex?" îl întreb, el răspunzând indignat:
"Este Alec!"
"Atunci Alec, ce ar fi să faci o plimbărică singur până la mașină?" zâmbesc draguț și mă dau jos din brațele lui Harry.
"E enervant! Tot drumul ne-a bătut la cap spunându-ne cât de frumos este." fata brunetă cu ochi albaștrii își dădu ochii peste cap.
"Sunt Emma Lanchester! Ea este sora mea, Mia." răspunse cealalta.
"Eu sunt Megan Fell!" îi prind mâna și mă identific. Sunt așa drăguțe.
"Diseară facem petrecere! Am să le dau și fetelor mesaj, ne vom înțelege perfect." le zâmbesc călduros.
"O da, petrecere! Bumți bumți! începe Alec să danseze pe lângă noi, eu oprindu-l.
"Nu e și pentru tine!" spun și îl iau pe Harry de mână plecând spre mașină.
Când am ajuns la mașină, mi-am dat seama că nu avem suficient spațiu pentru toate bagajele lor. L-am sunat pe Liam și i-am spus să vină, puteam chema un taxi dar Alec a spus că nu merge cu așa ceva.
Am așteptat minute bune până când a ajuns Liam. L-am văzut ca pe Dumnezeu, abia așteptam să scap de gura lui Alec, deși urma să stau cu el în casă. Pe fete și pe Alec le-am trimis cu Liam, eu și Harry rămânând cu Niall.
Tot drumul i-am stat în brațe, chiar dacă era suficient loc pe bancheta mașinii. Îmi era dor de mirosul său, chiar dacă îl aveam în așternuturile sale, nu era la fel.
Voiam să ajungem mai repede acasă, să i-l arăt pe Rocky, care între timp a mai crescut, să ne plimbăm și să recuperăm timpul pierdut.
Cum am intrat pe ușa casei, toți băieții au sărit pe Harry, îmbrățisându-l. Înainte să se despartă de îmbrățișare cu Zayn, frezatul i-a șoptit ceva, urmând ca Harry să se întoarcă râzând spre mine. Nu înțelegeam ce i-a spus, iar când mi-am dat seama, m-am înroșit toată de nervi.
"Zayn Malik, te omor!" spun și încep să-l alerg prin casă, el strigând la băieți să-l ajute. Toți râdeau în hohote, fetele ieșiră alarmate din camerele lor. Văzând scena, au început și ele a râde.
Când l-am prins, i-am sărit în spate și am început să-l trag de păr. Harry a venit și m-a ridicat ca pe un fulg, eu dând din picioare revoltată.
"Să vezi ce-ți fac fiindcă m-ai luat de pe Zayn!" îl ameninț, el dându-și ochii peste cap.
După ce Emma și Mia s-au acomodat cu noua lor casă, le-am prezentat și celorlalte fete. Toate s-au bucurat, Perrie spunând că se va ocupa ea de petrecere. După asta am plecat la Harry în cameră, așezându-mă lângă el în pat.
"Mi-ai lipsit!" spun punându-mi capul pe pieptul său.
"Și tu mie!" îmi răspunde și îmi sărută creștetul capului.
Mă pun peste el și încep să-i sărut fiecare părticică a gâtului lăsându-i câteva locuri vineții, coborând pe abdomen, el gemând ușor. Iși băgă mâna în părul meu și strânse, cât să nu ma doară.
Zâmbesc învingător și mă dau jos de pe el, uitându-se la mine de parcă nu știa ce l-a lovit. Mă îndrept spre ușă și dau să ies, nu înainte de a-i spune:
"Eu ți-am zis că nu trebuia să ma iei de pe Zayn, dar nu m-ai ascultat!" râd și închid ușa dupa mine, lăsându-l acolo cu toate reproșurile sale.
Perrie a decis să facem petrecerea de bun venit a fetelor în al doilea etaj al conacului, fiind mai spațioas. Și uite-ne aici, râzând și dansând.
"Fetelor, trebuie să vă spun ceva!" oprește Marisa muzica și se așeză în pat.
După liniștea care se lăsase, ea continuă.
"Sunt împreună cu Aiden!"
M-am bucurat așa tare pentru ea și frățiorul meu. Toate fetele aplaudam și îi felicitam. Nu am stat mult la petrecere și nici nu am băut, decât un shot de Whiskey. Mi-am luat la revedere de la fete și m-am dus în cameră, la Harry.
Dormea, așa că m-am așezat și eu lângă el și am adormit instant, el strângându-mă la piept. Ce dor îmi era de asta..
CITEȘTI
Forever (~H.S. ff.~)
FanficMegan Fell, o liceană simplă cu o prietenă și un frate. Viața ei este tulburată atunci cand cineva o răpește și ajunge într-un loc necunoscut. Își face prieteni noi, și duce o viață parțial excelentă. Universitatea vine, trebuie să se mute iar echip...