Razele calde ale soarelui îmi ating fața. Era liniște.. Până când s-a auzit Niall din camera cealaltă.
"Alison, păianjen!" zici ca era balaur.
"Niall, dacă nu-l omori ți-l bag pe gât ca să taci! Lumea doarme încă." țipă Alison la el și aici se termină discuția.
Am adormit înapoi. Eram prea obosită, doar că n-am mai dormit prea mult căci Harry începea să-mi pipăie picioarele ajungând aproape de locul intim.
N-a ajuns prea departe, m-am trezit și i-am tras una cum numai John Cena știe.
"Ce pisicii mei făceai?" mă ridic în picioare și-mi pun mâinile în șold.
"Încercam să pătrund, poate îmi dădeai voie." am clipit lent și când nu s-a așteptat i-am mai tras una.
"Harry, îți tai mâinile dacă mai faci așa ceva!" zâmbesc fals și merg să-mi iau un tricou din hainele lui.
Ca să-i fac în ciudă, i-am luat tricoul preferat și m-am schimbat în fața lui doar ca să se oftice.
Când am vrut să-mi dau pantaloni jos, s-a ridicat din pat și a dat să vină spre mine.
I-am dat jos și i-am aruncat în capul său, apoi m-am urcat în pat și am început să sar.
"Dacă rupi salteaua iți dau cu ea în cap!" îmi aruncă pantalonii înapoi și urcă și el în pat.
"Acum pune-ți pantalonii!"
"Mi-e cald!" scot limba la el și încep să alerg prin cameră.
"Ok, ok. Vezi că avem ședință de familie la ora 10:30!"
"Păi și cât e ceasul?"
"10:27" zâmbește fals și iese afară din cameră.
Am fugit la dulap să-mi iau o pereche de pantaloni scurți și am coborât. Acolo erau toți, și Niall în spatele meu.
"Du-te înapoi și ia-ți papucii că îmi răcești la ovare și nu mai poți să-mi faci copii!" strigă Harry la mine și mă uit confuză.
"Nu mai țipa că te bat! Acum du-te și ia-ți papucii că nu mai îmi faci nepoți!" strigă Perrie așa că fac cum spune ea, e mult mai periculoasă ca Harry.
M-am dus repede și i-am luat de sub pat.
"Gata. Ce s-a întâmplat?" cobor scările și mă așez lângă Marisa.
"Avem o problemă.." Liam devine serios. "Edward Schwarzenegger ne-a amenințat cu moartea, în special pe Megan.."
"Poftim?" am mărit ochii și l-am lăsat să continue.
"Ideea e că noi vom pleca de cum se lasă seara spre depozitul său din Mexic. Fiecare va avea câte un pistol, sau mai multe, ascunse. Acum, să mergem să vă arăt camera armelor."
Liam a pornit iar eu și fetele după el. Bănuiesc că băieții știau deja de camera aceea din moment ce niciunul nu s-a ridicat.
"Aici este." spune Liam după ce ajungem în capătul holului de la subsol.
Am deschis ușa iar în față mi s-a arătat un întreg arsenal. Armele erau frumos așezate pe pereții albi, în vitrine de sticlă.
"Fiecare dintre voi va avea câteva pistoale sau arme în genți, haine și încălțăminte!" spuse arătând spre ghetele cu toc.
"De ce tocuri?" întreb curioasă.
"Pur și simplu." răspunse zâmbind.
"Acestea sunt costumele voastre pentru misiuni!" deschide un dressing uriaș.
"Mă duc să omor, nu să fac striptease!" spun punându-mi mâinile în sân.
"Megan, sunt salopete! O să arăți super bine când omori!" râde Perrie.
"Îi protejăm pe cei ce nu se pot proteja! Acesta este lucrul pe care ne bazăm, omorâm doar dacă este nevoie."
Am aprobat și am plecat înapoi spre sufragerie unde Liam ne-a explicat cum vom merge și cum ne vom odihni în aceste ore de condus.
"Vom fi în trei mașini. În prima o să fie Harry, Megan, Aiden, Marisa și Louis. În a doua o să fie Zayn, Perrie, Niall, Alison și Alec. Iar în a treia, eu, Emma, Mia și.."
"Și eu!" Lucas întră pe ușă și îl întrerupe pe Liam.
"Cu acest scop am venit în Londra, Alexander m-a trimis.."
"Nu mai e timp de contraziceri, îl luăm." spune Liam.
"Acum fiecare la culcare, Harry, Zayn și eu vom conduce primi, restul mai dorm și în mașină."
"Pot să fac și eu un duș la voi? Stau de cinci zile într-un motel de rahat iar dușul este extrem de murdar." spuse Lucas mai că plângând.
"Bine, poți sta la mine în cameră." îi spun și îl ghidez până în cameră.
"Mersi mult!"
"O să vorbesc cu băieții, poate te lasă să te muți aici." zic cu indiferență, dar poate fi util băiatul ăsta.
M-am dus să mă culc, Harry deja sforăia ca un porc. M-am băgat lângă el și am adormit și eu.
CITEȘTI
Forever (~H.S. ff.~)
FanfictionMegan Fell, o liceană simplă cu o prietenă și un frate. Viața ei este tulburată atunci cand cineva o răpește și ajunge într-un loc necunoscut. Își face prieteni noi, și duce o viață parțial excelentă. Universitatea vine, trebuie să se mute iar echip...