Habis sahaja Sukan Sunway pukul 12 tengah hari tadi Carmellia Nazihah dan Claire Natasha bergegas menuju ke aspuri untuk mandi dan menukar baju yang baharu.Baju Cheerleading berwarna merah bercampur pula dengan warna putih itu membuatkan Carmellia rasa bersemangat untuk mempersembahkan cheers mereka sepanjang perlawanan bola sepak.
Mujur sahaja Ariana dan rakan rakan nya yang lain diarahkan untuk mengutip sampah kalau tidak tentu dia diganggu lagi oleh mereka.
Claire sejak tadi tidak habis habis menanyakan soalan tentang Irfan Nazill buatkan dia rasa tidak puas hati.Claire juga bercerita kepadanya yang Irfan menghantar dia satu message iaitu
Goodluck for tomorrow bb 💘🤪
Carmellia merasakan dihempap dengan batu yang besar.Hati nya usah tanya,berkecai ! Dia tak menyangka Irfan Nazill sama sahaja macam ex nya dahulu.
Tanpa berlama lamaan di dalam bilik Carmellia terus menuju ke bilik air untuk mandi.Sampai sahaja di dalam bilik dia menyimpan baldi miliknya lalu memakai baju t-shirt berwarna biru serta seluar legging hitam.
Claire Natasha datang berkemban memasuki bilik lalu duduk diatas katilnya sendiri yang berada di sebelah kanan Carmellia Nazihah
" Armell "
" Armell"
Carmellia merasakan ada seseorang memanggil namanya pantas di mengangkat mukanya dari membaca novel
" Apa ?"
" Kau makan tak lepasni?" Soal Claire lembut sambil mengeluarkan baju t-shirt hitam bersama sama seluar tracksuit milik nya.Carmellia Nazihah mengeleng perlahan sambil mengikat rambut hitam panjangnya
" Aku tak pergi DM.Kau pergi la dengan Dasha "
Claire menangguk perlahan lalu menyarung bajunya selepas dia selesai mandi beberapa minit yang lepas.Carmellia duduk dihadapan locker aku untuk mengambil mee cup yang berperisa tom yam yang sudah berisi air panas itu.Novel yang baru separuh dibaca nya itu dia tanda lalu masukkan kedalam bag miliknya.
Apabila Mee yang dibuatnya tadi sudah kembang dia mula menyuap kedalam mulut.
ummm sedapnya!
Carmellia mula menikmati mee itu tidak lama kemudian dia terus berbaring untuk merehatkan mindanya.
***
" Aku warning kau awal awal eh jangan dekat dengan dia "
Lelaki dihadapan nya dipandang tajam saat lelaki itu tergelak sinis
" Kalau aku tak nak ?" duga Irfan Nazill.
" Ikut je lah cakap aku kalau kau tak nak kita pecah belah " balas Mirza Azfarel geram.
" Lagi pun aku dah bagitahu dia yang aku suka dia "
Mirza Azfarel menahan geram mendengar kata kata daripada sahabat baiknya itu.Bahu Irfan ditepuk perlahan
" Irfan aku warning kau kalini je tau,kalau tak kita semua burffffff "
Mirza Azfarel terus berlalu pergi.Sempat dia tersenyum sinis memandang wajah pucat Irfan itu.
Keluar sahaja dari Aspura lengan Mirza Azfarel ditarik seseorang ke belakang DM.Sempat tangan kecil itu menutup mulutnya agar tidak mengeluarkan sebarang bunyi.
Selepas mereka berdua berada betul betul dibelakang DM Mirza Azfarel mengesat bibirnya perlahan lalu mengatur bajunya.Dia terus memandang Ariana Lily dengan geram
YOU ARE READING
𝑪𝑨𝑹𝑴𝑬𝑳𝑳𝑰𝑨
RomanceCOMPLETE "Demi Allah,aku cintakan kau Carmellia Nazihah bt Wazif,aku tak akan sia sia kan kau.Aku betul betul dah jatuh cinta dekat kau.Itu je yang aku mampu katakan.Kau nak percaya aku bersyukur tetapi kalauu kau tak nak percaya terserah...take you...