26

430 11 0
                                    

To : Hubby Carmellia Nazihah
From : Isterimu

Andai hadir nya Carmellia Nazihah di dalam hidup hubby membuatkan hidup Hubby kucar kacir,Maafkan Carmellia Nazihah.

Carmellia gagal menjadi yang terbaik untuk Hubby.

Malah apa yang Hubby buat selama ini memang cukup buat hati Carmellia terhiris tapi tak pernah sesaat pun Carmellia tutup hati Carmellia untuk maafkan Hubby.

Hubby lelaki pertama yang buat Carmellia rasa Hubby layak jadi suami Carmellia.Tetapi pada masa yang sama Carmellia rasa Hubby patut cari pengganti yang lebih baik untuk Hubby.

Lelaki yang baik untuk wanita baik.

Maaf jika Carmellia menghabiskan waktu waktu abang dengan melayan karenah Carmellia yang tidak mendatangkan apa apa hasil.

Di dalam hati ini sentiasa untuk Hubby.Menerima segala perbuatan Hubby kerana rasa cinta ini hanya untuk Hubby,Danie Arfael.

Dengan rela hati,hati Carmellia lepaskan abang untuk melafazkan akad buat kali kedua untuk kehidupan Hubby.Carmellia ingin melihat Hubby gembira seperti mana Hubby membuat Carmellia happy sebelum ini.

Bukan mudah untuk Hubby buat hati Carmellia yang keras ini untuk lembut.

Jika pemergian Carmellia buat Hubby kecewa,Carmellia akur.

Carmellia ingin mengatakan sesuatu,Jika kita berdua ditakdirkan untuk bersama kembali,jika kita berdua ialah jodoh pasti Allah akan temukan kita kembali.

Dengan ini Carmellia lepaskan Hubby untuk mencari pasangan hidup Hubby.Carmellia tak kisah sekiranya Hubby tidak mahu melepaskan Carmellia,tetapi Carmellia ingin abang halalkan pemergian Carmellia pada kali ini.

Terima kasih Hubby yang Carmellia Nazihah cintakan

- Seribu rasa sayang dari Carmellia
Nazihah,isterimu

Nazihah berjalan di sepanjang pantai yang terbentang luas dihadapan matanya.Keindahan yang Allah sediakan dia lirik perlahan lahan.Anak mata kecoklatan nya mula merenung sunset dihadapan matanya.Tangan kecilnya tidak lari sedikit pun untuk mengusap perutnya yang memboyot itu.

Selepas penat berjalan Carmellia Nazihah duduk diatas pasir sambil menyanyi lagu Disaat Sendiri daripada Dadali.

Hari demi hari telah ku lewati

Tak pernah aku bersamamu lagi

Tak pernah aku menduga

Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku

Sepi hati ini membunuhku

Ku coba untuk cari penggantimu

Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu

Terasa sejak kau masih ada di dekatku

Tak mudah aku melupakan dirimu

Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu

Terasa sejak kau masih ada di dekatku

Tak mudah aku melupakan dirimu

Di saat aku sendiri

ooh Jauh kau pergi tinggalkan diriku

Sepi hati ini membunuhku

Ku coba untuk cari penggantimu

Namun tak ada yang sepertimu

Dia memeluk tubuhnya saat ada angin menyapa tubuhnya.Cardigan ditubuhnya diikat rapi.Takut jikalau terjatuh dari bahunya.

Dia tahu, pemergian nya akan membuatkan semua orang sedih dan kecewa.Tetapi demi menjaga hati nya yang sakit dia terpaksa menjauhkan dirinya dengan semua orang.

Perutnya yang memboyot itu dielus perlahan.Air matanya mula menitik memikirkan nasib anak nya yang bakal dilahirkan nanti.

" Sayang mama Armell,duduk diam diam ya.Mama Armell tak sabar tunggu Sayang keluar....nanti keluar jangan degil macam mama Armell tau...jadila comel macam papa Danie mesti Sayang anak mama handsome dah besar nanti hehehe "

Carmellia tersenyum kecil.Dia tidak sabar menunggu anak nya yang bakal dilahirkan tidak lama lagi.Dia tak sabar untuk tinggal berdua dengan anak nya

𝑪𝑨𝑹𝑴𝑬𝑳𝑳𝑰𝑨Where stories live. Discover now