14

235 12 0
                                    

Pagi itu Carmellia terbangun dengan lebih awal daripada kebiasaanya.Kepalanya terasa sakit,bila teringat kenangan lalu

Adakah ingatan nya sudah baik ?

Dia mengerang kesakitan saat kepalanya seakan dicucuk cucuk.

Teringat pula dengan pemintaan ayahnya yang dia perlu menyambung pelajarannya di Singapura.Tinggal bersama sama atok dan nenek nya di sana.

Dia cepat cepat mengemas barang nya apa yang patut agar Daddy nya tidak menunggu nya lama dibawah.

Flight nya akan berangkat pukul 10 pagi nanti.Sekarang baru pukul 6:30 pagi.

Pagi itu dia hanya menggunakan dress berwarna purple muda yang tiada lengan dan ditutupi dengan denim jacket.Make up sengaja dia guna sedikit nipis.Dia tiada mood ingin memakai make up yang tebal

Carmellia stress,dia perlu berjauhan dengan daddy,Siti Khadijah dan rakan rakannya yg lain.

Dia juga dipaksa untuk menukar no. handphone..

Sebelum dia berangkat ke Singapura dia terserempak dengan Mirza Azfarel.Dia menarik lengan lelaki itu yang berlapik.

"Dari jauh aku mendo'akanmu, do'a yang bukan sekadar kata-kata, melainkan sesuatu yang air mata pun tak sanggup menterjemah nya,selamat tinggal Mirza Azfarel " Carmellia berkata lembut.

Mirza Azfarell tercengang dengan kata kata daripada gadis dihadapan nya itu

" What do you mean sayang ?"

" Goodbye,take care of yourself...sayang akan cari awak balik lepas habis belajar "

Sebaik sahaja tubuh wanita itu pergi setitik demi setitik air matanya jatuh.Dia tak nak kehilangan Carmellia Nazihah tetapi pergerakkan nya seakan terkunci.Dia tidak dapat membuat apa apa melainkan menghantar gadis itu dengan pandangan sayu.

Hi! by the way,sorry sebab terlalu pendek.

- hnazill
❤️:))

𝑪𝑨𝑹𝑴𝑬𝑳𝑳𝑰𝑨Where stories live. Discover now