Part 12

6.9K 361 0
                                    

Zawgyi

တတိယလစာေမးပြဲေျဖဆိုၿပီးအခ်ိန္...

မနက္မိုးေသာက္အလင္းေရာင္ကမွန္ျပတင္းေပါက္မွတစ္ဆင့္သူ႕ရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚသို႔ျဖာက်လာေတာ့အဓိကမ်က္လုံးဖြင့္လာခဲ့သည္။
"ဟင္း.."
ၾကည္လင္ေနတဲ့စိတ္နဲ႕အတူနိုးထလာတဲ့နံနက္ခင္းေလာက္လွပတာဘယ္မွာမွရွာမေတြ႕နိုင္ပါ။ထိုအတူေဘးမွာအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့အခ်စ္ရဆုံးေကာင္ေလးကလဲအိပ္စက္လို႔ေနေလရဲ႕..
"ပြၽစ္.."
ညရဲ႕နဖူးကိုအဓိကနမ္းရႈံလိုက္စဥ္ညမွာအိပ္ယာထက္မွာမ်က္လုံးဖြင့္လာခဲ့ၿပီးေခ်ာေမာလွပစြာသူ႕ကိုၿပဳံး၍ၾကည့္ေနတဲ့အဓိကအားေတြ႕လိုက္ရသည္။
"နိုးေနတာၾကာၿပီလား.."
"အခုေလးတင္..ဘာလို႔အိပ္ယာထေနာက္က်ေနတာလဲေကာင္ေလး.."
"ရွီး..ခင္ဗ်ားေၾကာင့္ေလ၊ဟြန္း..ခင္ဗ်ားဒါလုပ္ဖို႔လူျဖစ္လာတာလားဟင္.."
ညကသူ႕ရဲ႕လက္ခလယ္ကိုေထာင္ကာျပၿပီးေျပာေတာ့အဓိကထိုလက္အားဆြဲကာသူ႕ပါစပ္ထဲထည့္လိုက္သည္။
"ဘာလုပ္တာလဲ..အဲဒီလက္ကညကတည္းကမေဆးရေသးဘူးေလ.."
"ဘာျဖစ္လဲ..မင္းရဲ႕လက္ဆိုေတာ့ဘာမွ႐ြံစရာမရွိဘူး.."
အဓိကကေျပာကာညရဲ႕လက္ကိုစုပ္ေနေတာ့ညဘယ္လက္သီးနဲ႕သူ႕ရင္ဘက္ကိုထိုးလိုက္သည္။
"အ..ဘာလုပ္တာလဲ၊ဟြန္း..အခုစိတ္လာေနတာေနာ္၊ထပ္ဆြဲလိုက္ရမလား..."
ညရဲ႕လက္သီးကိုဖမ္းဆုပ္ကာေျပာေတာ့ညသူ႕ကိုမ်က္ေစာင္းထိုးကာ..
"ညကတင္အားမရေသးဘူးလား၊ခင္ဗ်ားကေတာ့တကယ္ပဲ..ဟြန္း..ညကအရမ္းၾကမ္းတာပဲ၊ငတ္ပ်က္ေနတဲ့လူက်လိဳ႕.."
"ခ်စ္လို႔ပါ၊ေနာက္ၿပီးကိုယ္မင္းထက္အမွတ္ပိုမ်ားလို႔ေတာင္းဆိုတာေလ.."
"အမွတ္မမ်ားေတာ့ေရာကြၽန္ေတာ့္ကိုခင္ဗ်ားဘာမွမလုပ္ပဲေနလို႔လား.."
"အဟင္း..ဒီေန႕ေက်ာင္းပိတ္တယ္..ဘယ္သြားမလဲ.."
"မသြားဘူး..ဒီမွာ..ေနာက္တစ္ပတ္ဆိုရင္သီတင္းကြၽတ္ေက်ာင္းပိတ္ရက္ရွည္ေရာက္ေတာ့မွာ.."
"ဪ..ဟုတ္သားပဲ..လြမ္းေနရေတာ့မွာပဲ.."
ညရဲ႕စကားေၾကာင့္အဓိကအနည္းငယ္ေတြေဝသြားေတာ့ညသူ႕ကိုမ်က္ေစာင္းထိုးကာ..
"ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ေဝးေနေတာ့တျခားသူေတြနဲ႕ျဖစ္လို႔ရတာေပါ့.."
"ညရယ္..ကိုယ့္ကိုယုံပါ၊ငါေလ..မင္းကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာသိလိုက္ရကတည္းကတျခားဘယ္သူ႕ကိုမွမလုပ္ေတာ့ဘူးလို႔ဆုံးျဖတ္ခဲ့တာမင္းလဲအသိပါ၊အင္း..အခုေက်ာင္းပိတ္ရက္မွာကိုယ္တို႔ေလွ်ာက္လည္ၾကမယ္..ေနာ္.."
"ဒါေပမဲ့ငါမလည္ခ်င္ဘူး..ညကအရမ္းပင္ပမ္းတယ္၊ကိုယ္ေတြလဲရိုက္ထားသလိုပဲမလႈပ္ခ်င္ဘူး.."
"ကိုယ္ကဦးေဆာင္ရတဲ့သူပါ၊သူပဲပင္ပမ္းတာက်လိဳ႕.."
"ကိုအဓိက..ခင္ဗ်ားကဦးေဆာင္ရတဲ့သူဆိုေပမဲ့ခင္ဗ်ားကမနာဘူးေလ၊လူမ်ားအ႐ုပ္မွတ္ေနလားမသိဘူး၊ေနာက္ၿပီးခင္ဗ်ားကအဲဗားထန္ေနတဲ့သူေလဒီေလာက္ေတာ့အေပ်ာ့ရွိမွာေပါ့.."
"ဟုတ္ပါၿပီကြာ..ကဲညရဲ႕သေဘာ၊ညမသြားခ်င္ရင္မသြားဘူး.."
အဓိကေျပာကအိပ္ယာေပၚကထလိုက္ၿပီးေရခ်ိဳးရန္ျပင္ေနေတာ့ညသူ႕ကိုၾကည့္ကာတေန႕ကဦးေလးျမေျပာတဲ့စကားကိုျပန္ၾကားေယာင္လာခဲ့သည္။
"လာမဲ့တနဂၤႏြေေန႕ကသားရဲ႕အသက္၁၇ျပည့္တဲ့ေန႕ေလ..သားေလးရဲ႕ေမြးေန႕ကိုဦေလးတို႔နဲ႕အတူဖ်က္သန္းေစခ်င္တယ္၊သားနဲ႕ဦးေလးသားရဲ႕ဆက္ဆံေရးကလဲေကာင္းတယ္ဆိုေတာ့သားတိုက္တြန္းေပးပါလား၊အဲဒီေန႕ကိုသူအိမ္ျပန္လာေအာင္ငါ့တူဦးေလးကိုကူညီပါလား.."
မ်က္ရည္စက္လက္နဲ႕ဦးေလးျမရဲ႕စကားကိုၾကားေတာ့ညကူညီေပးဖို႔ဆုံးျဖတ္ခဲ့ေပမဲ့အခုထိအဓိကကိုမေျပာရေသး..။.
ညကုတင္ေပၚကဆင္းကာအဝတ္အစာေတြဝတ္ၿပီးမ်က္ႏွာသစ္ရန္ေရခ်ိဳးခန္းထဲသို႔ဝင္လာခဲ့သည္။
မွန္သာျခားထားတဲ့အတြက္အဓိကေရခ်ိဳးေနတာကိုညမႈန္ဝါးဝါးျမင္ရပါသည္။
"ည..."
"ဘာလဲ.."
"အတူေရခ်ိဳးရေအာင္လာခဲ့ေလ.."
"ဟင္..မခ်ိဳးခ်င္ပါဘူး.."
"လာပါ.."
"ဟာ..ရွက္လဲမရွက္ဘူး၊ဘာလို႔ထြက္လာတာလဲ.."
အဓိကကေျပာကာမွန္တံခါးကိုဖြင့္ကာထြက္လာေတာ့ဘာမွမပါတဲ့သူ႕ရဲ႕ကိုယ္ခႏၶာကိုၾကည့္ကာညေျပာလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
"ဘာရွက္ရမွာလဲ..ကိုယ့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ဘယ္ေနရာမွာဘာရွိတယ္ဆိုတာမင္းသိေနတာပဲ၊ေနာက္ၿပီးမင္းရဲ႕ကိုယ္မွာဘာရွိတယ္ဆိုတာငါအသိ၊မင္းနဲ႕ကိုယ္ၾကားမွာလင္မယားဆက္ဆံေရးလိုမ်ိဳးရွိေနတာပဲ၊ဒီေလာက္ေလးကရွက္စရာမဟုတ္ပါဘူး၊လာပါ.အတူေရခ်ိဳးရေအာင္.."
"ဟာ.."
အဓိကကညကိုေပြ႕ေခၚသြားေတာ့ညလန့္သြားကာသူေခၚရာသို႔ပါသြားေတာ့သည္။
"အဓိက..ငါေရမခ်ိဳးခ်င္ပါဘူးဆို.."
"မရဘူး..အဝတ္အစားေတြခြၽတ္လိုက္.."
"မင္းကလဲ..ငါ့ကိုပိုင္စိုးပိုင္နင္းနဲ႕၊ငါမင္းရဲ႕အ႐ုပ္မဟုတ္ဘူး.."
"အဲလိုျဖစ္သြားလား.."
ညကၿငိဳျငင္သလိုေလသံနဲ႕ေျပာေတာ့အဓိကမ်က္ႏွာငယ္သြားကာျပန္ေမးသည္။
"မင္းကိုယ္မင္းမသိဘူးလား.."
"အဲလိုျဖစ္သြားရင္ေစာရီးပါ..ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာေတြလုပ္ေနမိတာကိုေတာ့ဝန္ခံပါတယ္၊အဲဒါကလဲမင္းကိုခ်စ္လို႔ပါ.."
"ငါမင္းကိုခ်စ္တယ္လို႔ေျပာရေသးလို႔လား..ဒါေပမဲ့မင္းဆႏၵကိုငါလိုက္ေလ်ာေနမိတယ္ဆိုေပမဲ့အဲဒါမင္းကိုငါခ်စ္လားမခ်စ္လားဆိုတာကိုငါေဝခြဲမရေသးဘူး..မင္းအခုလိုငါမလုပ္ခ်င္းတာေတြဇြတ္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ငါမင္းအနားကေနထြက္သြားရလိမ့္မယ္.."
"အဲလိုမလုပ္ပါနဲ႕..ငါမင္းမလုပ္ခ်င္တာမလုပ္ခိုင္းေတာ့ဘူး၊ငါ့အနားကေနေတာ့ထြက္မသြားပါနဲ႕ေနာ္၊ငါမင္းမရွိရင္မေနတတ္လို႔ပါ..ေနာ္.."
"အဲဒါကမင္းအေပၚမွာပဲမူတည္ေနတယ္.."
"အင္းပါ..ေရမခ်ိဳးခ်င္ဘူးမဟုတ္လား၊ကိုယ္အျပင္ကိုလိုက္ပို႔ေပးမယ္.."
"ရတယ္..ကိုယ္ဘာသာသြားနိုင္တယ္၊ဒါေပမဲ့..အေနအထိုင္ဆင္ခ်င္ပါ၊ဟိုျပဒီျပနဲ႕ငါ့ကိုမဆြဲေဆာင္ပါနဲ႕.."
"အဟင္း..ဒီပုံစံကိုရင္ခုန္လို႔လား.."
"အင္း..ဆင္ခ်င္ပါ.."
"ဟုတ္.."
"အေကာင္းေျပာေနတာ..ေရျမန္ျမန္ခ်ိဳး၊ၿပီးရင္ထြက္ခဲ့..ငါမင္းကိုအေရးတႀကီးေျပာစရာရွိတယ္.."
"ဟုတ္.."
ေျပာင္စပ္စပ္လုပ္ေနတဲ့အဓိကေၾကာင့္ညၿပဳံးကာျပန္ထြက္လာခဲ့သည္။
ညမ်က္ႏွာသစ္ၿပီးျပန္ထြက္အလာယခုလိုအဓိကနဲ႕သူ႕ရဲ႕ဆက္ဆံေရးကိုစဥ္းစားကာညသူ႕ကိုခ်စ္လားမခ်စ္လားဆိုတာကိုစဥ္းစားေနမိသည္။
မိန္းမအမ်ားစုနဲ႕ဆက္ဆံဖူးတဲ့သူ႕ကိုညအရဲတင္းၿပီးသူ႕စကားကိုယုံကာသူ႕ဆႏၵကိုလိုက္ေလ်ာေပးေနမိသည္။
မိမိကိုယ္မိမိေယာကၤ်ားစစ္စစ္တစ္ေယာက္လို႔ထင္ထားခဲ့ေပမဲ့အဓိကရဲ႕အတင့္ရဲမႈေတြနဲ႕သူ႕ရဲ႕အၾကည့္ေတြ၊အနမ္းေတြေအာက္မွာသူ႕ရဲ႕ဘဝကGayတစ္ေယာက္ျဖစ္လာခဲ့ၿပီလား..
အမွန္တိုင္းဝန္ခံရမယ္ဆိုရင္လိင္ကိစၥမွာညကကေလးတစ္ေယာက္ပါ၊အဓိကနဲ႕မျဖစ္ခင္အခ်ိန္အထိညရဲ႕လိင္စိတ္ကိုညေသခ်ာမသိခဲ့ပါ။
တစ္ခါဆိုတစ္ခါျဖစ္ဖူးတဲ့ဆက္ဆံမႈမွာပဲသူသာယာေနခဲ့တာလားဆိုၿပီးမေရမရာေမးခြန္းေတြလဲျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္။
အဓိကနဲ႕အတူေနရရင္ညေပ်ာ္သည္။
ဒါကိုလဲအခ်စ္လို႔သတ္မွတ္ဖို႔ကမျဖစ္နိုင္၊သူနဲ႕ဆက္ဆံေရးကိုသာယာေနေပမဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႕သူမျဖစ္ဘူးေတာ့သူ႕အတြက္ကမေရရာမႈေတြခ်ည္သာ..
ေယာကၤ်ားႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာအခ်စ္ဆိုတာရွိနိုင္ပါမည္လား..
ညမထင္ပါ။
အမ်ားစုေသာလူေတြကေယာကၤ်ားမိန္မနဲ႕လင္မယားဆက္ဆံေရးျဖစ္ခဲ့ၿပီးသက္ဆုံးတိုင္ေပါင္းသင္းကာေနထိုင္ၾကသည္။
သူ႕ဘဝမွေယာကၤ်ားႏွစ္ေယာက္သက္ဆုံးတိုင္ေပါင္းသင္းေနထိုင္ၾကတဲ့သူေတြကိုမျမင္ဘူး၊မေတြ႕ဘူးေတာ့ညအတြက္ထိုေမးခြန္း၌အေျဖမဲ့ေနရသည္။
အထူးသျဖင့္ညစာကိုသာဦးစားေပးေန၍ထိုကိစၥကိုမစဥ္းစားျခင္းလဲပါမည္။
တကယ္ဆိုယခုလိုဆက္ဆံေရးမွာညေပ်ာ္႐ြင္ေနရတယ္ဆိုရင္ထိုစကားကအမွန္ပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။
"ကဲ..ေရခ်ိဳးလို႔ၿပီးၿပီ..ဘာေျပာမွာလဲေျပာ.."
"ဟင္.."
ညအေတြးနယ္ခ်ဲ့ေနရင္းကအဓိကေရခ်ိဳးၿပီးတာေတာင္မသိလိုက္ပဲသူ႕စကားၾကားမွသာသူအခန္းထဲကိုေရာလာတာကိုသိရသည္။
"ဪ..မနက္ျဖန္ဘာေန႕လဲ.."
"တနဂၤႏြေေလ..ဘာလို႔လဲ.."
ညရဲ႕ေမးခြန္းကိုအဓိကေခါင္းကိုေရသုတ္ရင္းေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲေျဖလိုက္သည္။
"အဲလိုေမးတာမဟုတ္ဘူးေလ..မနက္ျဖန္ကမင္းရဲ႕ေန႕ထူးေန႕ျမတ္မဟုတ္ဘူးလား.."
"ဟင္.."
ညရဲ႕စကားေၾကာင့္သူညကိုလွည့္ၾကည့္ကာစဥ္းစားေနရင္းကႏႈတ္ခမ္းထက္မွာအၿပဳံးတစ္ပြင့္ပြင့္လန္းလာကညအနားကိုလာကာ..
"မနက္ျဖန္..ငါ့ရဲ႕ေမြးေန႕ပဲ၊ၾကည့္စမ္း..မင္းငါ့ကိုမခ်စ္ဘူးလဲဆိုေသး၊ငါ့ရဲ႕ေမြးေန႕ကိုမင္းသိေနပါလား.."
"အဟင္း.."
"ဟုတ္သားပဲ..ေမ့ေနတယ္ၾကည့္စမ္း..ကိုယ္တို႔ဘုရာေတြေလွ်ာက္ဖူးၾကမယ္၊ေနာက္ၿပီးမုန့္ေတြသြားစားမယ္၊႐ုပ္ရွင္ၾကည့္မယ္၊ေစ်းသြားမယ္၊ကစားကြင္း၊တိရစ္ဆာန္႐ုံအကုန္သြားမယ္.."
"ဟင္..မ်ားလိုက္တာ၊အဲေလာက္ႀကီးမသြားခ်င္ပါဘူး.."
"မရဘူး..မနက္ျဖန္ကိုယ့္ရဲ႕ေမြးေန႕ဆိုေတာ့ေမြးေန႕ရွင္ကိုစိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ထားရမွာေပါ့.."
"ကေလးက်ေနတာပဲ..ေကာင္းၿပီေလ..ဒါဆိုသြားတာေပါ့ .."
"တကယ္ေနာ္.."
"ဒါေပမဲ့. ငါေတာင္းဆိုတာကိုလဲမင္းလက္ခံရမယ္.."
"ဘာေတာင္းဆိုမွာလဲ.."
"ထိုင္.."
သူ႕ရဲ႕ေရွ႕မွာသူ႕ကိုၾကည့္ေနတဲ့အဓိကကိုညထိုင္ခိုင္းလိုက္ေတာ့အဓိကသူ႕ရဲ႕ေဘးမွာထိုင္လိုက္သည္။
"မနက္ျဖန္..မင္းရဲ႕အိမ္ကိုသြားရေအာင္.."
"ဟင္.."
"မနက္ျဖန္..မင္းရဲ႕ေမြးေန႕မွာမင္းကိုေမြးထားတဲ့မင္းရဲ႕မိဘေတြဆီသြားသင့္တာေပါ့.."
"ငါလက္မခံနိုင္ဘူး.."
"အဓိက.."
"ဆက္မေျပာပါနဲ႕ေတာ့..မင္းဘယ္ေလာက္ပဲေျပာေျပာငါ့ရဲ႕ဆုံးျဖတ္ခ်က္ကမေျပာင္းလဲဘူး.."
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ..သူတို႔ကမင္းရဲ႕မိဘေတြေလ၊မင္းဘာလို႔အဲေလာက္နာက်ည္းေနတာလဲ.."
"ငါ့မွာလဲငါ့နာက်ည္းခ်က္နဲ႕ငါ၊မင္းမသိပါဘူး၊ဒါကငါ့ရဲ႕မိသားစုကိစၥျဖစ္ေနလို႔မင္းဝင္မပါနဲ႕.."
"ေကာင္းၿပီေလ..ငါမင္းတို႔ကိစၥမွာဝင္မပါဘူး၊အဲဒီေတာ့မင္းငါ့ကိုလာၿပီးမပတ္သက္နဲ႕ေတာ့၊ငါ့နဲ႕ပက္သတ္ေနတဲ့လူေတြရဲ႕အရာရာတိုင္းကငါနဲ႕ဆိုင္တယ္၊မင္းအခုလိုမိဘေတြနဲ႕အဆင္မေျပျဖစ္ေနတာကိုမႀကိဳက္ဘူး၊အဲဒါေၾကာင့္ငါအဆင္ေျပေအာင္ၾကားကဝင္ေပးတာ၊မင္းကဝင္မပါနဲ႕ဆိုေတာ့ငါမင္းနဲ႕ဆက္ၿပီးမပက္သတ္႐ုံပဲရွိေတာ့တာေပါ့.."
"ည.."
ညေျပာကာသူ႕ရဲ႕အခန္းထဲကေနထြက္လာေတာ့အဓိကသူ႕ကိုေခၚေနေပမဲ့ညလွည့္မၾကည့္ပဲျပန္လာခဲ့သည္။
ညသူတို႔ရဲ႕မိသားစုကိုအဆင္ေျပေစခ်င္တာတကယ္ရင္ထဲကစိတ္ရင္းအမွန္ေတြပါ။

Innocence Love (Zawgyi + Unicode) CompletedOnde histórias criam vida. Descubra agora