Yorum + Vote
14 Mayıs (Gece 'nin Doğum günü)
Işık gile gittiğimiz de ,Işık telefonu mu evde unuttum bahanesiyle arabaya gitti ve evde kimsenin olmadığını söyleyip evin anahtarını bana ver.
Bende evin kapısını açıp içeri girdim.
Salona doğru ilerledim ve gördüğüm manzara karşısında dondum.Bütün sınıf ,herkes burdaydı resmen gittiğimiz tatillerden tut gittiğimiz kursalar kadar tanıştığımız herkes.
Her ne kadar kutlamak istemesem de mutlu olmuştum.
O gün kısa bir parti vermiştik. Uçuşumuza iki buçuk saat varken partiye son verip,
verilen hediyeler biraz fazla olunca Işığın da fazladan valizi kalmayınca bende evden valiz almaya gitmiştim o arada da bana ait olan teknolojik eşyalar ve arabaların ,kaykaylarım işte ona benzeyen şeylerin alınması için babamla konuştum. Sonra geriye kalan şeyleri halledip uçağımiza gittik.Benim için çok eğlenceli geçiyordu uçakta seyahat etmek.
Birde özel uçağınızsa mükemmel.İstanbul'a geldiğimizde ev büyüktü bahçesi de öyleydi.
Yani dışarıdan öyle gözüküyordu en azından.İçeri girdiğimizde tek kelimeyle mükemmeldi.
Odama çıktığım da oda da herşey beyazdı , büyüktü baya.
Bütün evi inceledikten sonra günün yorgunluğu kendini belli edip duşa girme ihtiyacı duydum. Ancak böyle geçerdi yorgunluğum .
Duştan sonra Işık gile telefondan mesajlaşıp sohbet ettik.
Sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.Günümüz
Sabah sığırın beni etimi koparıcasıya sıkmasıyla uyandım.Tabi bu kişi benim biricik mal kankam.
"Amma da uyumuşsun saat bir lan bir bir uyuyucam diye kış uukusuna mı yattın naptın yaa"
"Işık bu nasıl uyandırma şekli Allah aşkına yaa adam gibi uyandırsana"
"He he denerim bi ara hadi kalk Deniz bu gün yok sana kaldık, daha hediyleri açıcaz."
"Tamam git gelicem."
"Hızlı ol o zaman"
"O zaman senin ***" dedim ama odadan çıkmıştı.
"Duydumm" diyince şaşırdım kız karımca gibi mübarek .Daha fazla zaman kaybetmeden banyoya girip rutin işlerimi de yaptığım da aşağıya indim.Bu arada bu evde üç katlıydı nedir benim bu çektiğim.
Aşıya indiğim de bi kadın kalvaltı hazırlıyordu.Yardımcıydı sanırım.
Beni görünce kensini tanıttı.
Tahminim doğruymuş.Işıkla yemeklerimizi yedikten sonra dün verilen hediyleri açtık.
" Ohaa kızım şu çantaya bakk çok güzel pahalı bişeye benziyo."dedi Işık.
"Evet çok güzelmiş siyah bir kombinle çok iyi gider"dedim.
"Aynen"dedi.
Hediyeleri açmaya devam ederken telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonumu elime aldım.
Mesaja bakınca babamdan geldiğini gördüm.Masajda "Güzel kızım dün veremedim hediyeni yorgundun, sabah da uyuyunca kaldırmaya kıyamadım hediyen yastığının altında kedine iyi bak.Doğum günün kutlu oldun. Iyi ki doğmuşsun." yazıyordu.
Heyacanla yastığımın arkasına bakınca kolye kutusuna benzeyen hediye paketi vardı. Aynı heyecanla açmaya devam ederken Işığın "Kız o ne kolyeye benziyo. Babandan mı almış?" demesiyle ona baktım ve kafamı olumlu anlamda salladım.Kutuyu açtığımda koyeyle dakikalar boyunca bakıştık.
Çok güzel melekli bir kolyeydi."Lan çok güzelmiş takıyım mı ?" dedi Işık.
Donuk bi şekilde kafamı olumlu anlamda sallayıp kolyeyi takması için arkamı döndüm.
Taktığın da elime telefonu alıp babamı arayıp teşekkür ettim.Hediyler bittiğinde Işık "Sırada benim ve Denizin hediyesi var." dedi.
Heyecanla "Ne gerek vardı. Düşünmeniz yeterli" dedim."Boşver onu bizim uzun süredir istediğimiz bişey Denizle, hazır yaz gelmişken de böyle bişey yapalım dedik" dedi.
"Tamam hadi söyle merak ettim" dedim.
"Yaz Kampııığ"diye bağrınca kulaklarımı kapadım.
"Iyi düşünmüşsünüz ama siz çift olarak gitseydiniz"dedim.
"Ne çifti ya anca beraber kanca beraber ne güzel bomba gibi üç ayımız geçicek işte deniz, kum,güneş
ayy hayali bile güzell"dedi heycanla.Bende "Tamam ,ay sen böyle diyince ben de heycanladım ne zamanmış"dedim.
Söylicem ama kızma dedi.
Bende olumlu anlamda kafamı salladım."Yarın"dedi tereddütlü bir şekilde .
Ben "Si*tir lan daha pijamam bile yok pantolonla yattım sen ne diyosun"dedim.
"Tamam. Onu hallettim Haluk amcadan kartını aldım üstelik kamp işini de konuştum olur dedi" bak hemen kırgınlığım geçti.
"Aferin düşünceli arkadaşım benim hadi kalk alışverişe" dedim ayaklanarak.
Yine mutlu gibi görünüyordum ama içimde hep bişey eksikti. Ben artık çok yoruldum. Unutabilcekmiydim. Annemi unutabilcakmiydim ya da düşüncesiz ablamı...
Yeni bir bölüm daha. Daha bölümün başındayız. Sizi seviyorum. YORUM ve VOTElerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
RandomGece çok yorulmuştu.O herkezin bildiği "Gece" yaşıyomuş gibi davranmaktan çok yorulmuştu.Her şeyin üst üste gelmesinden çok yorulmuştu. İlk annesi sonra ablası en sonda tek tesellisi babası... Oda herkes gibi gitti... Artık kimseye güvenemeyecekt...