8. Bölüm

262 22 1
                                    

İstanbula geldiğim de saat gecenin dörtüydü. Ben de pek içime sinmese de 'babamın evine' gidip uzun bir duş aldım.

Duştan çıktığım da duştan önce ki kıyafetlerimi giydim ve kalvaltı yaptım.

Yeni evim için görüşmeye gitmeden önce evde ki yardımcıları ve korumaları Fuat abiye yani Denizin babasına söyleyip yeni iş vermelerini rica ettim ve arabaları satışa çıkaracağım mekanları sordum.

İyi Fuat abi var. Yoksa işim zordu.

Yaklaşık üç saat sonra araba işini hallettim ve ev sahibiyle konuşmaya gittim.

Ev sahibi iyi bir kadına benziyordu.Yurt dışında okuyan kızının yanına taşınıcağı için buradaki her şeylerini satmaya karar vermiş.

Ev işini de iki saat sonun da tamamladıktan sonra Fuat abinin zor ikna ettiği eşya taşımam da yardımcı olacak yardımcıları eve gönderip temizletecekti.

Eve girdiğim de aşık olmuştum.

Ama eve yanlış anlaşılmasın son olanlardan sonra bir erkeğe güvenmem çok zor.

Ev;
Bahçesi çok büyüktü büyük yüzme havuzu ,paten kaykay pisti, renkarenk çiçekler,hamak ,yemyeşil çimleri çok güzel duruyordu. Ha bir de evden ayrı bana ait kacaman otopark arabalarım sığar sanırım.Birde motorlarımı unutmamak lazım zaten üç tane var.

Evin büyük giriş kapısından girdiğimiz de büyük bir salon vardı.
Geniş amerikan mutfağıyka birlikteydi.
Salonun bir duvarı havuza bakan camla kaplıydı.
Salonun girişinde merdiven ve kapı vardı.
Kapıyı açtığım da büyük spor salonu olarak kullanıcağım bir alan çıktı.
Bunun ise iki duvarı camlıydı.

Merdivenlerden cıktığımız geniş bir hol vardı sonun da uzun bir koridor ilk odayıbüyük ihtimalle çalışma odası olarak kullanıtım çünkü küçük.
İkinci odayı Deniz ve Işık cifti için ayırdı yoksa beni döverler resmen
Üçüncü odayı da Işık gilinkinden biraz daha küçük onu da olamyan misafirlerim için ayırdım.

Bu üç oda birbirlerınden uzaktı.
Ama bu misafir odası olarak kullanacağım oda benim odama biraz uzak ama olsun.

Benim odam ise karşı duvarı ve tavan camla kaplı kalan duvarları siyahtı.Tam benlik bir duvardı.

Aklımı karıştan bu ev üç katlı, biz ikinci kattayız peki bu odanın tavanı niye boş.

Hızla son kata çıktığım da yani çatı katı, bir kapı vardı. Açtığım da orta bir büyüklükte oda vardı. Burarıyda İzmirden burayı getittirdiğim müzük aletlerimi koyardım sanırım.

Kapının çalmasıyla ev için düşünceleri mi bırakıp kapıyı açtım.

Evin temizlenmesi için yardımcılar gelmişti.

Onlara gerekli talimatları verip mobilya almak için mağazaya gittim.

Bütün evin mobilyalarını aldım.Halılardan perdelere kadar almıştım.
Bir markete uğrayıp dekor eşyalarını aldım.Ve son olarak çalışanlara kahve alıp eve gidicektim.

○●○●○●○●○●

Bu gün yeni evimde ikinci günümdü.
İlk gün alışaverişe gitmiştim aynı zaman da temizlik işi bitmişti.Birde İzmirden gelen motorlarım ve vuradaki eski evimden arabalarım yeni evime gelmişti.

Bu gün de mobilyalar gelicekti.
Mobilyaları da tek yerleştiremiceğim için yine görevlileri çağırcaktım.
Onlarla telefonla konuştuktan sonra kapı çalmıştı açtığım da mobilyacılar gelmişti.Bu kadar hızlı beklemiyordum.

○●○●○●○●

Saat akşam altıya geliyodu.
Ev için mobilyaların hepsini yerleştirmiştik.
Şimdi de mutfak için tabak bardak falan ve yiyecekler almaya gidicektim.

Bu arada Işık gil önceden beni aramıştı ben de herşeyi anlatmıştım
Aklı burada kalıcaktı ama sonra unuturdu eminim.

Bunları düşünürken alıcaklarımın satıldığı markete gelmiştim.

Yaklaşık iki saatin sonun da alıcaklarım bitmişti ama bende bitmiştim.

Eve gittiğim de aldıkları mı yerleştirip dekor olarak aldığım eşyaları da yerleştirmiştim.

Saat akşam sekiz olamasına rağmen çok uykum vardı.Ve çok yorgundum.
Sıcak bir duş alıp kendimi uykunun kollarına bırakmıştım .



Merhaba.
Hikaye de şuana kadar sekiz bölüm var ama okunmalar ve voteler çok az yorumlar ise yok neredeyse.
Eğer böyle devam ederse devam etmeyebilirim ama onuncu bölüme kadar bekleyeceğim.
Onuncu bölüm de yine düşük olursa devam etmem.

Sizi seviyorum;)

İkinci hikayem Yangın Merdiveni
okumyaı unutmayın henüz bir bölüm var ama devam edicek.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin