7. Bölüm

276 15 1
                                    

Duştan çıktığım da bornozuma sarıldım ve banyodan çıktım.
Yatağın üzerinde kıyafet ve not vardı.

Notu aldım ve okumaya başladım

Bu kıyafetlere bayıldım.Giyin ve restoranta gel Denizin bir arkadaşı da gelicekmiş. Öptümmmm;)

Yazmıştı.Salak kız.

Yatağın üstünde ki kıyafetleri mi giyinip parlatıcı ve mavi gözlerimi ortaya çıkartacak eyeliner cektim.

Yatağın üstünde ki kıyafetleri mi giyinip parlatıcı ve mavi gözlerimi ortaya çıkartacak eyeliner cektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giyindiği kıyafet)

Oda da tek kaldığım için odanın kapısının kartını ve kendi kredi kartımı alıp restoranta doğru yürümeye başladım.

Kamp yeri için sahile yakın büyük geniş bir alan seçilmiş ve kalacağımız yerler için küçük daireler vardı.
Tabi bir sürü aktivite yerleri.

Restoranta geldiğim de iki katlı ve baya büyük olduğu için Işığı aradım ve nerde olduklarını sordum.

"Işık"

"Efendim bebeğim"

"Bebeğim ne yaa arkadaşınım ben senin kardeşim de kan-"

"Lan amma uzattın üst kattayız gelince görürsün"

"Tamam"dedim ve suratın kapattım.

Yukarı çıkarken bi masadaki erkeklerin göz kırpması dışından pek sorun yaşamadım ama yukarı çıktığım da bizim masadakileri görmemle bu gün ki bilmem kaçıncı şokuma girdim.

Yuh ya Ateşin ne işi var ya.
Tamam çocuk yakışıklı ,iyi ,o gün bana çok yardım etti ama ne biliyim pek gözüm tutmadı.

Neyse daha çok sap gibi durmayıp yanlarına gittim ve el mucbur ateşin yanına oturdum.
Nasılsa o da bir arkadaşımdı. Ama son olanlardan sonra hiçbir erkeğe güveneceğim yok.

Olabildiğince mutlu gözükmeye çalışıyodum.

Işığa telefonu yüzüme kapattığı için bakışları mı yollayıp
"Nabersiniz"dedim.

"Iyiyiz "dedi Işık.
"İyidir"dedi Deniz
Ateşe baktim o da konuştu.
"Seni gördüm daha iyi oldum"

Sono gordom doho oyo oldom.
Ne bu samimiyet alt tarafı içimizi döktük ya.

Deniz konuşup
"Kanka siz? Tanışıyo musunuz?"

Ben Ateş cevap vermeden konuşmaya başladım.

"Evet.Bende size anlatcaktım.Şimdi anlatıyıp o zaman."dedim ve devam ettim."Dün Işıkla baraber alış verişteyken babamdan mesaj geldi eve gelmemle alakalı bende mesaj yazdım mesaj gitmeyince apar topar gittim donra mektup yazıp yanlız kalmak isteği için yurt dışına gittiği yazıyodu. Tabi ben haliyle üzüldüm.
Sahile gittim hava almaya o arada bana yardımcı oldu Ateş."dedim.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin