Rutin işlerimi halledip.Kıyafetlerimi giydim.
(Gecenin giydikleri)
Bu gün alışverişe çıkıp saçımı boyatıcam.Acaba abim gil izin verir mi?Hmm, ben biliyorum ne yapcağımı.
Salona gidip abimin yanına oturdum.
Şuan herkes bana bakıyo ben de henüz tanımadığım insanlara.
En sonun da hâla çıt çıkmayınca "E hadi "dedim.Abim gil bana anlmaz bakışlar atarken "Hani bizi tanıştırmadınız ya."dedim.
Abim gil aydınlanınca Demir abim ağzını açtı ben kesip "Lütfen onlarında beni tanıdığını söyleme"dedim.
Abim gil gülüp "Yok tanımıyorlar"dedi Demir abim.
Arda abim elini tanımadığım kişileri göstererek "Bunlar bizim okuldaki çeteler yani biz de varız tabi biz Ateşle kaldık bir sene okulda zaten Demir ve Talha abim şirketteler Kaan abimde ünüversite de zaten. "dedi.
Devam edip tatlı kızları eliyle gösterim sırayla tanıttı."Bu Ela süslü pakize,bu tam senlik Buse, bu pis Poyraz espiri şaka maka her türlü pislik var.Bu Deniz biraz ay dilim sürştü çok küfürbaz,bu topcu Efe top peşinden koşup duruyo ve buda serimizin en iyisi ve yakışıklı playboy,sesi güzel,pskopat,zeki,kaslı bide soğuk Araz.Bu arada Denizle Buse ve Elayla Efe sevgililer."dedi.
Oppss Araz da yakışıylıymış gerçekten.
"Tanıştığıma memnun oldum.Ben de Gece ımm soyadım ne benim? demicem
şaka yaptım Deniz biliyosunuz zaten."dedim.Kaan abim "Aslın da senin bir adın daha var."dedi.Ve herkes ban döndü tepkimi ölçmek için
"Yok, artık şaşırmıyorum şaşırma kotamı doldurdum.Neymiş adım?"dedim.
Kaan abim "Maria"dedi.Ooo güzel isim.
Bulut "Şimdi ikizim bizim doğmamıza 4 hafta kala babam iş için Almanyaya gitmesi gerekmiş.Annem de hamile tabi tutturmuş bende gelcem falan.Neyse gitmişler babamın işi uzamış 2 hafta kalmışlar Almanyada sonra sonra Türkıyeye dönmek için uçağa giderken annem sancılanmış ve biz doğmuşuz.Yani kısaca Almanya da doğduk ama Türküz bide Sivaslıyız "(Evet burda da kendi hayatımdan kesit sadece ikizim yok, soyadım Deniz değil birde bir ismim daha var; )"Oha çüş ben de diyorum nerden geliyo bu güzelliğim"dedim çekilin egom geliyorr.
"Şöylemiydi Almanya da doğduk Türküz ve Sivaslıyız.Ve adım Maria Gece Deniz."dedim.
Abim gil kafa sallıyınca ben hemen konuya girdim.
"Abiler şey ben saçımı boyatmak istiyorum da"dedim.Ilk şaşırsalar da izin verdiler.
Şuan kızlarla yani Buse ve Elayla deliler gibi alışveriş yaptığımız için cafede dinleniyoruz dinlendikten sonra kuaföre gidicez.
"Eee Mariş hangi renge boyatıcaksın saçını."dedi.Bi ismim de Maria olduğu içim ya Mari diyolar yada Mariş.
"Mariş ne kızım yaa Mari en iyisi bence "dedi Buse
"Tamam kavga etmeyin saçımı Gece mavisine boyatıcam"dedim.
Buse "Güzel seçim"dedi.
Ela da "Bu kız tam bizlik haa zevkimiz de uyuyor bide alışveriş yapmayı sevsen ha bide şey var erkek düşmanı"
"Bi evin içinde tek kızım o da yetmezmiş gibi sulalede de tek kızım o kadar abilerim var birazcık alışabilirim."dedim.
Biraz daha oyalandıktan sonra kuaföre gidip saçımı boyattık.Ben boyattım Buse saçını kestirdi Elada herşey yaptırdı.
Şuan da kafamdaki poşetle zaman geçirmeye çalışıyorum.
Değiştiğimi hissedebiliyorum.Espiriler falan.Sevdiklerme karşı sıcak kanlıyım ama dışarı da 'Buz Prenses'liğimi devam ettiriyorum.Bizimkiler de buna başta şaşırdı ama alıştık birbirimize.
Saçımı yıkayıp kurutmaya başladı kadın.O arada da abimler geldi.Saçımı kurutan kadın ve diğerleri abimgile ve çetesini süzerken kafamdaki acıyla bağırdım daha doğrusu bağırdık Buse "Parmağımı kestin mal karı " Ela "Oje mi taşırdın gerzekâlıığ" ben de "Kafam yanıyo kafam beynim ızgara gibi oldu hem sen kime bakıyosun sapık röntgenci"diye bağırdım.
Bizimkiler halimize bağırken kadınlar özür diliyip işlerine davam ettiler.Saçım kuruyunca rengi tam ortaya çıktı ve çok güzel oldu bence.
Abimler ve arkadaşları da beğenmişti sadece soğuk mevale tip tip baktı.
(Gecenin saçının rengi)
(Gecenin saçının boyu ve rengi)
Eve gittiğimiz de abim gille onların yani bizim kendi okulumuzda okuyacağımı falan konuştuk filim izlemeye başladık.
Pek fazla uzun bir bölüm olmadı ama ilerleyen zamanlarda daha uzun yazmaya çalışıcam.
Birde hikayenin bazı kısmında kendimden bir kesit bıraktım.Yani ben de Maria Gece gibi Sivaslıyım doğal olarak Türküm ama Almanya da doğdum.3 adım var ilk iki ismim Maria Gece diğer ismim bende kalsın;)
Sizi seviyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
RandomGece çok yorulmuştu.O herkezin bildiği "Gece" yaşıyomuş gibi davranmaktan çok yorulmuştu.Her şeyin üst üste gelmesinden çok yorulmuştu. İlk annesi sonra ablası en sonda tek tesellisi babası... Oda herkes gibi gitti... Artık kimseye güvenemeyecekt...