9. Bölüm

245 24 4
                                    

1 Ay Sonra;

Yeni hayatımın daha doğrusu yeni evimin bir ayı dolmuştu.

Bir ay boyunca evdeydim spor,müzik,film,ders derken bir ay olmuştu.

Okulların açılmasına da bir aydan az kalmıştı malesef.

Yaklaşık üç buçuk saattir mola vermeden ders çalıştığım için böyle saçma saçma şeyler düşünüyorum.

Sıkılıp bahçe çıktım ve hiç kullanmadığım havuz gözüme taklıldı ve odama çıkıp üstüme bikinilerimi giyinip bahçeye çıktım.

Havuzun suyu her hafta site görevlileri tarafından değiştiriliyor burada benim evimin yanında iki tane daha ev var.
Bu üç evin bakımı için görevlendirilmiş adamalar yapıyor.

Su o kadar güzel ne sıcak ne soğuk suyun narifline bedenimi bıraktım ve yüzmeye başladım.

Havuzdan çıkıp dalma denemeleri yaparken şezlongun üzerinde ki telefonum çalmaya başlamasıyla telefonumun yanına gidip açtım.

Bilinmeyen numaraydı

"Efendim. "dedim.

"Alo.Alo kızım nerdesin evde kalmıyormuşsun"dedi sesinden babam olduğunu anladım.
Yüzsüzce bir de sorguya çekiyor.

"Sanane.Seni ne kadar ilgelendiriyor"dedim sinirli bir şekilde.

"Sen benim kızımsın seninle ilgili herşey ilgilendiriyor beni"dedi bağırarak.

Güldüm ve ;

"Bana kızım deme!Ben senin beni bırakıp gitmeden önce kızındım ama sen de beni bırakıp gittin hiç merak ettin mi?! Bu kız napıcak tek başına diye? Düşünmedin.Ama artık düşünsende umrumda değilsin!
Sen de o bencil ablam da umrumda değilsiniz ikinizde birbirinizden bencil ve kötüsünüz!!" dedim bağırarak benden izinsiz dökülen göz yaşlarım da artarda yanaklarımdan süzülüyordu.

"Gece benimle düzgün konuş haddini aşma! Eğer aşarsan senin için çok kötü olur.!"dedi bu sefer bağırmak yerine kükrüyordu.

"Naparsın yine mi terk edersin ya da beni mi öldürtürsün. Naparsın! Ama senin ve senin gibilerin terk etmekten başka hiç bişey yapamaz.Siz busunuz.Gelmiş bir de nerdesin eve gelmedin diyosun sanane! Bundan sonra ne senin benim ,ne de beninle senin bir bağlantımız var.Bitti!Ne beni merak et ne de ara"diye bağırıp telefonu yüzüne kapattım.

Tam düzeldim, unuttum dedim gelip bütün düzenimi bozdu.

Git gide ağlamam şiddetleniyordu ve benim ağlamam gerekiyor.
Kimse için kendimi üzemem.Güçlü olamam gerekiyor.

Sinirle havuza daldım ve dibine battım. Nefesimi dakikalarca tutabiliyordum.

Bir dakika öylece havuzun dibinde havuz yaslanmış dizlerimi kendime çekip oturmuştum.

Aklım da ise olanları düşünıyordum.

Daha fazla düşümce daha çok sinirleniyordum.

Dayanamayıp bağırmaya başladım.Suyun altında olduğum için sesimde yüzeye çıkmıyordum.

En sonun da bağırmaktan boğazım ağrıyımca sustum ve yine kendimi tutamayıp gözlerimi kapayıp ağlamaya başladım.

Birkaç saniye  boyunca böyle durdum ne dışarıdaki sesler buraya geliyor ne de buradaki sesler dışarıya gidiyordu.

Birisinin kolumdan tutup yüzeye çıkarmasıyla gözlerimi açtım.

Bu kimdi?

Kim olduğunu bilmiyordum ama baya yakışıklıydı.
Ama olması gerekenden daha çok kafasına sorun yapmıştı ve çok üzgündü.

Benim kolumu bırakıp arkadına döndü ve elini yüzüne koydu.

Sanırım onu çok üzdüğü bir olayı hatırlattım istemden.

Dayanamayıp sordum;

"İyi misin? Kötü gözüküyorsun?"dedim ve yavaşca bana döndü;

"İyiyim.Beni biraz yanlız bırakır mısın?"dedi ve sanırım bu fikir onun için daya iyiydi.

"Tamam"diyip havuzdan çıktım ve şezlongda ki havlulardan tekini ona uzattım.

Elimden alıp diğer havluyu da ben alıo evin içerisine girdim.

Onu beklerken bir içecek hazırlasam iyi olacak.

O kadar gelip havuza atladı.

Ne vericektim bu sıcakta kahve veremem ,ilk okul çocuğu gibi meyve suyuda götüremem.

Aslın da ona iyi gelecek şeyi biliyorum ya sigara, ya alkol.
Sigaram yok , alkol var ama gidip de alkol verirsem kesin yanlış anlar.

Neyse ben en iyisi soruyum.

Mutfaktan çıkıp bahçeye çıktım.

Ama yoktu. Gitmişti.
O bilir diyip bahçeyi topladım ve iki saatlik bir duşa girdim.

Duştan sonra pijamaları giydim ve acıktığımı fark edip atıştırmalık bişeyler yedim ve biraz film izlemeye başladım.

●○●○●○●○●

Filmin sonralarına doğru yan evden bağırma ve kum torbasına vurma sesleri geliyordu.

Sanırım bu kişi havuzdaki çocuktu.

Sesizce bahçeye çıktım ve tam bahcelerimizin ayrıldığı kısımdan benim gibi evin bir kısmını spor odası olar kullanmış o çocuk hem bağırıp hem de boks torbasına yumruklar atıyordu.

Ama bu haliyle baya yakışıklıydı yüzüne yapışmış saçları terlemiş vicudu.
En sonunda ne yaptığımı farkına varıp eve geri döndüm.

Uykumun geldiğini anlayıp rutin işlerimi yaptım ve odamın ses sisteminden şarkı açıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.









Arkadaşlar hâlâ okunmalar ve voteler düzelmedi.

Sınır koyucam ve sınırı aşarsak devamını atıcam.

SINIR;
7 Vote
7 Yorum

Aynı zaman da beni takip edip bir diğer hikayeme de bakabilirsiniz;))







GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin